Na první pohled vypadá hodně zajímavě a už z obrázků dokáže zaujmout. Indie hororová hra ve stylu Penumbry nebo Amnesie, hozená do Unity enginu.
Prvních pár chvilek na povrchu se zdá být relativně zábavných. Zmáčkni, podlez, přeskoč, projdi támhle a zmáčkni, abys mohl prolézt a přeskočt... Jakmile jsem ale začal nekončeně mačkat tlačítka a chodit nezáživnými koridory v dole, kde semotamo něco zaskučí a v dálce se objeví netvor, který mě má postrašit, začal jsem se škrábat na hlavě a přemýšlet, jestli něco nedělám blbě. Jednolivé místnosti si byly podobné jak vejce a vejci a začal jsem mít pocit, že chodím stále dokolečka.
Level-design je, při troše zamyšlení, poněkud nelogický a obsahuje spoustu nesmyslů. Už poloha prvního domku, odděleného plotem od důlního komplexu, nedává příliš smysl. Venkovní komplex vypadá, jako by tam stál ještě před tím, než na něm vyrostla skála a narazit na solidní ventilační šachtu v dole? Olé! Adam Jensen by si chrochtal.
Nedohráno, refundováno.
Prvních pár chvilek na povrchu se zdá být relativně zábavných. Zmáčkni, podlez, přeskoč, projdi támhle a zmáčkni, abys mohl prolézt a přeskočt... Jakmile jsem ale začal nekončeně mačkat tlačítka a chodit nezáživnými koridory v dole, kde semotamo něco zaskučí a v dálce se objeví netvor, který mě má postrašit, začal jsem se škrábat na hlavě a přemýšlet, jestli něco nedělám blbě. Jednolivé místnosti si byly podobné jak vejce a vejci a začal jsem mít pocit, že chodím stále dokolečka.
Level-design je, při troše zamyšlení, poněkud nelogický a obsahuje spoustu nesmyslů. Už poloha prvního domku, odděleného plotem od důlního komplexu, nedává příliš smysl. Venkovní komplex vypadá, jako by tam stál ještě před tím, než na něm vyrostla skála a narazit na solidní ventilační šachtu v dole? Olé! Adam Jensen by si chrochtal.
Nedohráno, refundováno.