Chasera jsem si vybral, protože jsem si chtěl po letech zahrát nějakou starou 3D akci. Nic moderního a velkého, ale také nic echt starého (kdo se má na ty rozplizlý pixely dívat a ničit si iluze z dětství). Dohrál jsem jej prvně někde před cca 10 lety, po paměti to byla slušná hra.
Začátek byl výborný. Rozpadající se vesmírná stanice s pěknou grafikou, hrdina bez paměti, který musí utíkat a netuší před kým a proč. Už tady jsem si ale všiml záporu - první kolo je šíleně dlouhé a obsahuje několik desítek nepřátel.
Hratelnost bohužel v tomto šíleně kulhá. Jednotlivé mise jsou doslova nekonečné a v každé z nich pobijete odhadem snad stovky protivníků, kteří jsou navíc stále stejní. Bezdomovci, mafiáni, vojáci, strážní, všichni se chovají stejně, vidí Vás přes půl mapy, jsou nechutně přesní a ke konci na Marsu se z toho i na obtížnost easy stává trošku peklíčko. Poslední část posledního kola trvá snad dvě hodiny a to jsem se nikde nezasekl! Po času ty hordy nepřátel začnou nudit a občasné změna je leda k vzteku (bránění náklaďáku) nebo celkově příšerná (ponorka a hledání světýlek).
Samotné ovládání a pocit ze střelby je ale perfektní, žádné problémy, záseky, zaměřování je přesné. Horší je to s účinností zbraní - na jedné straně úžasná odhlučněná sniperka, kde platí jeden výstřel - jeden mrtvý. Na druhou stranu v pozdější misích různé granátomety, které ač ve třech variantách jsou všechny na houby, protože dva tři granáty s nepřáteli ani nehnou.
Grafika je na rok 2003 slušná, některé levely vypadají skvěle, na druhou stranu většinu času strávíte v různých skladech, opuštěných fabrikách a rozpadlých budovách, takže není moc co obdivovat.
Nejvíce mě ale naštval příběh. Po výborném začátku se začnete plácat v mafiánských vztazích, později se přidá nějaká rebélie na Marsu, která vypadá jako z Total Recall, neustále někdo zrazuje, hrdina si stále nic nepamatuje a ještě v posledním kole netušíte vo co go. Největší chuťovku si ale autoři schovali na konec. Poté co hrdina postřílí tisíce soupeřů a dostane se do sídla rebelů ho v místnosti čeká domněle mrtvý šéf korporace a také vůdce rebelů. Šéf prozradí, že hrdina s vymytým mozkem je celou dobu agent korporace, načež po krátkém přesvědčování hrdina zastřelí šéfa rebelů a sám se nechá bez boje zabít. Něco tak dementního bych čekal v moderním hollywoodském filmu ne ve hře.
Takže ač kritizuji, slušně jsem si zastřílel v průměrné a trošku repetivní 3D akci.
Začátek byl výborný. Rozpadající se vesmírná stanice s pěknou grafikou, hrdina bez paměti, který musí utíkat a netuší před kým a proč. Už tady jsem si ale všiml záporu - první kolo je šíleně dlouhé a obsahuje několik desítek nepřátel.
Hratelnost bohužel v tomto šíleně kulhá. Jednotlivé mise jsou doslova nekonečné a v každé z nich pobijete odhadem snad stovky protivníků, kteří jsou navíc stále stejní. Bezdomovci, mafiáni, vojáci, strážní, všichni se chovají stejně, vidí Vás přes půl mapy, jsou nechutně přesní a ke konci na Marsu se z toho i na obtížnost easy stává trošku peklíčko. Poslední část posledního kola trvá snad dvě hodiny a to jsem se nikde nezasekl! Po času ty hordy nepřátel začnou nudit a občasné změna je leda k vzteku (bránění náklaďáku) nebo celkově příšerná (ponorka a hledání světýlek).
Samotné ovládání a pocit ze střelby je ale perfektní, žádné problémy, záseky, zaměřování je přesné. Horší je to s účinností zbraní - na jedné straně úžasná odhlučněná sniperka, kde platí jeden výstřel - jeden mrtvý. Na druhou stranu v pozdější misích různé granátomety, které ač ve třech variantách jsou všechny na houby, protože dva tři granáty s nepřáteli ani nehnou.
Grafika je na rok 2003 slušná, některé levely vypadají skvěle, na druhou stranu většinu času strávíte v různých skladech, opuštěných fabrikách a rozpadlých budovách, takže není moc co obdivovat.
Nejvíce mě ale naštval příběh. Po výborném začátku se začnete plácat v mafiánských vztazích, později se přidá nějaká rebélie na Marsu, která vypadá jako z Total Recall, neustále někdo zrazuje, hrdina si stále nic nepamatuje a ještě v posledním kole netušíte vo co go. Největší chuťovku si ale autoři schovali na konec. Poté co hrdina postřílí tisíce soupeřů a dostane se do sídla rebelů ho v místnosti čeká domněle mrtvý šéf korporace a také vůdce rebelů. Šéf prozradí, že hrdina s vymytým mozkem je celou dobu agent korporace, načež po krátkém přesvědčování hrdina zastřelí šéfa rebelů a sám se nechá bez boje zabít. Něco tak dementního bych čekal v moderním hollywoodském filmu ne ve hře.
Takže ač kritizuji, slušně jsem si zastřílel v průměrné a trošku repetivní 3D akci.
Pro: Spousta akce, občas grafika, slušné ovládání.
Proti: Nekonečné levely, mizerný příběh, repetivnost.