Akční hack'n'slash RPG, v podstatě první Diablo oblečené do hávu World of Warcraft a po technické stránce dotažené k dokonalosti. Což ale neznamená, že jde o bůhvíjak dobrou hru. Torchlight má přesně dva originální nápady: praktického zvířecího společníka, který může sám odnést nasbírané předměty k prodeji, a možnost rybaření, díky kterému je rybožerné zvíře platné v boji (ryby jsou totiž kouzelné).
Zbytek je vykrádačka nejhlubšího zrna. Od grafiku přes hudbu až po herní náplň. Příběh je v zásadě neexistující, generátor náhodných úrovní odvádí nenápaditou rutinu, obtížnost je špatně nastavená (i na very hard jsou 2/3 hry žertovně snadné) a co je nejhorší - vlastně nemáte důvod hru hrát. Protože jediné, co existenci tohoto specifického žánru ospravedlňuje, tedy multiplayer, ve hře chybí.
Jako celek to sice funguje a fanoušek diablovek si v Torchlightu zábavu určitě najde (a přičte 30% k mému hodnocení) , ale mě osobně hra svou prázdnotou tak nějak rozčílila ;) Možná za to může i onen pověstný finální souboj, který byl asi nejhorší herní čtvrthodinou v mém životě :/
Zbytek je vykrádačka nejhlubšího zrna. Od grafiku přes hudbu až po herní náplň. Příběh je v zásadě neexistující, generátor náhodných úrovní odvádí nenápaditou rutinu, obtížnost je špatně nastavená (i na very hard jsou 2/3 hry žertovně snadné) a co je nejhorší - vlastně nemáte důvod hru hrát. Protože jediné, co existenci tohoto specifického žánru ospravedlňuje, tedy multiplayer, ve hře chybí.
Jako celek to sice funguje a fanoušek diablovek si v Torchlightu zábavu určitě najde (a přičte 30% k mému hodnocení) , ale mě osobně hra svou prázdnotou tak nějak rozčílila ;) Možná za to může i onen pověstný finální souboj, který byl asi nejhorší herní čtvrthodinou v mém životě :/
Pro: Nízké hardwarové nároky, technicky vybroušené.
Proti: Absence multiplayeru, neoriginalita.