Zatímco Opposing Force přinesl nové zbraně, nepřátele i herní mechaniky, Blue Shift šel cestou jednoduchého cash-grabberu. Žalostná herní doba do pěti hodin byla uměle navyšována nepříjemnými „hádankami“ a zákysy tak nebyly vůbec nic neobvyklého. Minimálně nad přerušeným přívodním kabelem k trhavině, který má hráč propojit sudem (yeah, real story bro), jsem strávil při prvním průchodu opravdu nezdravé množství času...
High definition pack zůstává asi největším přínosem Blue Shiftu, bohužel ale změny nebyly aplikovány plošně, ale jen na nový obsah. Máte tedy vedle sebe dvě postavy, kde jedna má jednoduchý kvádrovitý xicht v nízkém rozlišení a druhá postava má relativně dobře rozpoznatelné obličejové rysy. A to je solidní kontrastní facka...
Přestřelky jsou stále stejná zábava, level-design rozhodně neurazí, návštěva Xenu tak akurátní, aby nenudila a opět můžete zažít některé situace z původní hry a OF z jiného pohledu, což zahřeje lambdu nejednoho hráče.
Nemůžu říct, že by to byla vyloženě nuda, ale tady se Gearbox rozhodně nepředvedl.
High definition pack zůstává asi největším přínosem Blue Shiftu, bohužel ale změny nebyly aplikovány plošně, ale jen na nový obsah. Máte tedy vedle sebe dvě postavy, kde jedna má jednoduchý kvádrovitý xicht v nízkém rozlišení a druhá postava má relativně dobře rozpoznatelné obličejové rysy. A to je solidní kontrastní facka...
Přestřelky jsou stále stejná zábava, level-design rozhodně neurazí, návštěva Xenu tak akurátní, aby nenudila a opět můžete zažít některé situace z původní hry a OF z jiného pohledu, což zahřeje lambdu nejednoho hráče.
Nemůžu říct, že by to byla vyloženě nuda, ale tady se Gearbox rozhodně nepředvedl.