O této hře jsem doposud ani neslyšel a předchozí díl jsem také nehrál. Hru jsem dostal, neměl k ní žádný vztah a kvůli tomu je asi dost ovlivněno i mé hodnocení...
Celkově je to vlastně docela dobrá akční hra. Je zde poměrně dost inovativních prvků, interakce s prostředím, poměrně hluboký příběh s řadou postav, hra dokonce nechá hráče i trochu přemýšlet a nechá ho lehce rozhodovat o příběhu, je zde řada různorodých lokací, zdánlivě široký zbraňový arzenál, hordy nepřátel, možnost vylepšování postavy atd. atd. atd. až je toho na mě nějak moc.
Takhle. Hra nabízí více variant jak hrou postupovat. Já jsem si vybral styl Dooma - což ano, trochu to zabijí koncept té hry, resp. využívání dovedností a prostředí, ale ty věci okolo mě prostě nechytly. Nepřátel je až příliš; já jsem si připadal téměř nepřemožitelný; zbraní je sice více ale prakticky jsou to ty stejné akorát reskinované; jestli se nepletu, můžete mít u sebe pouze dva typy zbraní a nepřátelé Vám je neustále odkopávají z ruky; neustále Vás hra nutí zastavovat se a řešit jak něco otevřít nebo kam jít; kolikrát jsem se dostal do situace, kde trigger zóna nespustila skriptovou sekvenci; každou chvíli jsem měl rozmazaný obraz nebo mi svítilo něco do očí .. na můj vkus prostě moc zbytečných věcí, které zdržují gameplay. Nicméně chápu - kdo si zvolí jiný herní postup, tak s tím problém třeba nemá.
Na druhou stranu jako plus beru zmíněný příběh, hra je poměrně příběhově temná a zároveň obsahuje řadu vtipných hlášek nebo momentů. Navíc je velmi svižná, i načítání lokací je téměř instantní.
Docela bych to přirovnal např. ke hře Shadow Warrior nebo filmu Deadpool. Jste vlastně záporák, který věří, že činí dobro.
Celkově je to vlastně docela dobrá akční hra. Je zde poměrně dost inovativních prvků, interakce s prostředím, poměrně hluboký příběh s řadou postav, hra dokonce nechá hráče i trochu přemýšlet a nechá ho lehce rozhodovat o příběhu, je zde řada různorodých lokací, zdánlivě široký zbraňový arzenál, hordy nepřátel, možnost vylepšování postavy atd. atd. atd. až je toho na mě nějak moc.
Takhle. Hra nabízí více variant jak hrou postupovat. Já jsem si vybral styl Dooma - což ano, trochu to zabijí koncept té hry, resp. využívání dovedností a prostředí, ale ty věci okolo mě prostě nechytly. Nepřátel je až příliš; já jsem si připadal téměř nepřemožitelný; zbraní je sice více ale prakticky jsou to ty stejné akorát reskinované; jestli se nepletu, můžete mít u sebe pouze dva typy zbraní a nepřátelé Vám je neustále odkopávají z ruky; neustále Vás hra nutí zastavovat se a řešit jak něco otevřít nebo kam jít; kolikrát jsem se dostal do situace, kde trigger zóna nespustila skriptovou sekvenci; každou chvíli jsem měl rozmazaný obraz nebo mi svítilo něco do očí .. na můj vkus prostě moc zbytečných věcí, které zdržují gameplay. Nicméně chápu - kdo si zvolí jiný herní postup, tak s tím problém třeba nemá.
Na druhou stranu jako plus beru zmíněný příběh, hra je poměrně příběhově temná a zároveň obsahuje řadu vtipných hlášek nebo momentů. Navíc je velmi svižná, i načítání lokací je téměř instantní.
Docela bych to přirovnal např. ke hře Shadow Warrior nebo filmu Deadpool. Jste vlastně záporák, který věří, že činí dobro.