Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Han22

Han22

Martin Halilovič • 43 let • Brno (ČR - kraj Jihomoravský)

Komentář

Přejít na komentáře

Police Quest 2: The Vengeance

  • PC 60
No není divu, že si tuhle sérii příliš nepamatuju. Druhý díl totiž přináší tak provařené klišé jako příběh, že se člověk nestačí divit. Jesse Bains, záporák z jedničky utíká z vězení a rozhodne se pomstít všem co ho dostali za mříže. A ještě k tomu hlavnímu hrdinovi unese nově nalezenou lásku, šlapku z jedničky Marii. Hrdina a jeho parťák (který v každé scéně velice rychle zmizí) pátrají, sbírají důkazy, ale jsou stále o krok pozadu. OK beru že jsou to osmdesátky, ale stejně, tohle jsem viděl snad tisíckrát. Skončí to předáním medaile a požádáním o ruku... zííív

Graficky je to prostě staré, takže to nebudeme rozpatlávat a vrhnu se na novinky. Sierra z zdánlivě zvolnila a vyhodila některé neskutečně otravné elementy z jedničky. Odpadá tak převlíkání, lezení do auta na xkrát a místo honiček po městě se přesouváme do lokací pomocí animace. Dá se říct že oproti jedničce, kde jste si ani jednou nevystřelili je to i akčnější (teroristi v letadle, obsazování domu, finále končí přestřelkou).

Zároveň se Sierra ale nebála přitvrdit v obtížnosti a hra je tak opět bez nějaké pomoci nehratelná. Spousta věcí se dá udělat jen přesně napsaným textem, jakákoliv odchylka znamená hlášku že to nejde. Spoustu předmětů bych nikdy bez návodu nenašel, protože na první pohled nejsou vidět (potápění, prohlídka auta) a pokud zadáte look, look around nebo něco podobného, tak nejsou popsány. Další důležité věci jsou prakticky neviditelné (kanál). Samozřejmě i tu nechybí místa, kde musíte na něco počkat a jeden brutální dead end (neseřídíte si pořádně zbraň a po nějakých x lokací dál v letadle netrefíte teroristu).

Vlastně bych neměl moc co vytýkat, protože tohle se týká všech Sierrovek, ale díky klišovitému příběhu a přestřelené obtížnosti mě to v podstatě ani moc nebavilo dohrávat.

Pro: Zjednodušení činností, akčnější

Proti: Příběh je klišé, obtížnost je díky nehlásícím se předmětům nehratelná.

+9