Navzdory svému odhodlání jsem neodolal a sehnal si i druhý díl. Říkal jsem si že doba pokročila, že to tvůrci nepřeženou s obtížností jako v prvním díle. Nojo blbec. K druhému dílu nemám žádný nostalgický vztah, neboť zatímco jedničku hrál každý, dvojku nehrál nikdo a to včetně mě. Zatímco první díl měl pár mega, dvojka sežere rovnou pětset mega.
A já nestačil žasnou proč. Naprosto odpudivé intro kde postavy vypadají jak plyšáci střídá neskutečně ohyzdná renderovaná grafika, kde v tom rozplizlým hnusu jsem měl ze začátku problém vůbec poznat kdo je kdo. Příběh je totožný s jedničkou, to znamená Tomator opět unese trojici Vikingů a ti cestují pěti světy (záhrobí, jeskyně, piráti, džungle, postapo svět) a 31 koly. Přibyly dvě nové postavy (drak Scorch a vlk Fang), humor je třeskutější a odpovídá mu i stupidní konec Tomator je ve skutečnosti malý kluk Tommy
Hratelnost je stále dobrá - ze začátku, řekněme v první půlce, kdy s Vámi tvůrci jen tak laškují. Někde kolem kola 22 jsem už ale přestával stíhat a finální kola byly hotovým očistcem kde jsem jedno kolo zkoušel několik hodin. Ač se to zdá nemožné, tvůrci ještě přitvrdili s obtížností. Logické hádanky v některých kolech by záviděla i lecjaká adventura, kola jsou obrovská a stačí udělat jednu chybu a jste v háji. Na vině je i spousta nových možností.
Postavy si ponechaly staré pohyby, ale naučily se i nové - Erik má dvojskok a plave a rozbíjí cihly zespodu, Baelog má místo šípů natahovací ruku, která slouží i jako hák na speciální výstupky a Baelog si umí prdnutím povyskočit (což se často kombinuje se vznášením na štítu) a zmenšuje se. A také ničí cihly shora. K tomu je fu Fang, který drápe, skáče a šplhá po zdech a Scorch, který chvíli létá, plachtí a chrlí oheň.
Zkrátka těch možností je moc. Až vám ujede ruka s nějakou šílenou kombinací po 15 minutách v kole, tak budete chtít prohodit počítač oknem. Navíc dvojka nejen že zvyšuje obtížnost, ale ještě má hnusnou grafiku a nemám k ní žádný vztah. Takže 65%.
A já nestačil žasnou proč. Naprosto odpudivé intro kde postavy vypadají jak plyšáci střídá neskutečně ohyzdná renderovaná grafika, kde v tom rozplizlým hnusu jsem měl ze začátku problém vůbec poznat kdo je kdo. Příběh je totožný s jedničkou, to znamená Tomator opět unese trojici Vikingů a ti cestují pěti světy (záhrobí, jeskyně, piráti, džungle, postapo svět) a 31 koly. Přibyly dvě nové postavy (drak Scorch a vlk Fang), humor je třeskutější a odpovídá mu i stupidní konec Tomator je ve skutečnosti malý kluk Tommy
Hratelnost je stále dobrá - ze začátku, řekněme v první půlce, kdy s Vámi tvůrci jen tak laškují. Někde kolem kola 22 jsem už ale přestával stíhat a finální kola byly hotovým očistcem kde jsem jedno kolo zkoušel několik hodin. Ač se to zdá nemožné, tvůrci ještě přitvrdili s obtížností. Logické hádanky v některých kolech by záviděla i lecjaká adventura, kola jsou obrovská a stačí udělat jednu chybu a jste v háji. Na vině je i spousta nových možností.
Postavy si ponechaly staré pohyby, ale naučily se i nové - Erik má dvojskok a plave a rozbíjí cihly zespodu, Baelog má místo šípů natahovací ruku, která slouží i jako hák na speciální výstupky a Baelog si umí prdnutím povyskočit (což se často kombinuje se vznášením na štítu) a zmenšuje se. A také ničí cihly shora. K tomu je fu Fang, který drápe, skáče a šplhá po zdech a Scorch, který chvíli létá, plachtí a chrlí oheň.
Zkrátka těch možností je moc. Až vám ujede ruka s nějakou šílenou kombinací po 15 minutách v kole, tak budete chtít prohodit počítač oknem. Navíc dvojka nejen že zvyšuje obtížnost, ale ještě má hnusnou grafiku a nemám k ní žádný vztah. Takže 65%.
Pro: Stále stejná hratelnost se spoustou možností.
Proti: Ohyzdná grafika, naprosto delirická obžínost.