Robin Hood je pro mě rozporuplná hra. Sice je postavena na principu Commandos, ale na rozdíl od svých předchůdců zde prakticky vše lze řešit hrubou silou a speciální schopnosti hrdinů, plížení a odstraňování jednoho stážného po druhém je spíše dobrovolné.
Hru navíc vysloveně kazí neustálé opakování map. Je pravda, že hrady (těch pět) navštívíme jednou ve dne, jednou v noci, za mlhy anebo při slavnostech a většina hlídek je odlišně rozmístěna, ale to když po páté čistím tu samou uličku, tu samou místnost anebo po dvacáté přepadávám toho samého výběrčího na té samé křižovatce je trochu ubíjející.
Na druhou stranu mě Robin bavil a podařilo se mi ho dohrál hned několikrát. Může za to jak ten správný parodický nádech tak nádherná detailní a nestárnoucí grafika. V neposlední řadě také detaily jako úkrýt, kde lze mezi misemy cvičit své svěřence v boji či je nechat vyrábět šípy a další vybavení, závislost množství přívrženců na výsledcích misí nebo žebráky, kteří za malý peníz pustí sem tam nějakou informaci.
Hru navíc vysloveně kazí neustálé opakování map. Je pravda, že hrady (těch pět) navštívíme jednou ve dne, jednou v noci, za mlhy anebo při slavnostech a většina hlídek je odlišně rozmístěna, ale to když po páté čistím tu samou uličku, tu samou místnost anebo po dvacáté přepadávám toho samého výběrčího na té samé křižovatce je trochu ubíjející.
Na druhou stranu mě Robin bavil a podařilo se mi ho dohrál hned několikrát. Může za to jak ten správný parodický nádech tak nádherná detailní a nestárnoucí grafika. V neposlední řadě také detaily jako úkrýt, kde lze mezi misemy cvičit své svěřence v boji či je nechat vyrábět šípy a další vybavení, závislost množství přívrženců na výsledcích misí nebo žebráky, kteří za malý peníz pustí sem tam nějakou informaci.
Pro: grafika, animace, Robin Hood se k formě Commandos prostě hodí
Proti: brzy okoukané mapy, sklouzávání k akčnějšímu postupu