Zajímavá hra, ani mě nebylo známo že ji dělali tvůrci SINu. Ač krátká tak nabídla poměrně nápadité a rozmanité úrovně. V nichž se daly používat buď střelné nebo sečné zbraně. V mém případě to byly většinou ty sečné, díky čemuž jsem si užíval nespoutanou řez z likvidace potvor a bossů. Bosové vůbec byli hlavní devízou hratelnosti. Nebyl problém je mečem nebo sekyrou skolit. Potíž byla snad jen s těmi co vysávali život a neustále se teleportovali.
Z počátku docházelo k častým animačkám což evokovalo adventuru. Naštěstí byly později omezeny na minimum. V pár recenzích jsem četl že hra připomíná Tomb Raidera, to nepopírám. Ale kromě hopsání, lezení, přeskakování a třetího pohledu mě přišla na mysl spíše Rune. Které se Heavy Metal docela podobal, pravda v poněkud futurističtější obdobě. Proto mě tolik bavilo používat různé meče nebo sekyry. Na střílecí kvéry došlo jen párkrát a hlavně na konci ve finálním souboji.
Použitý Quake III engine potvrzoval svou suverenitu co se týče grafiky. A dával to najevo v rozlehle a působivě navržených úrovních s pěknou architekturou. Odehrávajících se na prostranstvích, v jeskyních, skálách, chrámech, údolích nebo stokách. Mě, příznivce napěchovaných akčních řezeb nebo stříleček z třetí osoby, tedy grafika (spolu se vším ostatním) nezklamala.
Z počátku docházelo k častým animačkám což evokovalo adventuru. Naštěstí byly později omezeny na minimum. V pár recenzích jsem četl že hra připomíná Tomb Raidera, to nepopírám. Ale kromě hopsání, lezení, přeskakování a třetího pohledu mě přišla na mysl spíše Rune. Které se Heavy Metal docela podobal, pravda v poněkud futurističtější obdobě. Proto mě tolik bavilo používat různé meče nebo sekyry. Na střílecí kvéry došlo jen párkrát a hlavně na konci ve finálním souboji.
Použitý Quake III engine potvrzoval svou suverenitu co se týče grafiky. A dával to najevo v rozlehle a působivě navržených úrovních s pěknou architekturou. Odehrávajících se na prostranstvích, v jeskyních, skálách, chrámech, údolích nebo stokách. Mě, příznivce napěchovaných akčních řezeb nebo stříleček z třetí osoby, tedy grafika (spolu se vším ostatním) nezklamala.