Čím to je, že zatímco ruské mapy jsou plné naschválů a frustrace, ty americké naopak zábavné a relaxační? Jako by snad každou stranu dělal jiný tým lidí... Výjimkou není ani Maine. Dokonce bych řekl, že je to zatím vizuálně nejpůsobivější a nejzábavnější část, především pak první mapa Lowlands. Malebné městečko, nad kterým se tyčí pevnost, písčité pobřeží se strmými srázy, divoké řeky křižující propadlé asfaltky nebo naprosto famózní vodou zalité nížiny, které s ranním oparem vypadají ukrutně romanticky.
Druhé mapě dominuje zasněžená divočina a velké části cest zalité ledovou tříští. Není těžké v tom zapadnout a více než kdy jindy tady hraje roli rychlost, váha a rozložení nákladu. Trochu mi pila krev svodidla nainstalovaná na naprosto neuvěřitelných místech v kombinaci s neprostupným kamením na dvou hlavních tazích. Nemůžu nezmínit ani nepříjemný bug, kdy jsem v některých místech krásné rovné cesty instantně přicházel o pneumatiky.
Úkoly se tentokrát točí kolem rekonstrukce garáže a zprovoznění staré fabriky na výrobu řeziva. Garáž je priorita, je potřeba opravit jednotlivé části, aby bylo vůbec možné sem natahat techniku, mít možnost jí upgradovat, kupovat attachmenty nebo přívěsy. Oprava pily je pak jedním z těch lehčích úkolů. Dřevo hraje velkou roli a je s ním spjata velká část vedlejšáků. Naštěstí autoři konečně přidali návěsy pro střední a malé klády, jinak by to byl strašlivý voser.
Do vozového parku přibyly klasicky dva kousky. Dřevorubecký speciál Aramatsu Forester je potřeba nejprve vyprostit z bažiny, přičemž jsem přitom narazil na nepříjemný glitch. Při snaze ho vytáhnout se jedno kolo nechtělo odlepit z bahna. Při tahu se celá kastle se začala natahovat a pružit jak jojo. Nakonec se mi ho podařilo votšprajcovat, ale pár vulv u toho padlo. Samotný Aramatsu je taková přerostlá sekačka na trávu, s malými koly a slabým motůrkem. Nevhodný na náročný offroad, sotva uveze nálož na jednom traileru, při spřažení už mu dochází dech. Druhým truckem je nová Tayga. Zkušení hauleři vědí, že původní Tayga je král offroad kategorie a nový kousek nedělá ostudu svému menšímu bráškovi. Bohužel, k dispozici je až skoro na konci v rámci odměny za splnění úkolu, takže její potenciál zůstal hanebně nevyužit. Maine je vhodný i pro méně zkušené, kteří potom novou Taygu mohou využít v náročnějších mapách.
Celkově jsem v 6. fázi strávil pár desítek hodin a je to asi první sada map, kde jsem dobrovolně a rád splnil všechny úkoly. Fáze 7 - Compete & Conquer - už je za dveřmi a podle prvních informací by se měla opět odehrávat v USA, konkrétně v Tenessee. Rekonstrukce lihovaru Jack Daniels se úplně nabízí!
Druhé mapě dominuje zasněžená divočina a velké části cest zalité ledovou tříští. Není těžké v tom zapadnout a více než kdy jindy tady hraje roli rychlost, váha a rozložení nákladu. Trochu mi pila krev svodidla nainstalovaná na naprosto neuvěřitelných místech v kombinaci s neprostupným kamením na dvou hlavních tazích. Nemůžu nezmínit ani nepříjemný bug, kdy jsem v některých místech krásné rovné cesty instantně přicházel o pneumatiky.
Úkoly se tentokrát točí kolem rekonstrukce garáže a zprovoznění staré fabriky na výrobu řeziva. Garáž je priorita, je potřeba opravit jednotlivé části, aby bylo vůbec možné sem natahat techniku, mít možnost jí upgradovat, kupovat attachmenty nebo přívěsy. Oprava pily je pak jedním z těch lehčích úkolů. Dřevo hraje velkou roli a je s ním spjata velká část vedlejšáků. Naštěstí autoři konečně přidali návěsy pro střední a malé klády, jinak by to byl strašlivý voser.
Do vozového parku přibyly klasicky dva kousky. Dřevorubecký speciál Aramatsu Forester je potřeba nejprve vyprostit z bažiny, přičemž jsem přitom narazil na nepříjemný glitch. Při snaze ho vytáhnout se jedno kolo nechtělo odlepit z bahna. Při tahu se celá kastle se začala natahovat a pružit jak jojo. Nakonec se mi ho podařilo votšprajcovat, ale pár vulv u toho padlo. Samotný Aramatsu je taková přerostlá sekačka na trávu, s malými koly a slabým motůrkem. Nevhodný na náročný offroad, sotva uveze nálož na jednom traileru, při spřažení už mu dochází dech. Druhým truckem je nová Tayga. Zkušení hauleři vědí, že původní Tayga je král offroad kategorie a nový kousek nedělá ostudu svému menšímu bráškovi. Bohužel, k dispozici je až skoro na konci v rámci odměny za splnění úkolu, takže její potenciál zůstal hanebně nevyužit. Maine je vhodný i pro méně zkušené, kteří potom novou Taygu mohou využít v náročnějších mapách.
Celkově jsem v 6. fázi strávil pár desítek hodin a je to asi první sada map, kde jsem dobrovolně a rád splnil všechny úkoly. Fáze 7 - Compete & Conquer - už je za dveřmi a podle prvních informací by se měla opět odehrávat v USA, konkrétně v Tenessee. Rekonstrukce lihovaru Jack Daniels se úplně nabízí!