Rozšíření Bloodline přináší do jinak sandboxového Legionu nový příběh se stylem vyprávění, na jaký jsme byli v sérii doposud zvyklí. Pojďme si tedy trochu shrnout, jak se to vlastně povedlo.
Základní (a za mě nejsilnější) část celého příběhu stojí na vztahu dvou dobře známých postav z prvního dílu. Jedná se samozřejmě o Aidena Pearce a Jacksona, jeho synovce. Zatímco Jackson se za tu dobu už postavil na své nohy a pravděpodobně ho čeká slibná budoucnost, Aiden se stále cítí provinile za události dávno minulé, kvůli kterým si stále nemůže najít ke svému synovci cestu. Do toho všeho se přimotá Wrench, oblíbená vedlejší postava z druhého dílu, a musím říct, že po příběhové stránce to vše překvapivě proklatě dobře funguje.
Jednotlivé upgrady si tu oproti základní hře odemykáte dokončením konkrétních misí. I tady potkáte nějaké ty známé postavy a působí to tak více jako součást celé série. Obě hlavní hratelné postavy, Aiden i Wrench, mají odlišné schopnosti a vyžadují tak trochu jiný přístup k hratelnosti. Trochu to kazí fakt, že hra je v podstatě rozdělena na dvě části, kdy nejprve celou dobu hrajete za Aidena, pak za Wrenche. Odemčení upgradů specificky pro Aidena pak působí trochu zbytečně, když jej nevyužijete ani u samotného finále. Když už Legion tolikrát odkazuje na Assassin's Creed: Syndicate, mohli by si z něj v tomto ohledu vzít trochu příklad nechat hráče libovolně mezi postavami přepínat. Zde se tato funkce odemkne až po dohrání hlavního příběhu, avšak Bloodline nenabízí mimo upgrade mise žádný jiný vedlejší obsah, takže onu možnost nijak nevyužijete.
V samotných misích jsou asi největší novinou roboti, kteří chrání některé hlídané oblasti. Tyto roboty je potřeba nejprve přehřát, abyste odkryli jejich slabá místa a mohli je zneškodnit. Jedná se o zajímavou mechaniku, jen je škoda, že se jedná v podstatě o jedinou herní novinku. Vše ostatní tak nějak známe ze základní hry. A právě tady je největší problém tohoto rozšíření. Přestože tvůrci přišli s výrazně lepším příběhem, který by s hratelností některého z předchozích dílů mohl být skvělý, stále to vše stojí na jádru Legionu. Postava tak občas skočí, kam nemá, chybí zde pořádná fyzika vody, je tu přehršel loadingů mezi lokacemi, a tak dále. Člověk je navíc už trochu unavený z té pochmurné palety Londýna, která se zde nijak nezměnila, a ta únava se zkrátka přenáší i na toto rozšíření.
Rozšíření Bloodline nám tak ve výsledku přináší solidní postavy v příjemném příběhu. Ve výsledku si to vše pravděpodobně užijete více než základní hru, avšak drtivá většina neduhů Legionu tu bohužel stále je. Je to však o krůček blíže k předchozím hrám, takže pokud už Legion máte, tomuto rozšíření byste šanci rozhodně dát měli.
Základní (a za mě nejsilnější) část celého příběhu stojí na vztahu dvou dobře známých postav z prvního dílu. Jedná se samozřejmě o Aidena Pearce a Jacksona, jeho synovce. Zatímco Jackson se za tu dobu už postavil na své nohy a pravděpodobně ho čeká slibná budoucnost, Aiden se stále cítí provinile za události dávno minulé, kvůli kterým si stále nemůže najít ke svému synovci cestu. Do toho všeho se přimotá Wrench, oblíbená vedlejší postava z druhého dílu, a musím říct, že po příběhové stránce to vše překvapivě proklatě dobře funguje.
Jednotlivé upgrady si tu oproti základní hře odemykáte dokončením konkrétních misí. I tady potkáte nějaké ty známé postavy a působí to tak více jako součást celé série. Obě hlavní hratelné postavy, Aiden i Wrench, mají odlišné schopnosti a vyžadují tak trochu jiný přístup k hratelnosti. Trochu to kazí fakt, že hra je v podstatě rozdělena na dvě části, kdy nejprve celou dobu hrajete za Aidena, pak za Wrenche. Odemčení upgradů specificky pro Aidena pak působí trochu zbytečně, když jej nevyužijete ani u samotného finále. Když už Legion tolikrát odkazuje na Assassin's Creed: Syndicate, mohli by si z něj v tomto ohledu vzít trochu příklad nechat hráče libovolně mezi postavami přepínat. Zde se tato funkce odemkne až po dohrání hlavního příběhu, avšak Bloodline nenabízí mimo upgrade mise žádný jiný vedlejší obsah, takže onu možnost nijak nevyužijete.
V samotných misích jsou asi největší novinou roboti, kteří chrání některé hlídané oblasti. Tyto roboty je potřeba nejprve přehřát, abyste odkryli jejich slabá místa a mohli je zneškodnit. Jedná se o zajímavou mechaniku, jen je škoda, že se jedná v podstatě o jedinou herní novinku. Vše ostatní tak nějak známe ze základní hry. A právě tady je největší problém tohoto rozšíření. Přestože tvůrci přišli s výrazně lepším příběhem, který by s hratelností některého z předchozích dílů mohl být skvělý, stále to vše stojí na jádru Legionu. Postava tak občas skočí, kam nemá, chybí zde pořádná fyzika vody, je tu přehršel loadingů mezi lokacemi, a tak dále. Člověk je navíc už trochu unavený z té pochmurné palety Londýna, která se zde nijak nezměnila, a ta únava se zkrátka přenáší i na toto rozšíření.
Rozšíření Bloodline nám tak ve výsledku přináší solidní postavy v příjemném příběhu. Ve výsledku si to vše pravděpodobně užijete více než základní hru, avšak drtivá většina neduhů Legionu tu bohužel stále je. Je to však o krůček blíže k předchozím hrám, takže pokud už Legion máte, tomuto rozšíření byste šanci rozhodně dát měli.
Pro: vztah Aidena s Jacksonem, klasický příběh, návrat starých známých, odlišnost obou hratelných postav, nepřátelští roboti
Proti: nemožnost přepínání mezi postavami, nedostatek novinek, stejné neduhy jako v základní hře