Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pavel Linhart • 39 let • ČR - kraj Praha

Komentář

Přejít na komentáře

Might and Magic II: Gates to Another World

  • PC 60
Za mě nejslabší díl série. Dobrý první dojem - je to taková vylepšená jednička, už to má nějakou grafiku, nějaká ta QoL vylepšení, lepší a jasnější questy a příběh, class questy, zajímavě pojaté cestování časem...

Sráží to všechno pro mě ale dva nové zásadní minusy, které mi zábavu notně kazily a kvůli kterým jsem tu hru poslední desítky hodin chtěl prostě jen dohrát, místo aby to byla opravdu zábava v pravém slova smyslu (což u jedničky až do konce byla):

1) Některé texty, eventy, rozhovory apod. se na daném políčku spustí jen tehdy, když se díváte na jednu konkrétní stranu. Takže na každém políčku, kam člověk vstoupí, se musí 4x otočit. Jako by už tohle samo o sobě nebyl dost velký opruz, tak ještě na rozdíl od jedničky se random encountery nespouští pouze se vstupem na nové pole, ale i s otočením na stávajícím. Takže chodíte čtvereček po čtverečku, na každém se 4x otáčíte, a při každém otočení je šance na nějaký náhodný spawn monster a souboj. Ubíjející.

2) Až 255 monster v jednom souboji. Nechápu, komu v tom vývojářském týmu tohle přišlo jako dobrý nápad. Do teď si pamatuji, když jsem na vyšším levelu vlezl do orkské vesnice, kde jsem měl bojovat s 255 slabými orky. Můj kouzelník zakouzlil Star Burst (jedno z mála kouzel bez limitu na počet nepřátel), šel jsem si udělat svačinu, pak jsem si uvařil kafe, pak si snědl svačinu a vypil kafe, pak se vrátil k PC a pořád zbývalo asi 50 orků a u jednoho za druhým se mi vypisovalo, že Star Burst dal orkovi X damage, ork umřel a tak dokolečka.

Pro: Grafika, primitivní automapping (pořád si musíte kreslit mapu ručně, ale už lépe víte, kde jste, a je méně prostoru pro chyby), příběh

Proti: Velké skupiny nepřátel, nutnost otáčet se na všechny strany na každém políčku

+16