První díl přinesl velmi dobře zpracovanou ideu hraní za Combine vojáka. Jednalo se o kvalitní mod, který měl na svědomí pouze jeden člověk, vystupující pod přezdívkou Breadman. Ten vytvořil i příběhové pozadí, které velmi solidně napasoval do HL universa. Přesto není pro hraní EZ2 potřeba znát jedničku, jedná se o stejnou situaci jako např. při hraní HL2 bez znalosti prvního dílu. Ke dvojce už si Breadman pozval celou skvadru lidí a vytvořili spolu opravdu úctyhodný kousek, napěchovaný nápady a úpravami, které dělají z EZ2 velmi intenzivní zážitek...
Hlavní hrdina Aiden Walker dostal za své zásluhy povýšení a z obyčejného pěšáka se stává elitním kombajňákem v bílém obleku. Jeho úkolem je vystopovat a zatknout Judith Mossman (to je ta bruneta v béžovém roláku z HL2). Budování charakteru záporné hlavní postavy má své kouzlo, rozhovory a hlášky jsou velmi dobře dabované. A když říkám rozhovory, tak myslím hlavního hrdinu - po HL: Alyx je EZ2 jedinou HL hrou, kde hlavní hrdina mluví! Někdy možná až moc. Vtipné narážky, sarkastické poznámky a tragikomické interakce s parťákem pomáhají budovat sympatie k Aidenovi i přesto, že je anti-hrdinou.
Autoři upravili chování zbraní, jejich animace a přidali nové kousky, jako skvělou Gaussovu pistoli nebo třeba nové typy granátů. Jsou tady noví nepřátelé, perfektně sedící do světa HL. Upravena je umělá inteligence, díky které jsou přestřelky s rebely větší výzvou, ale zároveň působí přirozeněji. Rebelové mají k dispozici nové prostředky k boji (jet pack, brnění...) a zároveň se umí vzdávat. Překvapilo mě, když jsem vykopl zbraň z ruky rebelce, která následně lehla na břicho, dala ruce za hlavu a zvedla lýtka do kříže...
Hráč může ovládat ostatní combine vojáky a dávat jim příkazy, zároveň po jeho boku bojuje i veškerá technika, kterou má Combine k dispozici. A takové APC je dokonce možné řídit. Velkou devizou modu je Wilson, o kterém nechci nic prozrazovat. Snad jen nadhodím, že provázanost se světem Portalu je značná.
Stále se jedná o amatérskou modifikaci, takže se sem tam objeví méně uhlazené části s nedostatkem péče, doskakujcí objekty nebo špatně lícující textury, ale v měřítku toho, co autoři dokázali vytvořit, je to naprosto bezvýznamné. Od doby Black Mesa je EZ2 dost možná nejlepší výtvor, který se na poli modů (pro HL universe) urodil.
Hlavní hrdina Aiden Walker dostal za své zásluhy povýšení a z obyčejného pěšáka se stává elitním kombajňákem v bílém obleku. Jeho úkolem je vystopovat a zatknout Judith Mossman (to je ta bruneta v béžovém roláku z HL2). Budování charakteru záporné hlavní postavy má své kouzlo, rozhovory a hlášky jsou velmi dobře dabované. A když říkám rozhovory, tak myslím hlavního hrdinu - po HL: Alyx je EZ2 jedinou HL hrou, kde hlavní hrdina mluví! Někdy možná až moc. Vtipné narážky, sarkastické poznámky a tragikomické interakce s parťákem pomáhají budovat sympatie k Aidenovi i přesto, že je anti-hrdinou.
Autoři upravili chování zbraní, jejich animace a přidali nové kousky, jako skvělou Gaussovu pistoli nebo třeba nové typy granátů. Jsou tady noví nepřátelé, perfektně sedící do světa HL. Upravena je umělá inteligence, díky které jsou přestřelky s rebely větší výzvou, ale zároveň působí přirozeněji. Rebelové mají k dispozici nové prostředky k boji (jet pack, brnění...) a zároveň se umí vzdávat. Překvapilo mě, když jsem vykopl zbraň z ruky rebelce, která následně lehla na břicho, dala ruce za hlavu a zvedla lýtka do kříže...
Hráč může ovládat ostatní combine vojáky a dávat jim příkazy, zároveň po jeho boku bojuje i veškerá technika, kterou má Combine k dispozici. A takové APC je dokonce možné řídit. Velkou devizou modu je Wilson, o kterém nechci nic prozrazovat. Snad jen nadhodím, že provázanost se světem Portalu je značná.
Stále se jedná o amatérskou modifikaci, takže se sem tam objeví méně uhlazené části s nedostatkem péče, doskakujcí objekty nebo špatně lícující textury, ale v měřítku toho, co autoři dokázali vytvořit, je to naprosto bezvýznamné. Od doby Black Mesa je EZ2 dost možná nejlepší výtvor, který se na poli modů (pro HL universe) urodil.