Hasičské zaměření přídavku nepřináší napínavé souboje s plameny, vytahování hadic ani žádné stříkání. Tady se jen převáží voda na konkrétní vypálená místa, přičemž právě zásobování vodou je ta největší otrava. Množství vody nutné ke splnění úkolu je značné a vyžaduje hned několik otoček plných cisteren.
Dva nové trucky příliš nepomáhají - Derry Special 15C-177 má nadstavbu na 2200 litrů vody, což je vůbec nejvíce ve hře, ale zase nedokáže táhnout cisternu za sebou. Samotný Derry není špatný truck, ale používal jsem ho jen ze zvědavosti. Je pomalý, těžkopádný, ale soběstačný a projede čímkoli. Oproti tomu nový ZiKZ 566A je old school truck vhodný tak maximálně na podporu ostatních. Jeho jízdní vlastnosti jsou příšerné - nedrží ani rovnou linku, trvá věčnost než začnou fungovat brzdy a po otočení volantem se taky dlouho nic neděje.
Vytvořil jsem si tak "hasičskou" kolonu dvou starších trucků s cisternovou nadstavbou a spřaženými cisternovými přívěsy. Doplňování vody probíhá pouze u vodárenských věží, které je potřeba nejprve opravit. I tak ale není nikdy jasné, která věž vodu poskytne a která zůstane prázdná. Asi nebudu sám, kdo tuhle zvláštní mechaniku příliš nechápe...
Aby to nebylo málo, se zavážením vody se pojil kritický bug s mizením vody z cisteren. DLC vyšlo v únoru a oprava proběhla teprve v květnu. Vydat DLC zaměřené na převoz vody v cisternách a mít tam bug, který po načtení pozice, nebo při přechodu do jiné mapy, vodu z cisterny odstraní, je neuvěřitelný amatérismus.
Úplně novým terénem je spáleniště. Velmi špatně prostupné díky novince, kterou si autoři nachystali - špičaté mikro pařezy a ohořelé větve stromů. Zatímco klasický pařez je možné s opatrností přejet, tento nový typ velmi špatně viditelného malého tmavého pařezu na tmavé zemi přejet nejde a skoro vždy rozseká každou pneumatiku, která se ho dotkne. Zároveň by se dalo logicky předpokládat, že při nájezdu mnohatunového monstra na ohořelou větévku dojde k jejímu rozprášení nasračky, ale ve skutečnosti jsou tyto větve nezničitelné. Truck se od nich odrazí jak jojo nebo se zašprajcuje tak mocně, že je skoro nemožné jej votšprajcovat.
Potěšilo mě ale velké množství trucků poskytnutých zdarma. Kéž by podobný servis přineslo každé DLC. K dispozici jsou stálice jako Fleetstar nebo GMC (dva první trucky ve hře), Caterpilar zdvižka, Scout 800 a Hummer H2. Vše se dá krásně zneužít a prodat. Z trucků, které jsou dostupné nově zdarma jsou skvělý AMK Civilian a méně skvělý Freightliner.
Devátá sezóna se neřadí k nejlepším, ale ani k nejhorším. Potenciál s tématikou "hašení" požárů nebyl využit úplně podle mých představ a především nový terén spálené země bych označil za úplně debilní. Díky možnosti si tady docela dobře vydělat ho ale přesto můžu doporučit. Velké množství asfaltu, dobře dostupné servisní střediska i levné palivo dělají z obou map Ontaria celkem relaxační záležitost.
Dva nové trucky příliš nepomáhají - Derry Special 15C-177 má nadstavbu na 2200 litrů vody, což je vůbec nejvíce ve hře, ale zase nedokáže táhnout cisternu za sebou. Samotný Derry není špatný truck, ale používal jsem ho jen ze zvědavosti. Je pomalý, těžkopádný, ale soběstačný a projede čímkoli. Oproti tomu nový ZiKZ 566A je old school truck vhodný tak maximálně na podporu ostatních. Jeho jízdní vlastnosti jsou příšerné - nedrží ani rovnou linku, trvá věčnost než začnou fungovat brzdy a po otočení volantem se taky dlouho nic neděje.
Vytvořil jsem si tak "hasičskou" kolonu dvou starších trucků s cisternovou nadstavbou a spřaženými cisternovými přívěsy. Doplňování vody probíhá pouze u vodárenských věží, které je potřeba nejprve opravit. I tak ale není nikdy jasné, která věž vodu poskytne a která zůstane prázdná. Asi nebudu sám, kdo tuhle zvláštní mechaniku příliš nechápe...
Aby to nebylo málo, se zavážením vody se pojil kritický bug s mizením vody z cisteren. DLC vyšlo v únoru a oprava proběhla teprve v květnu. Vydat DLC zaměřené na převoz vody v cisternách a mít tam bug, který po načtení pozice, nebo při přechodu do jiné mapy, vodu z cisterny odstraní, je neuvěřitelný amatérismus.
Úplně novým terénem je spáleniště. Velmi špatně prostupné díky novince, kterou si autoři nachystali - špičaté mikro pařezy a ohořelé větve stromů. Zatímco klasický pařez je možné s opatrností přejet, tento nový typ velmi špatně viditelného malého tmavého pařezu na tmavé zemi přejet nejde a skoro vždy rozseká každou pneumatiku, která se ho dotkne. Zároveň by se dalo logicky předpokládat, že při nájezdu mnohatunového monstra na ohořelou větévku dojde k jejímu rozprášení nasračky, ale ve skutečnosti jsou tyto větve nezničitelné. Truck se od nich odrazí jak jojo nebo se zašprajcuje tak mocně, že je skoro nemožné jej votšprajcovat.
Potěšilo mě ale velké množství trucků poskytnutých zdarma. Kéž by podobný servis přineslo každé DLC. K dispozici jsou stálice jako Fleetstar nebo GMC (dva první trucky ve hře), Caterpilar zdvižka, Scout 800 a Hummer H2. Vše se dá krásně zneužít a prodat. Z trucků, které jsou dostupné nově zdarma jsou skvělý AMK Civilian a méně skvělý Freightliner.
Devátá sezóna se neřadí k nejlepším, ale ani k nejhorším. Potenciál s tématikou "hašení" požárů nebyl využit úplně podle mých představ a především nový terén spálené země bych označil za úplně debilní. Díky možnosti si tady docela dobře vydělat ho ale přesto můžu doporučit. Velké množství asfaltu, dobře dostupné servisní střediska i levné palivo dělají z obou map Ontaria celkem relaxační záležitost.