Krátce po přelomu tisícíletí opravdová revoluce v pojetí open world her. Ano vím, byly tady už první dva díly TES, ale v té době šel vývoj dopředu tak ryk rychle, že srovnávat Morrowind s tehdy ještě pořád zabugovaným Daggerfallem prostě nejde.
Úžasná fauna/flóra ostrova, pocit neznáma. Neskutečná motivace objevovat a prozkoumávat každý kopec, jeskyni - cokoli. V té době pořád ještě ryzí "hardcore" PC hratelnost - hra nikoho nevodila za ručičku a dungeon s questem na hlavní lince jste klidně hledali hodiny.
Vizuál opravdu na jedničku, DX8 shader na vodě. Obří pyramidové město Vivec.
Bethesda tehdy jela na plný kole.
Úžasná fauna/flóra ostrova, pocit neznáma. Neskutečná motivace objevovat a prozkoumávat každý kopec, jeskyni - cokoli. V té době pořád ještě ryzí "hardcore" PC hratelnost - hra nikoho nevodila za ručičku a dungeon s questem na hlavní lince jste klidně hledali hodiny.
Vizuál opravdu na jedničku, DX8 shader na vodě. Obří pyramidové město Vivec.
Bethesda tehdy jela na plný kole.