Zcela jinak pojatý díl, tady si dodnes lámu hlavu s tím, jestli tu hru nepochopili hráči, nebo samotní vývojáři.
D2 = velice rychlá frenetická akce, kde jste neustále v pohybu a řežete to do desítek nepřátel na scéně. Famózní gunplay.
Doom3 temná, rádoby atmosférická, pomalá a totálně skriptovaná akce. Pomalé tempo a pár nepřátel na scéně se dá shodit na technologie. Prostě v pokročilé grafice napěchované normálovými a bump mapami nešlo udělat desítky objektů na scénu.
Ale leveldesignové boty s baterkou nebo zbraní (později změněno/opraveno) a neskutečně přiblble se respawnujícími nepřáteli dělá z téhle hry sotva šedý průměr.
Později jsem už místnosti procházel tak, že jsem do dveří prostě "nacouval" držel šipku dozadu. Enemák se zjevil přímo před očima.
D2 = velice rychlá frenetická akce, kde jste neustále v pohybu a řežete to do desítek nepřátel na scéně. Famózní gunplay.
Doom3 temná, rádoby atmosférická, pomalá a totálně skriptovaná akce. Pomalé tempo a pár nepřátel na scéně se dá shodit na technologie. Prostě v pokročilé grafice napěchované normálovými a bump mapami nešlo udělat desítky objektů na scénu.
Ale leveldesignové boty s baterkou nebo zbraní (později změněno/opraveno) a neskutečně přiblble se respawnujícími nepřáteli dělá z téhle hry sotva šedý průměr.
Později jsem už místnosti procházel tak, že jsem do dveří prostě "nacouval" držel šipku dozadu. Enemák se zjevil přímo před očima.
Pro: Technologie, normal mapping, bump mapy, dynamické stíny. Prostředí.
Proti: Skripty, a špatné skripty, baterka nebo zbraň - nefungovalo to.