Grafická a skriptová dokonalost sama. Úvodní sekvence ve ztroskotané lodi udělala zářez do mozku nejednomu hráči, ale hlavně i milovníkům technologií obecně. To co bylo možné vyždímat z dýchavičné 3Dfx nebo i "softwarově" renderované hry na Pentiu MMX bylo dechberoucí.
Ještě přidám nádherný design světa, dynamickou hudbu.
Co bylo ale na štíru už v době vydání byla hratelnost samotná. Prostě jste procházeli cizí planetou, kosili "předpřipravené" enemáky a četli "příběh" v terminálech rozházených po světě. Tim Sweeny tenkrát připravil pro multiplayerovou část počítačem řízené protivníky - booty.
A v single části se nemohu zbavit dojmu, že oni nepřátelé rozeseti po světě byli pouze připravení booti.
Ještě přidám nádherný design světa, dynamickou hudbu.
Co bylo ale na štíru už v době vydání byla hratelnost samotná. Prostě jste procházeli cizí planetou, kosili "předpřipravené" enemáky a četli "příběh" v terminálech rozházených po světě. Tim Sweeny tenkrát připravil pro multiplayerovou část počítačem řízené protivníky - booty.
A v single části se nemohu zbavit dojmu, že oni nepřátelé rozeseti po světě byli pouze připravení booti.