Prakticky ve všech aspektech předčí první díl, Call už není naprosto neschopný ňouma, kterého složí první "vesmírná veverka" nebo jeden stormtrooper. Dovednosti síly a pohyby zůstaly (logicky nekoná se žádná "resetovací amnézie") z Fallen Order a přibyly hromady dalších. Rozšířila se i rodina světelných mečů a hlavně dovednosti v překonávání "plošinovkových pasáží"..
To mě na hře bavilo vůbec nejvíce. Běh po stěně, běh po další stěně, skok "do prázdna" a přitáhnutí se na háku.
Mnohem komplexnější než v Uncharted i Tomb Raiderech.
Technická stránka i patchi 9 není zrovna dokonalá. Je to funkční párkrát to spadlo na plochu a lidi citliví a výkon...
Prostě to často nevytěžuje grafiku na 100% a vypadá to na úzké hrdlo procesoru, kde škvaří jedno dvě jádra a zbytek nedostává "práci".. To je slabina.
To mě na hře bavilo vůbec nejvíce. Běh po stěně, běh po další stěně, skok "do prázdna" a přitáhnutí se na háku.
Mnohem komplexnější než v Uncharted i Tomb Raiderech.
Technická stránka i patchi 9 není zrovna dokonalá. Je to funkční párkrát to spadlo na plochu a lidi citliví a výkon...
Prostě to často nevytěžuje grafiku na 100% a vypadá to na úzké hrdlo procesoru, kde škvaří jedno dvě jádra a zbytek nedostává "práci".. To je slabina.
Pro: Plošinovkové pasáže, grafika, filmovost, Call má už na začátku sadu dovedností z prvního dílu
Proti: Výkon a stabilita hry i po patche 9