Trochu mě mrzí, že si Kyle Gabler opět hraje na veskrze originální hru a na spojitost s Bridge Builderem poukazuje pouze jednou úrovní, přestože si z Bridge Buildera půjčuje základní princip hratelnosti a dokonce i princip řešení "poslední" úrovně (Horizontal Transportation Innovation Comittee). Jinak ale World of Goo originální hrou je, především návrhem úrovní - míra recyklace nápadů v průběhu kampaně je minimální, tomu odpovídá krátká herní doba. Pěkná grafika úspěšně využívá jednoduché sprajty a různorodé vizuální efekty.
2009-10-16: Začal jsem hrát.
2009-10-17: Dohrál jsem kampaň, "764 Goo Balls", "05:55:13 time units" (několik úrovní jsem vyhrál opakovaně).
2009-10-16: Začal jsem hrát.
2009-10-17: Dohrál jsem kampaň, "764 Goo Balls", "05:55:13 time units" (několik úrovní jsem vyhrál opakovaně).
Pro: originalita úrovní, styl, hudba, intuitivnost ovládání
Proti: nepřesnost ovládání