Kotor 2 je nedodělaný polotovar, ale přesto mu dávám stejné hodnocení jako známější jedničce. Hlavní důvod je jediný příběh. Je pravda, že konec je nedodělaný a otevřený až hanba, ale i tak je příběh jeden z nejlepších, který jsem kdy ve hře viděl s naprosto perfektním záporňákem. Žádné klasické star wars klišé. Kotor byl epický s jasným výběrem dobro/zlo, Kotor 2 je depresivní a filozofický(spousta otázek je opravdu položena perfektně:Republika, Revan propadnutí/sebeobětování) a vypovězený má opravdu důvod proč být zlí(jestli za něj hrajete).
NPCčka v partě jsou naprosto perfektní, konečně mi nepřipadají kakoby vypadli odněkud z komixu. Kreia babizna, která si hraje naprosto s každým včetně vás. Atton vypadající jako obyčejný zlodějíček, ale co je opravdu pod povrchem? Go-to ten mi připadá jakoby z něj v Mass Effect 2 udělali Ilusive man.
Smutnou stránkou hry je pak nedodělanost. Která se s blížením ke konci zvětšuje a úplný konec je už opravdu hoooodně nedodělán. Možná jsem měl štěstí ale za 3 dohrání mi hra spadla asi 2X.
Grafika zůstala nezměněna, ale i dnes má pro mne své kouzlo. Perfektní hudební doprovod, stejně depresivní jako hra.
Nebýt nedodělanosti dal bych téhle hře 100%. Škoda že to LucasArt zazdil brzkým vydáním.
NPCčka v partě jsou naprosto perfektní, konečně mi nepřipadají kakoby vypadli odněkud z komixu. Kreia babizna, která si hraje naprosto s každým včetně vás. Atton vypadající jako obyčejný zlodějíček, ale co je opravdu pod povrchem? Go-to ten mi připadá jakoby z něj v Mass Effect 2 udělali Ilusive man.
Smutnou stránkou hry je pak nedodělanost. Která se s blížením ke konci zvětšuje a úplný konec je už opravdu hoooodně nedodělán. Možná jsem měl štěstí ale za 3 dohrání mi hra spadla asi 2X.
Grafika zůstala nezměněna, ale i dnes má pro mne své kouzlo. Perfektní hudební doprovod, stejně depresivní jako hra.
Nebýt nedodělanosti dal bych téhle hře 100%. Škoda že to LucasArt zazdil brzkým vydáním.
Pro: Příběh, atmosféra, postavy
Proti: nedodělanost