Poněkud křečovitá hra na snajpera. Absolutně ignoruje jakékoli logické postupy, čímž zakopává do země tvořivost hráče ve vymýšlení různých situací. Příklad? Jakmile nepřítel nalezne tělo svého kolegy, ví naprosto přesně i spolu se svými dalšími kumpány, kde se nacházím - a to i když jsem schovaný kilometr daleko za skálou v trávě, mám na sobě oblek "Šakal" a ani nedutám. Hm... průrva, tady bych mohl prolézt... aha, tak ne, je tam neviditelná bariéra - úplně vidím ten vykřičník, co mi křičí do xichtu: "tady ne vole, tady jsme nepočítali, že někdo půjde. tví level-designeři". Hm, husté křoví... tak jak mě to v tom tréninku učili? Ležím, je tak husté, že přes něj sám bobek vidím, nikdo mě přece nemůže vidět na druhé straně... aha... tak vidí, au.
Šerednost Chrome 4 enginu je překvapivá. Mám pocit, jako by byla hra kreslená pastelovýma barvama, HDR je tak přestřelené, že se barvy povrchů předmětů odrážejí i v trávě, nebo na mé zbrani. Dopadající desťová voda dělá na površích efekt, který bych přirovnal k jarové skvrně na hladině.
Odbytost pokračuje i dále - amatérské chyby, jako je prolínání textur, zmizení klidně celého kusu skály, když se k němu přiblížím. Dokonce i odraz v optice je pouze přehrávaný obraz místa, které nikdy nekoresponduje s tím, kde se zrovna nacházím. Chatrče jsou tvořeny copy-paste způsobem, snad na každém použitém stole se válí červená plechovka s kávou a sekáček na maso. Při zakleknutí postava koliduje s každou terénní nerovností a celá hra vůbec neskutečným způsobem vykrádá Modern Warfare 2.
Chování postav nedává smysl a když mi parťák dělá podporu v první části mise i tam, kde by ve skutečnosti neměl šanci cokoli vidět, ve druhé části na mě z vysoka kašle, nejen že neposkytuje podporu, ale ještě k tomu stojí na místě (vyvýšeném, s naprostým přehledem na situací tam dole). Později ve hře jsme tři - na rozcestí jdu já vždy sám, pokud je potřeba něco udělat, zbývá to na mě. Takhle to opravdu nemůže fungovat.
Kladem jsou bullet-cam momenty, protože to plesknutí při střetu kulky s hlavou se mi prostě neomrzí. Doporučuji hrát na Hard, aby byl masochistický požitek co nejlepší, kromě toho je pak odstřelování větší legrací - panáci v optice nesvítí červeně a je na hráči, aby balistiku kulky odhadoval bez pomoci.
Nedohráno kvůli bugu.
EDIT: Bug se mi podařilo překonat díky cheatům. I tak jsem se chvílemi pěkně potrápil nad naskryptovanými situacemi. Respawn nepřátel pár metrů před nosem nebo za zadkem, chybějící zdroje světel u osvětlených částí, prolínající se všechno všude, systém checkpointů ignorující můj vlastní postup, odfláklá poslední mise... je toho hodně.
Sniper: Ghost Warrior rozhodně má své momenty (celkem 330, tj. počet headshotů), jinak bych se na něj dávno vykašlal. Ale doporučit ho nikomu nemůžu...
Čistý herní čas: 8hod 42min
Secrets: 20/30
Headshots: 330
Kills: 684
Zklamání
*/5
Šerednost Chrome 4 enginu je překvapivá. Mám pocit, jako by byla hra kreslená pastelovýma barvama, HDR je tak přestřelené, že se barvy povrchů předmětů odrážejí i v trávě, nebo na mé zbrani. Dopadající desťová voda dělá na površích efekt, který bych přirovnal k jarové skvrně na hladině.
Odbytost pokračuje i dále - amatérské chyby, jako je prolínání textur, zmizení klidně celého kusu skály, když se k němu přiblížím. Dokonce i odraz v optice je pouze přehrávaný obraz místa, které nikdy nekoresponduje s tím, kde se zrovna nacházím. Chatrče jsou tvořeny copy-paste způsobem, snad na každém použitém stole se válí červená plechovka s kávou a sekáček na maso. Při zakleknutí postava koliduje s každou terénní nerovností a celá hra vůbec neskutečným způsobem vykrádá Modern Warfare 2.
Chování postav nedává smysl a když mi parťák dělá podporu v první části mise i tam, kde by ve skutečnosti neměl šanci cokoli vidět, ve druhé části na mě z vysoka kašle, nejen že neposkytuje podporu, ale ještě k tomu stojí na místě (vyvýšeném, s naprostým přehledem na situací tam dole). Později ve hře jsme tři - na rozcestí jdu já vždy sám, pokud je potřeba něco udělat, zbývá to na mě. Takhle to opravdu nemůže fungovat.
Kladem jsou bullet-cam momenty, protože to plesknutí při střetu kulky s hlavou se mi prostě neomrzí. Doporučuji hrát na Hard, aby byl masochistický požitek co nejlepší, kromě toho je pak odstřelování větší legrací - panáci v optice nesvítí červeně a je na hráči, aby balistiku kulky odhadoval bez pomoci.
Nedohráno kvůli bugu.
EDIT: Bug se mi podařilo překonat díky cheatům. I tak jsem se chvílemi pěkně potrápil nad naskryptovanými situacemi. Respawn nepřátel pár metrů před nosem nebo za zadkem, chybějící zdroje světel u osvětlených částí, prolínající se všechno všude, systém checkpointů ignorující můj vlastní postup, odfláklá poslední mise... je toho hodně.
Sniper: Ghost Warrior rozhodně má své momenty (celkem 330, tj. počet headshotů), jinak bych se na něj dávno vykašlal. Ale doporučit ho nikomu nemůžu...
Čistý herní čas: 8hod 42min
Secrets: 20/30
Headshots: 330
Kills: 684
Zklamání
*/5