Pamatuji na jednostránkovou recenzi v Levelu a dva malé obrázky, které tenkrát vypadaly pomalu jako z jiného světa. Serious Sam byl ve své době HW náročný a jen málokdo si ho mohl dovolit na plné detaily. Zároveň se jednalo o pravděpodobně první masovou střílečku, u které laufy nikdy nevychladnou a zástupy nepřátel se počítají na tisíce...
Grafický rozdíl mezi původní hrou a HD není z hlediska hratelnosti tak zásadní. Kosení nepřátel neztratilo nic na svém půvabu, jen je tady znát určitá nezkušenost autorů, hlavně co se level-designu týče. Vyčetl bych jen nevýraznou hudbu a mírně přehuštěné pasáže v uzavřených prostorách, kde se při velkém počtu emzáků dost těžko pohybuje a při vysoké obtížnosti už na Normal se tak některé části stávaly poněkud frustrující.
Moudro ze závěru hry při pohledu na sto-padesáti metrového Mentala:
It ait´t the size that matter, it´s how you use it!
Obtížnost: Normal
Čas: 4hod 52min
Zářezy: 3967/4499
Score: 202 216 710
Grafický rozdíl mezi původní hrou a HD není z hlediska hratelnosti tak zásadní. Kosení nepřátel neztratilo nic na svém půvabu, jen je tady znát určitá nezkušenost autorů, hlavně co se level-designu týče. Vyčetl bych jen nevýraznou hudbu a mírně přehuštěné pasáže v uzavřených prostorách, kde se při velkém počtu emzáků dost těžko pohybuje a při vysoké obtížnosti už na Normal se tak některé části stávaly poněkud frustrující.
Moudro ze závěru hry při pohledu na sto-padesáti metrového Mentala:
It ait´t the size that matter, it´s how you use it!
Obtížnost: Normal
Čas: 4hod 52min
Zářezy: 3967/4499
Score: 202 216 710
Pro: Samtastic!
Proti: Sam I Am!