Ze hry mám rozporuplné pocity. První díl se mi moc líbil, ale tohle mi přijde hodně odfláknuté. Pokusím se jednoduše vypsat pozitiva a negativa.
+ Rozhodně příběh, tohle hoši z bioware umí a zatím je to jedna z mála z věcí, která
mě u hry drží.
+ Zajímavé questy. Mnoho questů spojených s vašimi společníky. Zvraty a
promítnutí rozhodnutí do několika let.
+ Dobré dialogy do kterých často vstupují vaši společníci
+ Vůbec společníci mi přišly sympatičtější než v jedničce (kde jsem neměl rád Stena,
Oghrena a Zevrana)a oblíbil jsem si všechny.
- Souboje. Nabíhajíci vlny nepřátel, kteří se objevují odnikud. Téměř v každém
questu pobijete desítky nepřátel. Boje probíhají tak, že se před vámi objeví
skupinka kterou pobijete, následně se objeví další za vašimi zády a to se
několikrát opakuje. Pak jen popoběhnout pár metrů a to všechno znovu.
- Lokace. Jedno město a pár přilehlých oblastí, které jsou všechny stejné. Úplně
všechny jeskyně jsou tu nakopírované a je jedno zda jste v těžebním dole, nebo v
pašerácké jeskyni.
- Nemožnost dát společníkům brnění jaké chcete. Celou hru budou chodit pouze v těch
samých šatech.
- Nemožnost konverzovat se svými společníky kdy já chci, ale pouze když se mi v
deníku objeví úkol, že by mi rádi něco řekli.
Oproti jedničce je to pro mě rozhodně zklamání, ale hra jako takové dokáže na pár hodin zabavit.
+ Rozhodně příběh, tohle hoši z bioware umí a zatím je to jedna z mála z věcí, která
mě u hry drží.
+ Zajímavé questy. Mnoho questů spojených s vašimi společníky. Zvraty a
promítnutí rozhodnutí do několika let.
+ Dobré dialogy do kterých často vstupují vaši společníci
+ Vůbec společníci mi přišly sympatičtější než v jedničce (kde jsem neměl rád Stena,
Oghrena a Zevrana)a oblíbil jsem si všechny.
- Souboje. Nabíhajíci vlny nepřátel, kteří se objevují odnikud. Téměř v každém
questu pobijete desítky nepřátel. Boje probíhají tak, že se před vámi objeví
skupinka kterou pobijete, následně se objeví další za vašimi zády a to se
několikrát opakuje. Pak jen popoběhnout pár metrů a to všechno znovu.
- Lokace. Jedno město a pár přilehlých oblastí, které jsou všechny stejné. Úplně
všechny jeskyně jsou tu nakopírované a je jedno zda jste v těžebním dole, nebo v
pašerácké jeskyni.
- Nemožnost dát společníkům brnění jaké chcete. Celou hru budou chodit pouze v těch
samých šatech.
- Nemožnost konverzovat se svými společníky kdy já chci, ale pouze když se mi v
deníku objeví úkol, že by mi rádi něco řekli.
Oproti jedničce je to pro mě rozhodně zklamání, ale hra jako takové dokáže na pár hodin zabavit.
Pro: příběh, dialogy, questy
Proti: souboje, jednotvárnost lokací