Předně musím říct, že hru jsem vlastně nedohrál, páč jsem byl naprosto imbecilním vším donucen to vzdát v misi Picking a Fight (imbecilní rozmístění checkpointů a vůbec to celý nedávalo žádnej smysl). Zbytek jsem ale dokoukal přes čísi walkthrough, takže jsem tam tu zelenou fajfku stejně prcnul. Myslím, že jsem se na to natrápil dost.
To dobré:
- Custcény jsou režírovány velmi pěkně. Příběhu jsem se věnoval vlastně jenom kvůli nim.
- Většina vedlejších aktivit je tak šíleně out there, že to člověka fakt baví (ojebávky pojišťovny, stříkání hoven, fight club, mayhem, a další).
- Velmi slušná customizace postavy, bejváků, aut, a dokonce i samotného gangu (můžete upravit vzhled, jakýma kárama si budou vozit jejich ctěné zadnice, jak se budou zdravit, ad.).
- Rozloha mapy je tak akorát.
To nedobré:
- Přestřelky jsou naprosto o ničem. Zbraně nemají žádný feeling, enemies mastodonti nemají žádný mozky...přišly mi skoro stejný, jako ve Wheelmanovi. Střílet zombíky v tý minihře bylo mnohem zábavnější.
- Hodně náročná nehezká grafika. Combo jak prase.
- Stronghold mise, které jsou všechny naprosto dokonale o tom samém. Stejně na tom jsou vlastně i příběhové mise, ale ty aspoň odmění pěknýma custcénama. Největší průser je ale ten, že stronghold mise jsou všechny povinné (a doteď mi není jasný, proč vlastně).
- Soundtrack. Jo, má to pár fajn kousků, ale obecně stojí za prd. A místo toho, aby tam dali stanici věnovanou exklusivně mému vkusu jako v GTA, tak mají tu drzost tam hodit stanici pojmenovanou velmi kreativně "My Radio", které ale přehrává jenom ty songy, které si koupím. A kupovat samozřejmě můžu jenom ty, které hrajou v ostatních rádiích.
- Naprosto zbytečné GPS tečky, které se nikdy nedokážou rozmyslet, kudy mě teda budou navádět.
To příšerné:
- Snad nejhorší jízdní model, který jsem kdy okusil. Wheelmanovi jsem vyčítal dementnost, ale aspoň tam auta dělala to, co člověk chtěl. Tady se na nic absolutně nedá spolehnout a ani po nějakých deseti hodinách hraní jsem nebyl schopnej vybrat nějakou zatáčku bez mrknutí oka.
- AI ostatních šoférů je buď ta nejúžasnější, nebo ta vůbec nejhorší, jakou jsem kdy viděl. Totiž, kdykoliv mě někdo honil, tak auta předemnou svědomě zatáčela přímo do mé trasy. Ale ne, nebude v tom žádný génius, protože tak hovadsky se chovají i normálně. Vídím auto, stoupnu si před něj, auto zastaví, a než stačím udělat jedinej krok, tak se zase prudce rozjede a odmrdne mě ze silnice. The fuck?! A to ani nemluvím o chodcích, kteří se rozhodnou mě vyhodit z auta a následně zas odkráčet na chodník, jak kdyby se nechumelilo.
- Checkpointy. Jestli vám v GTA IV přišly unfriendly, tak tady se vám bude zdát, že vás tvůrci účelně mučí.
- Krom checkpointů se na šílené frustraci podílí i extrémně random luck nepřátel v jistých situacích (jako když chráním jistý kompjůtr před nabíhajícími zlosyny, poslední vteřina odbyde, na obrazovce mi naskočí zpráva hlásající můj great success, a někde mezi tím se ve dveřích vynoří ještě jedna držka, která jednou ránou z pistole drahý kompjůtr rozfláká, což nemá za následek nic jiného, než mission failed. A kdeže je checkpoint? No samozřejmě že na začátku), totální neschopnost parťáků mě někam následovat, aniž by se zasekli o lampu (což mi připomíná, že kolikrát jsou schopni se teleportovat skoro až do mýho zadku, ale většinou, když by to bylo fakt potřeba, tak na teleportaci serou a prostě mě zpoza takové lampy pozorujou), a tak dále, a tak dále.
Ve výsledku Saints Row 2 na pár hodin zabavilo a pobavilo, ale zmiňovat jej v jedné větě společně se San Andreas je vyložené rouhání. Potenciálu by se tu našlo požehnaně, ale je to holt zprzněnina nebývalého kalibru.
To dobré:
- Custcény jsou režírovány velmi pěkně. Příběhu jsem se věnoval vlastně jenom kvůli nim.
- Většina vedlejších aktivit je tak šíleně out there, že to člověka fakt baví (ojebávky pojišťovny, stříkání hoven, fight club, mayhem, a další).
- Velmi slušná customizace postavy, bejváků, aut, a dokonce i samotného gangu (můžete upravit vzhled, jakýma kárama si budou vozit jejich ctěné zadnice, jak se budou zdravit, ad.).
- Rozloha mapy je tak akorát.
To nedobré:
- Přestřelky jsou naprosto o ničem. Zbraně nemají žádný feeling, enemies mastodonti nemají žádný mozky...přišly mi skoro stejný, jako ve Wheelmanovi. Střílet zombíky v tý minihře bylo mnohem zábavnější.
- Hodně náročná nehezká grafika. Combo jak prase.
- Stronghold mise, které jsou všechny naprosto dokonale o tom samém. Stejně na tom jsou vlastně i příběhové mise, ale ty aspoň odmění pěknýma custcénama. Největší průser je ale ten, že stronghold mise jsou všechny povinné (a doteď mi není jasný, proč vlastně).
- Soundtrack. Jo, má to pár fajn kousků, ale obecně stojí za prd. A místo toho, aby tam dali stanici věnovanou exklusivně mému vkusu jako v GTA, tak mají tu drzost tam hodit stanici pojmenovanou velmi kreativně "My Radio", které ale přehrává jenom ty songy, které si koupím. A kupovat samozřejmě můžu jenom ty, které hrajou v ostatních rádiích.
- Naprosto zbytečné GPS tečky, které se nikdy nedokážou rozmyslet, kudy mě teda budou navádět.
To příšerné:
- Snad nejhorší jízdní model, který jsem kdy okusil. Wheelmanovi jsem vyčítal dementnost, ale aspoň tam auta dělala to, co člověk chtěl. Tady se na nic absolutně nedá spolehnout a ani po nějakých deseti hodinách hraní jsem nebyl schopnej vybrat nějakou zatáčku bez mrknutí oka.
- AI ostatních šoférů je buď ta nejúžasnější, nebo ta vůbec nejhorší, jakou jsem kdy viděl. Totiž, kdykoliv mě někdo honil, tak auta předemnou svědomě zatáčela přímo do mé trasy. Ale ne, nebude v tom žádný génius, protože tak hovadsky se chovají i normálně. Vídím auto, stoupnu si před něj, auto zastaví, a než stačím udělat jedinej krok, tak se zase prudce rozjede a odmrdne mě ze silnice. The fuck?! A to ani nemluvím o chodcích, kteří se rozhodnou mě vyhodit z auta a následně zas odkráčet na chodník, jak kdyby se nechumelilo.
- Checkpointy. Jestli vám v GTA IV přišly unfriendly, tak tady se vám bude zdát, že vás tvůrci účelně mučí.
- Krom checkpointů se na šílené frustraci podílí i extrémně random luck nepřátel v jistých situacích (jako když chráním jistý kompjůtr před nabíhajícími zlosyny, poslední vteřina odbyde, na obrazovce mi naskočí zpráva hlásající můj great success, a někde mezi tím se ve dveřích vynoří ještě jedna držka, která jednou ránou z pistole drahý kompjůtr rozfláká, což nemá za následek nic jiného, než mission failed. A kdeže je checkpoint? No samozřejmě že na začátku), totální neschopnost parťáků mě někam následovat, aniž by se zasekli o lampu (což mi připomíná, že kolikrát jsou schopni se teleportovat skoro až do mýho zadku, ale většinou, když by to bylo fakt potřeba, tak na teleportaci serou a prostě mě zpoza takové lampy pozorujou), a tak dále, a tak dále.
Ve výsledku Saints Row 2 na pár hodin zabavilo a pobavilo, ale zmiňovat jej v jedné větě společně se San Andreas je vyložené rouhání. Potenciálu by se tu našlo požehnaně, ale je to holt zprzněnina nebývalého kalibru.