Jedná se o poměrně typický 3déčko, kde bez nutnosti nabíjení drtíte vlny nepřátel se zvířecí inteligencí, nicméně několik příjemných obměn oddaluje stereotyp, kterým akční pasáže bezesporu oplývají:
Mám na mysli jednu stealth misi a především nebojové procházení lodi, které hezky navozuje atmosféru a slouží i jako breafing před misí. Osobně jsem měl radši klábosení s kolegy, než nudné strafovaní v povětšinou nelogicky a prvoplánově rozvržených lokacích.
Největší neduh však spočívá v respawnu nepřátel. Sice ve Star Treku, kde oplývaj teleportem snad všechny rasy je toto řešení přísunu nepřátel nasnadě a navíc zcela logicky vysvětlitelný, ale sakra, tempo jakým se objevují - někdy jsem si připadal jak na tréningu pingpongu.
Toto objevování se nepřátel přímo před očima vás podvědomě ujišťuje, že pomalý důmyslný postup není na místě - stejně se vám v nejnevhodnější chvíli objeví dva nepřátelé za zády, tak proč tam radši rovnou nevběhnout jako John Matrix?
Příběh se mi ale celkem líbil a jeho typická startrekovská atmosféra (né, že bych byl ňákej Trekie) má své nesporné kvality. Příjemné je i to, že hráč bojuje i po boku známých postav ze seriálu třeba "7/9". Hudba taky jednoznačně vylepšuje celkovej dojem.
Pro Trekies jasná volba, pro hráče sci-fi akcí, kterejm rozhovor s Tuvokem neroztřese kolena je to ale jen lehce naprůměrná hra, kterou doporučit nemůžu. 65%
Pro: Příběh, Star Trek, nebojové pasáže, super hudba!
Proti: Respawn nepřátel, level design, UI