@Matthias (04.07.2013 12:04): Mno v reakcách by místo nicku bylo @ignorovaný_uživatel: takže by to bylo jednodušší.
Návrhy na nové funkce
@Sadako (04.07.2013 08:28): Jsem pro :D
Ale nedávalo by to smysl. Musely by potom zmizet i všechny reakce na něj a vůbec...
Ale nedávalo by to smysl. Musely by potom zmizet i všechny reakce na něj a vůbec...
@Sadako (04.07.2013 08:28): Bylo by to fajn. Preskakovat ho je uz vazne unavujici.
Není v plánu funkce ignorace vybraného uživatele? Tzn. koho si dáš do ignore listu, toho v diskusích a v poště už nevidíš.
@Say (28.06.2013 17:57): Určitě :-)
@Karasman (28.06.2013 17:56): To bych ti ale vážně nepřál upravovat to, co chystám=D A jinak jaké jsou povoleny tagy v blogu? Stejné, jak v profilu?
@Say (28.06.2013 14:40): Editor jsem já :-)
@Crash (28.06.2013 15:39): Jo (pro změnu prakticky založený).
@Say (28.06.2013 14:40): Ty nám něco sepisuješ? ;-)
Nějaký editor na nové články do zdejšího blogu by bodly (včetně náhledu)... Pak by se to jen poslalo ke schválení a bylo by.
@Matthew.J (26.06.2013 21:11): No sice asi chápu jak to myslíš, ale tak nějak nevidím moc smysl této obecné informace.
Jakoukoliv neoficiální češtinu montuješ do hry v podstatě ilegálně, protože měníš podobu díla, což si troufnu tvrdit, že bude skoro vždy v rozporu s licenčními podmínkami. Navíc málokdo bude schopen posoudit že čeština funguje na všechny distribuční podoby hry, těch digitálních distribucí je víc než jenom Steam. Takže pokud bych vyplňoval profil hry, tak většinou nebudu vědět, co do takový kolonky dát. Já bych prostě tyhle detailnější informace o tom, jak a na čem čeština funguje a nefunguje nechal do zajímavostí, nebo odkazů.
Jakoukoliv neoficiální češtinu montuješ do hry v podstatě ilegálně, protože měníš podobu díla, což si troufnu tvrdit, že bude skoro vždy v rozporu s licenčními podmínkami. Navíc málokdo bude schopen posoudit že čeština funguje na všechny distribuční podoby hry, těch digitálních distribucí je víc než jenom Steam. Takže pokud bych vyplňoval profil hry, tak většinou nebudu vědět, co do takový kolonky dát. Já bych prostě tyhle detailnější informace o tom, jak a na čem čeština funguje a nefunguje nechal do zajímavostí, nebo odkazů.
@Crash (26.06.2013 14:44): Já bych tam přidal možnost dostupná pouze u určitých vydání hry. (Jako, že když si nekůpíš česků verzu tak tam češtinu sám nedostaneš resp legálně nedostaneš).
@Crash (26.06.2013 19:12): Myslel jsem, že je to ojedinělá záležitost, ale ty dabingy vypadají dost zajímavě.
S těmi odkazy je to fakt. Vždycky si to člověk může sám vyhledat.
S těmi odkazy je to fakt. Vždycky si to člověk může sám vyhledat.
@h4nek (26.06.2013 18:59): Ale vycházejí...
EDIT: Ale ty odkazy na stažení češtiny bych nechal v "Odkazech" tak jak tomu je dnes, s touhle funkcí bych to nijak nespojoval. Jedna věc je informace o tom, že čeština existuje, druhá věc je odkaz, kde jil ze stáhnout. Navíc u těch oficiálních překladů, většinou odkaz není k dispozici.
EDIT: Ale ty odkazy na stažení češtiny bych nechal v "Odkazech" tak jak tomu je dnes, s touhle funkcí bych to nijak nespojoval. Jedna věc je informace o tom, že čeština existuje, druhá věc je odkaz, kde jil ze stáhnout. Navíc u těch oficiálních překladů, většinou odkaz není k dispozici.
@MartinezZ (26.06.2013 13:47): PEGI nemusí být vždy úplně relevantní, ale vypadá to pěkně. :-)
Pro ten HW jsem myslel jenom speciál oddělení, ale asi je to jedno.
@Crash (26.06.2013 14:44): Tak jsem to přesně myslel, že by to mohlo pomoct náhodným návštěvníkům a možná by sem i někteří začali chodit pro rady, atd.
Ta čeština by mohla být tak, že by se při editaci profilu vybíralo to co si napsal, a poté by se zobrazovalo titulky (neoficiální), dabing, ne. U neoficiálních titulek by byl dobrý i odkaz... Neoficiální dabingy snad nevychází. :)
Pro ten HW jsem myslel jenom speciál oddělení, ale asi je to jedno.
@Crash (26.06.2013 14:44): Tak jsem to přesně myslel, že by to mohlo pomoct náhodným návštěvníkům a možná by sem i někteří začali chodit pro rady, atd.
Ta čeština by mohla být tak, že by se při editaci profilu vybíralo to co si napsal, a poté by se zobrazovalo titulky (neoficiální), dabing, ne. U neoficiálních titulek by byl dobrý i odkaz... Neoficiální dabingy snad nevychází. :)
@MartinezZ (26.06.2013 13:47): Já myslím, že to že ta čeština je jen u některé distribuce s tím mým návrhem nijak nekoliduje. Digitální distribuce není součást profilu hry, takže to, že čeština existuje, ještě neznamená, že existuje u všech vydání. Mě by se ideálně líbilo kdyby se daly zadat všechny tři položky které jsem uváděl tedy příklad: "Čeština: ANO, Neoficiální, Jen titulky." Ten můj návrh je samozřejmě hlavně motivovaný tím, aby to bylo funkční s vyhledávačem, tedy abych si mohl vyfiltrovat hry, ke kterým čeština existuje. Dneska je sice fajn, že se tu do zajímavostí přidávají odkazy na češtiny a občas i překvapeně čumím co všechno bylo přeloženo, ale vyhledávač to nenajde.
Ad PEGI: Je to sice uměle vytvořené hodnocení které lze označit za pitomost, ale já bych se tomu nebránil. V současnosti je to v podstatě standardní součást herního průmyslu a každý rodič zvažuje co svým dětem dovolí hrát a co ne, a kdo nemá ve videoherním světě přehled, tak mu tyhle žebříčky můžou pomoct ve výběru her pro děti. Myslím, že by DH mohla sloužit i tomuhle účelu.
Ad PEGI: Je to sice uměle vytvořené hodnocení které lze označit za pitomost, ale já bych se tomu nebránil. V současnosti je to v podstatě standardní součást herního průmyslu a každý rodič zvažuje co svým dětem dovolí hrát a co ne, a kdo nemá ve videoherním světě přehled, tak mu tyhle žebříčky můžou pomoct ve výběru her pro děti. Myslím, že by DH mohla sloužit i tomuhle účelu.
Eh, to by bylo asi příliš komplikované, na každých pár her udělaných v Unity/gamemaker/UE3/Torque/Source spadají stovky dělaných v 'custom buildu' beze jména. Plus Source Bloodlines není ten samý Source, na kterém běží HL2:EP2 nebo připravovaný Titanfall. Co s pravidelně upgradovanými enginy, Unity nedávno skočila na 4.0, chystá se Source 2.0 a čert ví kolikátý UE? A co třeba GoldSource (HL1), což je značně přepsaný Quake (2?) engine?
Orientačně? Možná. Ale spíše do zajímavostí než nějak 'důležitěji'.
Viz - Game Engines
Orientačně? Možná. Ale spíše do zajímavostí než nějak 'důležitěji'.
Viz - Game Engines
@h4nek (26.06.2013 12:07): Použité enginy by byly zajímavé. Jestli myslíš min. HW konfiguraci, tu napsat do zajímavostí a mnohdy se tak už i děje. Jakákoliv hodnocení PG nebo PEGI apod. jsou jen někým udáváná a vymyšlená pitomost.
@Crash (26.06.2013 11:39): Lokalizace je good nápad, ale bacha na hry, které u nás výjdou v krabici v CZ, ale na Steamu lokalizaci nemají. A ani Češtiny.cz nejsou úplnou studnicí všech neoficiálních překladů a jsou i amatérské překlady her, co u nás s češtinou vyšly. Na neoficiální (amatérské?) překlady se tu ale většinou linky udávají.
@Crash (26.06.2013 11:39): Lokalizace je good nápad, ale bacha na hry, které u nás výjdou v krabici v CZ, ale na Steamu lokalizaci nemají. A ani Češtiny.cz nejsou úplnou studnicí všech neoficiálních překladů a jsou i amatérské překlady her, co u nás s češtinou vyšly. Na neoficiální (amatérské?) překlady se tu ale většinou linky udávají.
@Crash (26.06.2013 11:39): Jo, takovou položku bych zrovna já uvítal s otevřenou náručí!
@h4nek (26.06.2013 12:07): Databáze enginů... Hell yeah, tohle chci!
@Crash (26.06.2013 11:39): Taky souhlasím, už jsem to tu jednou psal, i že by bylo dobré přidat hodnocení PEGI (ke hrám, které ho mají).
Jinak mi tu ještě chybí základní požadavky pro hru (i když to se asi dá napsat na nástěnku pod ostatní, nějaká zvláštní sekce by neuškodila). A taky engine hry by byl zajímavý. Čímž by jsme se ale asi dostali k databázi enginů, podobně jako u vývojářů. Takže to by bylo na delší dobu..
Jinak mi tu ještě chybí základní požadavky pro hru (i když to se asi dá napsat na nástěnku pod ostatní, nějaká zvláštní sekce by neuškodila). A taky engine hry by byl zajímavý. Čímž by jsme se ale asi dostali k databázi enginů, podobně jako u vývojářů. Takže to by bylo na delší dobu..
@Crash (26.06.2013 11:39): Souhlas.
Do profilu her navrhuji přidat položku "Lokalizace" nebo nazvěme to rovnou "Čeština". Zda jen ve zjednodušené formě tedy ANO / NE a nebo by mohla mít podrobnější informace tedy "Oficiální / Fanouškovská" popř. ještě "Dabink / Titulky / Obojí" ponechávám na další diskusi, ale rozhodně si myslím, že taková informace ke hře patří a neměla by chybět i v pokročilém vyhledávání, kdy si zvláště neangličtináři můžou vyfiltrovat hry s češtinou... A nechoďte na mě se štítkama... ;-)
Co takhle vytvořit sekci, kam by se dávaly data vydaných her klidně i pár let dopředu. Něco jako třeba toto, ale obsah by tvořili uživatelé (tudíž by se tam našly i indie) a zároveň by se to mohlo rozšířit na vydání nějakých komplexnějších modifikací (viz. Misery), zásadních patchů a podobně...
Kde vůbec pro tyhle informace chodíte (vydání her)?
Kde vůbec pro tyhle informace chodíte (vydání her)?
@Všivák (23.06.2013 15:37): Ano, tohle jsem tu už nedávno navrhoval... A vidět průměr hodnocení jejich her by minimálně neuškodilo.
@Daemon (23.06.2013 14:37): Nevim, hraju něco od někoho. Vyzkouším si víc her od jednoho vývojáře, a udělám si obrázek. Vždycky ty hry mají alespoň v něčem podobné rysy. Otisk vývojáře je v nich vždycky znát. Ano, chcci hodnotit vývojáře podle jejich hotových her.
Průměr z hodnocených her je dobrý nápad. Každopádně by se něco udělat mohlo. Už jenom pro to, aby to uživatele motivovalo více navštěvovat a editovat vývojářské profily.
Takhle je to dost suchý.
Průměr z hodnocených her je dobrý nápad. Každopádně by se něco udělat mohlo. Už jenom pro to, aby to uživatele motivovalo více navštěvovat a editovat vývojářské profily.
Takhle je to dost suchý.
@Daemon (23.06.2013 14:37): Co asi se na na vyvojarich hodnotit :D.
Je jasny, ze clovek si udela obrazek sam, kdyz hraje jejich hry.
A nebo to vidi z tech her, co se tady hodnoti.Problem by byl, ze spousta vyvojaru nema/nemusí mit zas takovy vliv na hru treba, jako sponzor vydavatel apd.. Me taky vicemene nezajima koho to je chyba, ze hra spatne dopadla.Bohuzel to vicemene odnesou vzdy vyvojari, protoze delaj hry, ze..
Je to vec nazoru a pokud to tady neproslo jednou tak to neprojde ani po druhe.
Je jasny, ze clovek si udela obrazek sam, kdyz hraje jejich hry.
A nebo to vidi z tech her, co se tady hodnoti.Problem by byl, ze spousta vyvojaru nema/nemusí mit zas takovy vliv na hru treba, jako sponzor vydavatel apd.. Me taky vicemene nezajima koho to je chyba, ze hra spatne dopadla.Bohuzel to vicemene odnesou vzdy vyvojari, protoze delaj hry, ze..
Je to vec nazoru a pokud to tady neproslo jednou tak to neprojde ani po druhe.
@Daemon (23.06.2013 14:37): Je fakt, že napálit takovému Davidu Cageovi 0% je lákavé, ale jinak souhlas.
Tohle tu už nedávno proběhlo. Pochopim ještě smysl vidět průměr ze všech hodnocení her vývojáře, to by se mohlo přidat, proč ne, ale samostatné hodnocení vývojáře? Co chcete na vývojářích hodnotit jiného než jaké dělají hry?
@Všivák (23.06.2013 14:04): Jo to by bylo fajn
Co takhle možnost ohodnotit procenty kromě her i vývojáře? Tím by se vycídili ty nejlepší. Člověk by se v tom lépe orientoval.
@ViRus (21.06.2013 12:23): Na druhej strane si to dost dobre neviem predstavit, uz dnes sa ozyvaju hlasky ze Kua 4000 novych prispevkov, to sa neda vsetko citat..... ako by to bolo pri 500 denne aktivnych uzivatelov?
To len ako taky postreh, nie ze by som bol proti rozsirovaniu databaze, to ani nahodou.
To len ako taky postreh, nie ze by som bol proti rozsirovaniu databaze, to ani nahodou.
@Say (21.06.2013 12:19): Aspoň 10% by bylo fajné, i když možná sem tam se těch 500 objeví, ale nejsou stabilní..
@ViRus (21.06.2013 12:10): Z toho 1% aktivních...
Ale je hrubé, že je tu 5000 registrovaných :-)
@Can (21.06.2013 12:02): Neaktivní profily se neruší. A myslím, že Memphis tu několikrát potvrdil i to, že o takové funkci do budoucna ani nepočítá.
Ruší se profily které jsou delší dobu neaktivní? 5 let neaktivity je docela dlouhá doba....
Do databázy hier by mali prodať PC requirements a do uživateľského profilu niečo akoMALGraph
@FildasCZ (13.06.2013 04:12): Aha ok, tuto informaciu som nezachytil. Zeby nastal cas konecne zistit co to je a ako sa to pouziva? Uvidim.
@mazar1234 (09.06.2013 17:28): To uz jsem navrhoval... odpoved byla -mas stitky
A co takto postavit to na uplne opacny koniec barikady - ty myslim pridanie polozky "tuto sracku nechcem nikdy hrat".
Nešel by přidat žánr karetní hry, popř. další žánry? Teďka zrovna jednu karetní přidávám do DB..
@h4nek (01.06.2013 21:31): Odkaz na pôvodnú hru môže byť aj cez popis hry.
Možná už je to v plánu, ale bylo by dobré, kdyby u rozšíření (datadisky a DLC) byl odkaz na původní hru..
Dále mě napadá pár funkcí co bylo na cdh.cz :), jako třeba věkové PEGI hodnocení (mohlo by být na tom volném místě napravo od zákl. informací) a taky informace o české lokalizaci (oficiální, neoficiální s odkazem, anglická, popř. jiná).
Dále mě napadá pár funkcí co bylo na cdh.cz :), jako třeba věkové PEGI hodnocení (mohlo by být na tom volném místě napravo od zákl. informací) a taky informace o české lokalizaci (oficiální, neoficiální s odkazem, anglická, popř. jiná).
@Matthew.J (28.05.2013 23:17): Sorry, toho jsem si vážně nevšimnul, hledal jsem to pod záložkou "hodnocení" :-)
@pipboy (29.05.2013 01:07) to vlastně zmínil, že by se to dalo přesunout tam... Vzhledem k tomu, že mi přijde intuitivní to tam hledat, by to nebylo na škodu.
@Psyx (28.05.2013 21:20): Tuhle funkci bych opravdu uvítal, protože vím o hrách, které jsou docela skvosty, ale nejsou v žebříčku. Takto je málo známá hra, pokud nenasbírá dost hodnocení dokud je na první stránce v "nově přidaných", odsouzena k zapomění.
@pipboy (29.05.2013 01:07) to vlastně zmínil, že by se to dalo přesunout tam... Vzhledem k tomu, že mi přijde intuitivní to tam hledat, by to nebylo na škodu.
@Psyx (28.05.2013 21:20): Tuhle funkci bych opravdu uvítal, protože vím o hrách, které jsou docela skvosty, ale nejsou v žebříčku. Takto je málo známá hra, pokud nenasbírá dost hodnocení dokud je na první stránce v "nově přidaných", odsouzena k zapomění.
@Sinister (29.05.2013 09:28): Hodne ceskych webu uz neco takoveho ma (respektive nekteri maji jen mobilni web, ale ten je opravdu mobilni, ne jen prehazene elementy v CSS), takze by to nebylo uplne od veci (holt je to aktualni trend), ale jak jsem rikal, sily jsou omezene az prakticky zadne :(
@Garion (29.05.2013 09:21): Tak, ruku na srdce, bylo by to spíš takové rozmazlení, takže prioritu by to nemělo. Na druhou stranu, kdyby se to dalo Google Play, přitáhlo by to třeba řadu uživatelů.
Nicméně, o programování & related stuff nevím ani zbla, takže... :(
Nicméně, o programování & related stuff nevím ani zbla, takže... :(
@Sinister (29.05.2013 09:16): To uz jsem mel v hlave tak pred 2-3 lety, ale ma to dve uskali. Za prve, nemam prakticky zadnej cas (tedy nemam cas to kodovat - projekt bych mohl vest, pokud by se nasel nejaky novacek, co by kodoval, ale na samotne kodovani bohuzel cas neni), za druhe, bylo by potreba API ze strany DH (aby to nejak slusne fungovalo) a mam takovej dojem, ze zdejsi vyvojari take mnoho casu nemaji a zameruji se spise na vylepsovani webu.