@
Walome (07.11.2013 11:40): Jo, přesně tohle potvrzuje fakt recyklací a nulových inovací tohoto žánru.
@
M.a.t.t. (07.11.2013 11:19): Ale ono to tak opravdu je, když už pominut fakt profanace násilí obecně ve FPS, tak minimálně ve videu zmíněný žánr MMS - Modern Military Shooter podřadný je, v tom videu je snad dostatek důkazů. Dostatečně silný argument je i de fakto neexistující umělá inteligence, panáci prostě jen běhají po skriptech a dokud hráč někam nešlápne, nic se neděje, všichni stojí jak přikovaní. Říkám to už delší dobu, ty hry jsou tak neinovativní a tak stejné, že by se měly jmenovat jen "Moderní válečná střílečka 28" apod.
@
ViRus (07.11.2013 10:58): Teď nevím, jestli jsme se pochopili, byla to vlastnost kritizovaná v úplném závěru videa při běžících titulcích. Hráč stojí metr před nepřítelem, ten to do něj masí automatem, ale hráč dostává poškození tak spíš jednou za 2s, mezi tím se snad ještě "samoléčí", takže to znamená skoro až nesmrtelnost, když se ještě občas ani netrefí. xD