@
Hrdlodus (05.01.2014 12:46):
"
Do statistiky úspěšně dohraných her se počítají pouze hry, které jsou ohodnoceny."
- tak samozřejmě
"
Jenomže kolik lidí kromě hodnocení zaškrtne i "Dohrál jsem hru"?"
- co? Tak snad každý, kdo dohrál hru a ohodnotí ji, snad zaškrtne i "Dohrál jsem hru". Od toho tam to zaškrtávátko je. Pokud je pro někoho složité vybrat hodnocení a kliknout, pak ať se nediví.
- ano, teoreticky by mohlo být možné, aby se "Dohrál jsem hru" automaticky zakškrtlo poté, co vyberu hodnocení. Muselo by se ale pak dát bacha na případnou změnu hodnocení ze strany hráče, aby se znovu nezaškrtlo již zaškrtnuté "Dohrál jsem hru", ačkoli ji nehrál, pouze změnil hodnocení. Otázka je, co s tím, když už dohranou hru bude hrát znovu a poté změní hodnocení...
"
Dohrál jsem hru", ale hru neohodnotím"
- pokud si dohrál hru, máš na ní nějaký názor. POkud ne takový, abys' vytvářel komentář, tak sand vybereš alespoň nějaké hodnocení. Pokud si hru hrál kdysi, víš, žes' jí dohrál, ale nevíš jaké udělit hodnocení, smiř se s nezapočítáním do statistiky nebo si hru zahraj znovu.
--
Osobně bych byl taky pro, aby jednotlivé pobočy Ubisoftu byly prostě jen jeden Ubisoft. Stejně jako u (dosud schvalované=ho) Epic Games. Tam jsem prostě jen do popisu uvedl, jaké pobočky jsou - ale čekal bych, že ty hry budou prostě pod Epicem a ne pod Epic Games Poland, protože je dělá bývalé studio Peoples Can Fly (ve kterém už taky nemusí být ti stejní lidé, jako byly za dob polské existence).
=> sloučit všechny pobočky pod jednoho hlavního vývojáře. V rámci "mateřské firmy" stejně lidská síla průběžně putuje a vypomáhá.