Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
@Gohan (06.01.2014 12:17): Buďte rádi, že ty návrhy alespoň čteme, opravdu nemáme čas se vyjadřovat ke každému zvlášť, když jich tady padne klidně i deset denně, natož o nich vést diskuze. Navíc i v tvém případě tohle už tady snad nejméně jednou zaznělo a výše uvedený seznam plánovaných funkcí není jediným soupisem svého druhu.

(Say byl výjimka, protože s tím prudí každou chvíli, nicméně jsem se aspoň dozvěděl, jaké má ten Stylebot limity.)
@Gohan (06.01.2014 12:17): Admini si to přečtou, vezmou na vědomí a případně prodiskutují mezi sebou. Zde se o návrzích nebudou dále diskutovat.

A když už píšu, tak jen doufám, že v noci na netu máte rozsvícené světlo v pokoji. To je ergonomická poznámka.
no tak pokud jde o barvy, tak jsme se i na základce učili, že nejlepší barvy na podklad jsou šedá, světlejší hnědá nebo nějaké jejich odstíny. Neříkám, že je bílá špatná, jenom je pravda, že když to zapnu v noci tak si připadám jak při výslechu.

Ale ocenil bych kdyby se nějaký admin vyjádřil i k mému návrhu níže....
No ja ti neviem, ale ked som si preklikol na ten liter.cz, tak mi to prislo dost neprijemne na citanie. Keby som to mal citat dlhodobo / pravidelne, tak by som isto zvazoval nejake preskinovanie nech mi to nezerie oci.
@MCZ (06.01.2014 01:48): Nejde o ultimátní pravidlo, jde o to, že od doby první televize všechny zobrazovače svítí* (who knew) a bílá barva, zcela logicky, svítí velmi agresivně a dlouhodobé pozorování bílé barvy na monitoru povede k postupné degradaci zraku, ať už ve dne nebo v noci. (Mějte na paměti, že ne všichni mají levné TN panely, kde jas jde zeslabit do takové míry, že kontrast mezi bílou a černou je pod 1:500) Proto je totální demence, že se prakticky všechny stránky ladí do bílé barvy po vzoru papíru.
To že něco dělají VŠICHNI ještě neznamená, že to dělají správně. Určitě bych si mohl vzpomenout na řadu případů kdy lidi něco dělali jenom proto, že to tak dělali ostatní, ale svůj argument jsem podpořil dostatečně vysvětlením proč je bílá barva problém. A to že by tam neměla být bílá ještě neznamená, že tam automaticky musí být černá.

Leč docela archaický web, naprosto perfektní barevné zpracování je toto http://www.liter.cz/

* Nějaký rýpal by mohl zmínit čtečky s "E Ink displayem", tak to zmíním dřív než on.
Jo, pokud čtu večer, po tmě a přijdu sem ,tak ano, je to rána do očí. Pokud čtu ale na tabletu, tak si holt ztmavím jas, globálně na všechno. Třeba na takové aplikaci iDnes je skvělé se moct přepnout do černé, to stejné na webovce Tiscali Games (tam si ani neumím představit používání bíl barvy). Jenže DH není ani aplikace ani web, který historicky byl černý odjakživa. A pokud se s něčím takovým nepočítalo už od začátku, tak se nedivím, že by byla změna obtížná a nikomu se do toho nechce, obzvlášť, když na řešení je tu plno jiných věcí.

Eurogamer, BonusWeb, ČSFD, IMDb, zpravodajské weby, Titulky.com, MobyGames, DatabazeKnih...

Ale nepopírám, že se mi prostě lépe čte (ať už ve dne nebo v noci) právě Tiscali Games, MovieZone. Že by správně weby neměly být bílé je samozřejmě blbost, ledaže by ses nechal onehdá nachytat na aprílové fórky o tom, jak černé stránky šetří energii :D Černý design je obecně považován za "underground" a v drtivé většině případů si jej solidné weby nevybírají, čest výjimkám. Stačí vzpomenout, co se dělo při převzetí Tiscali Games novým majitelem, jak se den ze dne změnil design na bílí, protože je modernější, solidnější a hlavně jendotný. A jak se pak tehdá snad ještě JDmu podařilo si ten černý design vydupat (když taky bylo Tiscali Games asi jediným použitelným Tiscali webem...).
@MCZ (06.01.2014 02:09): Jasně, nemyslel jsem ale absolutní kontrasty. Vem si třeba sigil... A beztak si myslím, že převažující tmavý text na světlém pozadí je čistě kvůli lepší čitelnosti při snížených čtecích podmínkách (světlo, slabé podsvícení displaye, lidé se zhoršeným zrakem). Což ale nemění fakt, že jak pro oči, tak zobrazovací zařízení je světlý text na tmavém pozadí úspornější/méně agresivní.
@Say (06.01.2014 00:04): Píšu, že ti nebude stačit Basic režim.

@LIUWIL (06.01.2014 00:21): "Ono správně webové stránky by vůbec neměly být bílé." Tak o tomhle ultimátním pravidlu teda slyším poprvé, možná by ses o něj měl rozdělit s webdesignéry, protože to dělají špatně. Začít můžeš třeba u Googlu, Microsoftu nebo Facebooku.
Já vím, padlo to tu už hodně krát, ale tmavý layout by byl fajn, hlavně v noci... To je to, co mi tu chybí nejvíc=(
Nah, věřím, že všechno všecičko se ohodnotit nedá, případně to úplně odmítám hodnotit protože mi to nepříjde fér. Jednoduché jako facka.

Například - Dear Esteban, 4 Minutes and 33 Seconds of Uniqueness a další podobné věci. Teď mám kromě toho odškrtnuto dohráno u BioShock Infinite, ale hodnocení jsem tomu nedal, anžto stále nevím, jestli jsem nasrán nebo potěšen, tak si to bude muset počkat na průběh číslo 2 na 1999 obtížnost.
@Say (05.01.2014 18:33): Jasne, ale to hodnoceni neplacnes jen tak od boku.
Ja se zastavam toho, ze napsat neco a nehodnotit je normalnejsi nez hodnotit, ale nepremyslet o tom. Samozrejme psat neco je vec druha, protoze to skutecne zabira cas.
A opet bych tady mohl argumentovat, jak je system peti hvezdicek lepsi :)
@LIUWIL (05.01.2014 18:27): Teda já kdybych měl volit mezi psaním textu a vybíráním hodnocení na nějaké procentuální škále, tak beru druhou možnost, protože je to časově jednodušší a nepotřebuješ argumenty O=)
@Chuck (05.01.2014 18:08): V tomto vidim docela problem. Popsat a ohodnotit slovne hru by mel zvladnout kazdy, ale hodnoceni davat je slozitejsi, pokud nejsi z tech, co to davaji jen tak od oka, nebo jeste lip, nad tim vubec nepremysli.
Přijde mi, že pokud hru člověk dohraje, udělá si z ní nějaký ucelený obrázek a problém s hodnocením mít tudíž nemůže. V opačném případě budiž.
@Bodkin (05.01.2014 16:51): Tak to by mě ve snu nenapadlo. Nemít k tomu co napsat a tudíž nevyplodit komentář ještě ano, ale dohrát hru, nic k ní nenapsat a ještě ani nedokázat vybrat hodnocení z 5% škály, to fakt ne.
Někdy hru dohraješ, ale nevíš jak ji ohodnotit. Nebo si myslíš, že se hodnotit nedá, hodnotíš ji v hvězdičkách nebo něco podobného. Tudíž příjde mi správné a občas i nutné danou hru nehodnotit.
@vapiscz (05.01.2014 15:29): Nevýhoda: Jsi závislý na technologii a vůli třetí strany. Založíš na tom funkci, onomu Flickru něco spadne/ztratí data/rozhodne se změnit podmínky služby a celá naprogramovaná funkce a čas a nervy na ní spotřebované jsou vniveč.

A pak je tu možnost, že by to prostě fungovalo :) Ála zdejší YouTube videa.
jen nápad ještě k té galerii - co k tomu využít externí úložiště a zde zobrazovat jen formou načtení odkazu? na flickru člověk dostane 1TB místa grátis... samozřejmě jsem to nestudoval do té míry, abych byl teď schopen říct, jestli by to neodporovalo pravidlům užívání... je to prostě jen nápad, který by mohl stát za prozkoumání
@MartinezZ (05.01.2014 13:42):
- Někdo hru nedohrál a hodnotí.
- Když si prohlédnu profily hráčů, často vidím, že část her hráč neohodnotil. Z hlavy mě napadá Garret, který napíše komentář, ale nehodnotí.
- Pokud si hru hrál (...) dohrál, ale nevíš jaké udělit hodnocení, smiř se s nezapočítáním do statistiky - Smířený s tím jsem, ale v takovémto případě je doprogramování jednoduché.
@Hrdlodus (05.01.2014 12:46):
"Do statistiky úspěšně dohraných her se počítají pouze hry, které jsou ohodnoceny."
- tak samozřejmě

"Jenomže kolik lidí kromě hodnocení zaškrtne i "Dohrál jsem hru"?"
- co? Tak snad každý, kdo dohrál hru a ohodnotí ji, snad zaškrtne i "Dohrál jsem hru". Od toho tam to zaškrtávátko je. Pokud je pro někoho složité vybrat hodnocení a kliknout, pak ať se nediví.
- ano, teoreticky by mohlo být možné, aby se "Dohrál jsem hru" automaticky zakškrtlo poté, co vyberu hodnocení. Muselo by se ale pak dát bacha na případnou změnu hodnocení ze strany hráče, aby se znovu nezaškrtlo již zaškrtnuté "Dohrál jsem hru", ačkoli ji nehrál, pouze změnil hodnocení. Otázka je, co s tím, když už dohranou hru bude hrát znovu a poté změní hodnocení...

"Dohrál jsem hru", ale hru neohodnotím"
- pokud si dohrál hru, máš na ní nějaký názor. POkud ne takový, abys' vytvářel komentář, tak sand vybereš alespoň nějaké hodnocení. Pokud si hru hrál kdysi, víš, žes' jí dohrál, ale nevíš jaké udělit hodnocení, smiř se s nezapočítáním do statistiky nebo si hru zahraj znovu.

--

Osobně bych byl taky pro, aby jednotlivé pobočy Ubisoftu byly prostě jen jeden Ubisoft. Stejně jako u (dosud schvalované=ho) Epic Games. Tam jsem prostě jen do popisu uvedl, jaké pobočky jsou - ale čekal bych, že ty hry budou prostě pod Epicem a ne pod Epic Games Poland, protože je dělá bývalé studio Peoples Can Fly (ve kterém už taky nemusí být ti stejní lidé, jako byly za dob polské existence).
=> sloučit všechny pobočky pod jednoho hlavního vývojáře. V rámci "mateřské firmy" stejně lidská síla průběžně putuje a vypomáhá.
13) Dohrané hry - Zcela zbytečná statistika. Vhodné pouze pro osobní přehled hráče, které hry dohrál.
Do statistiky úspěšně dohraných her se počítají pouze hry, které jsou ohodnoceny. Jenomže kolik lidí kromě hodnocení zaškrtne i "Dohrál jsem hru"? Statistika tak zobrazuje vyšší neúspěšnost, než jaká je ve skutečnosti. Takže je zcela zbytečná.
Dále, pokud zatrhnu "Dohrál jsem hru", ale hru neohodnotím, do statistiky se to nezapočte. To je nesmyslné pravidlo. Když už jsem zaškrtl, že jsem hru dohrál, je irelevantní, zda ji nějak hodnotím.
Problém by vyřešilo překlikávátko: Dohrál / N/A / Nedohrál

14) Pobočky vývojářů - Když se plánují "Herní série", mělo by smysl udělat něco takového i pro vývojáře?
Je Ubisoft Montreal, Paris, Romania, tak mít zastřešující firmu Ubisoft, pod kterou by všechny tyto pobočky byly?
Možná to nemá smysl, protože firmy se furt mění, osamostatňují apod.
Přidal bych k hrám galerii (především pro ingame obrázky, ale mohli by se vkládat klidně i propagační materiály). Nevím jak vy, ale pokud nějakou hru neznám, tak se prvotní představy dělám právě z obrázků. Až když mě zaujmou, tak pokračuji ve zjišťování informací - shlédnutí videa, přečtení recenze atd.
zdravím, nešlo by nějak zařídit, aby hráčům chodilo oznámení, že někdo reaguje na jejich komentář, samozřejmě s možností jejich vypnutí? Vím, že tu je možnost sledovat diskuzi, ale sledovat jich tak 30 je pro mě nepraktické.