@LIUWIL (20.03.2014 19:15): ani to by ti nepomohlo, protože by přiběhl pěšák...:DDD
Všeobecně o hrách
@LIUWIL (20.03.2014 19:03): Jenže v tom tam právě přiběhne ten pěšák co se skrývá a hodi ti dovnitř granát nebo odpálí bazukou ha!
@Mount (20.03.2014 17:40): Já spíš tank který pěšáka přejede a pak provokativně zatroubí a dvakrát otočí věž.
@LIUWIL (20.03.2014 17:36): mě tanky moc nebavěj, mě baví spíš pěšák který se před tankem skrývá :D Což jsem si do syta užil v betě Heroes and Generals
@Mount (20.03.2014 17:32): No vzhledem k tomu, že nedávno teprve dokončili South Park, zcela určitě se jedná o záběry z velmi rané fáze hry.
@Majkee (20.03.2014 17:31): mno nic moc, teda jestli to nejsou ilustrační fota :D
@FildasCZ (20.03.2014 13:50): kde jsi to vytáhl?
@FildasCZ (20.03.2014 13:50): WTF!!!
@LIUWIL (20.03.2014 15:24): Očekávám, že to vibrace triggerů budou využívány asi stejně často jako pohybové ovládání u DShocku 3. Takže vlastně vůbec.
@Walome (20.03.2014 15:31): Navíc Dualshock (který jsem narozdíl od Xboxového ovladače v ruce měl), mi ergonomicky přijde horší než současný Xboxový ovladač, ale to může být zvykem. Popravdě je tam znatelný posun oproti předešlým ovladačům.
Osobně budu řešit jestli konzolu koupit nebo ne tak nejdřív za dva roky. Teď tam absolutně není co hrát a když už to koupím, bude to jenom kvůli hrám. XB1 ale má takřka nulovou šanci, že by se u mě doma objevil.
Osobně budu řešit jestli konzolu koupit nebo ne tak nejdřív za dva roky. Teď tam absolutně není co hrát a když už to koupím, bude to jenom kvůli hrám. XB1 ale má takřka nulovou šanci, že by se u mě doma objevil.
@LIUWIL (20.03.2014 15:24): Jojo, taky jsem to právě četl :) máš pravdu, že jedna věc je předváděčka, druhá, jak se s tím vývojáři poperou. Podstatné ale je, že Dualshock v tomhle prohrál a tím to pro mě končí, já xbox nechci.
@90210 (20.03.2014 15:24): vše jmenované je super :D zejména ta střílecí a jezdící.
Já tam docela dlouho hrál Punishera a s kámošem jsme tuším dohráli ten Jurskej park. Ale u Space Invaders jsem neudělal ani první level.
@90210 (20.03.2014 15:24): vše jmenované je super :D zejména ta střílecí a jezdící.
Já tam docela dlouho hrál Punishera a s kámošem jsme tuším dohráli ten Jurskej park. Ale u Space Invaders jsem neudělal ani první level.
@Walome (20.03.2014 15:21): No vidis, tak tam jsem nejaky asi drzel.:0)
No i kdyz, hlavne jsem tam hral ty motorky, kde sedis na motorce, pak tu uchylnou strilecku, ve ktery v jedny ruce drzis volant a v druhy strilis pistoli no a pak pochopitelne Golden Axe 3 (ten fakt vsem doporucuju, puvodni Golden Axe je proti tomu slabota). Zadnej gamepad.:0)
No i kdyz, hlavne jsem tam hral ty motorky, kde sedis na motorce, pak tu uchylnou strilecku, ve ktery v jedny ruce drzis volant a v druhy strilis pistoli no a pak pochopitelne Golden Axe 3 (ten fakt vsem doporucuju, puvodni Golden Axe je proti tomu slabota). Zadnej gamepad.:0)
@Walome (20.03.2014 15:12): Právě že dobrá vychytávka to určitě je. Co lidi popisovali z předváděčky, kdy na jednom demu postava "vystřelila" fireball, tak měl člověk opravdu pocit, že mu něco rázem veletělo z ruky. Nicméně demo a konečná implementace třetích stran asi budou dvě různé věci.
Jinak vibrací na stole jsem si užil dost a nejednou jsem si kvůli nim i polil :D
Jinak vibrací na stole jsem si užil dost a nejednou jsem si kvůli nim i polil :D
@90210 (20.03.2014 15:14): Počkej počkej, ani v Arcade herně žádnej není? :o
@Walome (20.03.2014 14:22): Ja mam pocit, ze jsem v zivote nedrzel v ruce zadnej gamepad.:0)
@LIUWIL (20.03.2014 14:48): Hm. Mně to právě přišlo jako dobrá vychytávka, ale to mi svého času přišly i vibrace a rychle jsem si zvykl... teď to spíš člověka vyděsí, když odloží gamepad na stůl a ten během cutscény začne zvibrovávat ze stolu :)
@Walome (20.03.2014 14:22): V ruce jsem měl jenom DS4.
Dualshock 4 má úplně standardní vibrace = 1 motorek na každé straně. XB1 ovladač má navíc ještě motorek u obou triggerů (celkem tedy 4 vibrační motorky).
Na předváděčce to lidi chválili, ale zatím jsem neslyšel nikoho to nějak vyzdvihovat. Ono hlavně bude záviset na tom, jak to vývojáři implementují.
A pokud bys ho chtěl používat na PC, právě kvůli potřebné implementaci bych se bál, že to stejně nebude využito.
Dualshock 4 má úplně standardní vibrace = 1 motorek na každé straně. XB1 ovladač má navíc ještě motorek u obou triggerů (celkem tedy 4 vibrační motorky).
Na předváděčce to lidi chválili, ale zatím jsem neslyšel nikoho to nějak vyzdvihovat. Ono hlavně bude záviset na tom, jak to vývojáři implementují.
A pokud bys ho chtěl používat na PC, právě kvůli potřebné implementaci bych se bál, že to stejně nebude využito.
Měl tu někdo (déle než 5 min) v ruce novej gamepad jak od PS4 tak od XONE? Zajímaj mě ty vibrační zóny, kterýma se chlubí Microsoft, ale SONY o nějakých spešl vibračních vychytávkách mlčí.
Obsidian oznámil tankové MMO Armored Warfare
@Bodkin (20.03.2014 11:44): UDK pořád existuje, ale jenom pro UE3.
Nicméně CE se rozmachuje . Pár let zpátky tam nebylo nic než hry od Cryteku a jedna nebo dvě hry od někoho jiného. Samozřejmě pořád je to nic oproti počtu her dělaných na UE3 . Jenom UE3 má víc her než všechny CE dohromady.
Nicméně CE se rozmachuje . Pár let zpátky tam nebylo nic než hry od Cryteku a jedna nebo dvě hry od někoho jiného. Samozřejmě pořád je to nic oproti počtu her dělaných na UE3 . Jenom UE3 má víc her než všechny CE dohromady.
Pokud jsem si všiml dobře, tak už není UDK, tedy Unreal má jen platící systém, žádná free verze pro testování, což unity i cryengine stále mají.
CE je imho nejzoufalejší, protože kolik menších a středních her kdy bylo na CE uděláno a vydáno? Death rate je tam opravdu značná.
CE je imho nejzoufalejší, protože kolik menších a středních her kdy bylo na CE uděláno a vydáno? Death rate je tam opravdu značná.
@Artran (20.03.2014 00:01): Mno na free licenci ne, ale platicí jo.
@LIUWIL (20.03.2014 00:22): Teď jsem si četl zběžně to Bodkinem linkované promo a mluví tam o nějakých tierch. Pokud vím, tak Unigine taky vychází s cenou vstříc indie vývojářům. Je možné, že to bude něco podobného. Větší studia pak mohou mít jiné podmínky.
Kdybyste měl někdo chuť na povedenou pixelovou hororovou adventuru tak na desuře je část obsahu The last door tuším první tři kapitoly a jsou tam i lekačky(celkem efektivní)
@Artran (20.03.2014 00:19): Jojo, to vím. Spíš mě zajímá právě jak to bude u CryEngine. Protože jak říkám, nevěřím že by na tom vydělali. Nejenom že lijí peníze do toho enginu, ale vývojářům poskytují i nějakou podporu.
@LIUWIL (20.03.2014 00:10): Nevím, jak je tomu u CRYENGINE, ale u UE4 se pak platí 5% z hrubého celkového příjmu ze hry.
@Bodkin (19.03.2014 23:22): Tak myslím si, že jestli dají 10 babek, nebo 20, už je úplně šumák. CryEngin i UE patří mezi špičku.
Nicméně se mi nezdá, že by komukoli prodávali Engine jenom za desítku. Na tom by nevydělali. Náklady na vývoj těch enginů jsou obrovské. Něco v tom bude.
A už to taky vidím:
"he CRYENGINE free SDK will continue to be available under its current terms but developers wanting to take advantage of the new features of CRYENGINE will need to subscribe to the new EaaS-Program."
Chápu-li to tedy dobře, platí se vlastně za poskytnutí těch nových funkcí enginu.
A potom
"More details about the game-changing opportunities on offer to developers as part of the program will be announced in the near future."
Takže ještě tam budou další podmínky. Osobně čekám něco velice podobého jako UE.
Unity teď ale budou mít těžko tomuto oponovat. Jejich Pro verze je oproti tomuto relativně drahá a hlavně (jestli se nepletu) je potřeba ji koupit pro každou osobu zvlášť.
Nicméně se mi nezdá, že by komukoli prodávali Engine jenom za desítku. Na tom by nevydělali. Náklady na vývoj těch enginů jsou obrovské. Něco v tom bude.
A už to taky vidím:
"he CRYENGINE free SDK will continue to be available under its current terms but developers wanting to take advantage of the new features of CRYENGINE will need to subscribe to the new EaaS-Program."
Chápu-li to tedy dobře, platí se vlastně za poskytnutí těch nových funkcí enginu.
A potom
"More details about the game-changing opportunities on offer to developers as part of the program will be announced in the near future."
Takže ještě tam budou další podmínky. Osobně čekám něco velice podobého jako UE.
Unity teď ale budou mít těžko tomuto oponovat. Jejich Pro verze je oproti tomuto relativně drahá a hlavně (jestli se nepletu) je potřeba ji koupit pro každou osobu zvlášť.
@Bodkin (19.03.2014 23:22): Dostanou vývojáři u CryEnginu k dispozici taky zdrojáky, jako u UE4?
@Bodkin (19.03.2014 23:22): Šance na méně her v Unity je přece dobrá zpráva, ne?
@LIUWIL (19.03.2014 22:53): Humorné je, že se hned musel ozvat i Cryengine a má snad ještě lepší deal .
Asi se konečně chtějí dostat do popředí.
Každopádně jsem zvědav co na to Unity, mají 75 babek za měsíc, UE mají 20 babek + 5% share a Cryengine jen 10 babek.... hohohohoho
Asi se konečně chtějí dostat do popředí.
Každopádně jsem zvědav co na to Unity, mají 75 babek za měsíc, UE mají 20 babek + 5% share a Cryengine jen 10 babek.... hohohohoho
http://gamasutra.com/view/news/213517/Ep ... or_Unreal_Engine.php
Už i Epic evidentně jde s dobou a reaguje na změny na trhu.
Už i Epic evidentně jde s dobou a reaguje na změny na trhu.
@LIUWIL (19.03.2014 21:34): Vsak pisu podle velikosti hry.Ja koukal, ze podminky meli na hovno a presto, jakou hru vytvorili.Kdyz se podivam na ty ostatni v jakych podminkach jsou a pak vysledek je <->
@FildasCZ (19.03.2014 21:25): Jak která hra. Metro bylo dělané v naprosto příšerných podmínkách. Co se podmínek týče, Warhorse je oproti tomu asi to co Epic Games je oproti Warhorse.
Viz třeba tady
Viz třeba tady
@Walome (19.03.2014 19:53): a co historická přesnost? toho jeho kripla tam rvát podle mě nebude.
@LIUWIL (19.03.2014 21:15): Nevim, jak ostatni, ale vetsinou maj 1 betatestera +++ podle velikosti hry.Metro melo jednoho a platili mu 50kc/h :) Tak, co bys za to chtěl :D
@Mount (19.03.2014 21:22): Jojo. Co jsem tím chtěl vlastně říct je, že bych se divil kdyby to tam nedali
@LIUWIL (19.03.2014 21:15): však ten early access je v podstatě to co říkáš, ne? :)
@Mount (19.03.2014 19:56): Podle mě je dneska maximálně logicke vydat betu nebo alfu volně ke stažení za nižší cenu. Nejen že jim to umožni něco vydělat ještě před vydáním hry, ale hlavně se tím odstraní takové ty sračky na které nepřijde žádný betatester, které se objeví až když hru hrají desítky tisíc lidí.
Pro pobavení, EA to tak v podstatě dělá už několik let, dokonce tu alfu vydává za plnou cenu, a všichni to kupují jak diví, takže na tom asi něco bude. :)
Jinak ty výdělky nejsou špatný. Když by dělali pod vydavatelem (tj. podepsali s ním smlouvu a hru udělali na jeho náklady), při ceně $60 by z každé prodané hry viděli !maximálně! $7. Takhle hru můžou prodávat za těch $25 a vydělají na tom několikanásobně víc.
A hlavně je strašně super, že takováto firma existuje u nás, právě kvůli tomu co rozebírali na konci.
Pro pobavení, EA to tak v podstatě dělá už několik let, dokonce tu alfu vydává za plnou cenu, a všichni to kupují jak diví, takže na tom asi něco bude. :)
Jinak ty výdělky nejsou špatný. Když by dělali pod vydavatelem (tj. podepsali s ním smlouvu a hru udělali na jeho náklady), při ceně $60 by z každé prodané hry viděli !maximálně! $7. Takhle hru můžou prodávat za těch $25 a vydělají na tom několikanásobně víc.
A hlavně je strašně super, že takováto firma existuje u nás, právě kvůli tomu co rozebírali na konci.
@Matthew.J (19.03.2014 18:53): ty vole ale tohle je fakt ostrý :(
"Minimálně čtvrtina vybraných peněz padne na odměny pro podporovatele v kampani. U digitálních cen odvedeme cca 30 procentní marži pro e-shopy. Z vybraných peněz podle všeho rovněž zaplatíme daně. Ale je to tak komplikovaná záležitost, že nedokážu odhadnout objem. Poplatky za použití karet plus zprostředkování Kickstarteru spolknou přibližně 10 procent. Z vybrané sumy tak ve výsledku uvidíme přibližně 60 procent."
Ale nakousl tam Vávra jednu velice důležitou věc "early access" 100 % v této fázi půjdou na steam :))
"Minimálně čtvrtina vybraných peněz padne na odměny pro podporovatele v kampani. U digitálních cen odvedeme cca 30 procentní marži pro e-shopy. Z vybraných peněz podle všeho rovněž zaplatíme daně. Ale je to tak komplikovaná záležitost, že nedokážu odhadnout objem. Poplatky za použití karet plus zprostředkování Kickstarteru spolknou přibližně 10 procent. Z vybrané sumy tak ve výsledku uvidíme přibližně 60 procent."
Ale nakousl tam Vávra jednu velice důležitou věc "early access" 100 % v této fázi půjdou na steam :))
@Matthew.J (19.03.2014 18:53): Ten toho čokla snad narve i do hry .)
@Crash (18.03.2014 18:49): Simtě, já nezapnu například steam v offline modu už několik let :D nějak nevím čím to.
@Crash (19.03.2014 08:03): Tak zatím to vypadá tak, že pokud chci již instalovanou hru instalovat znovu (jinou možnost mi Steam nenabízí), tak se nespustí jakoby klasické stahování od nuly, ale "hledání existujících souborů hry" (klasické stahování mi bohužel obvykle zabírá několik hodin). Ty se pak během cca minuty stáhnou a hra je už zase ve steamsložce "Instalované". Takže se to opravdu jeví tak, že hry nejsou smazané celé, ale jen některé jejich soubory a Steam je pak nevidí jako "funkční", tedy spustitelné a jakožto instalované. Zatím tedy ty zmizelé hry doinstalovávám znovu a uvidím, co se bude dít příště. Pak bych ten Tvůj nápad teprve použil. :-)
Název hry nevím hrál jsem ji v roce 2000-2003+- jen vím, že to byla střílečka mám pocit, že něco jako sci-fi střílečka.Životy měli nad sebou, jako zelene kostičky.A mozna tam byla i destrukce.Jezdilo se tam i v tanku.
Víc se nepamatuji.
Víc se nepamatuji.
@Chuck (18.03.2014 23:50): Já bych to laickým pohledem spíš viděl na podělanou aktualizaci klienta, i vzhledem k těm mým problémům. Zkus udělat to co já, stáhni si ze Steam webu instalátor Steamu a nainstaluj ho znovu do složky kde ho máš teď. Nemusíš nic odinstalovávat ani mazat, prostě jen stáhnout a spustit.