Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Ještě abych se pochlapil, pochválil mi štítky :P :D Když už jsem to tu zasvinil spamem tak mam návrh pokud má člověk hodně štíků, je současné je to dost nepraktické se v tom orientovat Docela bych uvítal pro přehled následující tuning..možnost vytvářet si skupiny a štítky si třídit podobně jako tady na obrázku do skupin a volit si vlastní nadpisy. Černé šipky(obojšipky) pak by sloužili ke klasickému roztahování a smršťování oken se štítky a pak i sloupce. Fajn by samozřejmě bylo kdyby si člověk štítky mohl přetahovat pak zeskupin pouhým uchopením a táhnutím myši, ale to už chápu že je celkem fantasy. Dále by úplně samozřejmě nejideálnější byla možnost si štítky přetahovat do sloupce v levo do příslušné kolonky pod žánru a tím si upravovat "standartní" žánrování už úplném jeho defaultním nastavení. Snad se chápeme.
Informácia o engine teda nie je údaj pre širokú laickú verejnosť a určite ju využije len zasvätená minorita a teda sa obrátim na stránku MODDB ako mi poradil Bodkin len škoda, že sa nedá filtrovať, ale to zasa ide na Wiki.
taktéž bych ocenil, kdyby bylo možno stále editovat hry ve schvalovacím procesu, případně si je sám stáhnout a dotunit.
Mohl by se někdo z vedení vyjádřit k mému postu? Než to zase zapadne. thx

>> existuje možnost, že by došlo ve vlastním výběru k přidání položky/filtru >> Obsahuje video (ano/ne), příp. i screenshoty [které teprve budou] (ano/ne) ?

Dost by mi to usnadnilo addování k hrám nemající v profilu ani ň. Takhle musím proklikávat všechny a všímat si, jestli má "0" ve videích nebo ne.
@MartinezZ (01.05.2014 23:02): rozhodně není klíčovou informací, ale co dělá databázi kvalitnější? čím více serepetiček máš taky okolo. Viz mé štítky kdo chce může začít přiřazovat do zajímavostí :D
Engine není klíčová informace, asi stejně jako skladatel soundtracku - obé nemusí být vždy a všude přesně jasné. Nicméně rozhodně je to zajímavá informace - ale do Zajímavostí to nemá smysl dávat, protože také zajímavá informace je, které další hry jsou na enginu postaveny. A protože by bylo bláznovství si myslet, že tu pro enginy vzniknou vlastní profily, vyřeší to veřejné štítky.

A to, čistě pro zajímavost, bylo již několikrát řečeno, že to bude právě veřejnými štítky. Téma "Engine" uzavřeno, tečka.
Nebál bych se Engine alespoň psát do Zajímavostí, kde by se nějaká ta omáčka kolem dala uvařit, pokud by o tom bylo někde psáno. Stačilo by tam přidat položku Engine a je to
@Jabba (01.05.2014 20:54): Budeš sa diviť, ale niektoré hry si vyberám aj podľa vývojárov, pretože na základe ich predošlej tvorby sa dá posúdiť, čo od nich môžem čakať. Nikdy ma nenapadlo vyberať si hru podľa toho, na akom engine je postavená a pre bežného hráča to naozaj nie je revelantná informácia....
@Bodkin (01.05.2014 12:41):
Engine je vždy upravovaný aby mohli fungovať všetky mechaniky hry, ale ako už písal Jabba východzí engine tu vo veľkej večšine je ten totiž nesmierne uľahčuje prácu vývojárom. Skoršie narodené hry a textovky majú svoje enginy, ktoré ich poháňajú, ale s príchodom 3d prostredia bol engine nevyhnutný na zrýchlenie a uľahčenie vývoja.

Všetkých, ktorých téma zaujíma tu je pár vidcastov 1. a 2. na Hrej.cz k tejto téme.

Verím, že hier s nálepkou engine neznámi by bolo málo.

Čo sa štítkov týka sú fajn, ale je to barlička jednotlivca a ja ich mám už toľko, že sa v nich pomaly prestávam orientovať. Ak ale budú niekedy verejné tak to chce opäť obmedzovať a kontrolovať čo povedie k znechuteniu tých, ktorých štítky budú zamietnuté ako sa to momentálne deje na ČSFD.cz s tagmi (mám tam už príspevok).
@RoyBatty444 (01.05.2014 12:35): Já souhlasím, mě by to docela pomohlo a myslím, že by to splňuje databázové atributy. Pokud by nebylo jisté, o jaký engine jde, stačí vyplnit "neznámý" nebo "upravený Unigine 2.0 studiem Valve" např.
@RoyBatty444 (01.05.2014 12:35): To by bylo hezké, ale jsou tam minimálně 2 problémy.
1) Spousta her má nějaký vlastní engine, použitý jen jednou a bez jména. A co třeba s takovým GoldSourcem, který je značně upravený Quake engine a Valve si ho překopalo a upravilo.
2) U spousty her to ani není známo či někde napsáno.
Ahojte,
čo tak do profilu zahrnúť aj *Engine* je to podľa mňa tiež jedno z kritérií, ktoré hovorí o vzhľade, čiastočne náročnosti na HW, a o kategórii (AAA, ...) v období vzniku. Samozrejme by sa jednalo len o základný Engine a nie poznámky k prípadným úpravám zo strany vývojárov alebo by sa mohlo uviesť aj toto ako pod kategória.
@Hrdlodus (29.04.2014 21:36): Jistě, prože tam zas nefunguje to, co funguje relativně dobře zde - promazávání fóra adminy. Navíc je na čsfd řádově mnohem více uživatelů.

Diskuze na DH bude taková, jakou si ji jednotliví uživatelé udělají a systém jim ji umožní. Jestli ti vyhovuje o hrách tlachat jako u piva, oukej. Nechtěl ale, aby se tak chovali všichni.
Na ČSFD to tak funguje již roky a pije mi to krev. Ale stěžovat si nemůžu,. protože... nemůžu. Stejně je ČSFD plné spamu i tak. Vůbec ČSFD má své systémy trhlé.

Diskuze na DH je jako tlachání u piva o hrách, ne jako diskuze o hrách.

Barvy cítím stejně. Ty barvy ovlivňují vnímání hodnocení. Napadlo mě nastavit duhu. Každá desetina procenta by měla vlastní odstín. Kdyby to bylo náročné, tak každé půlprocento.
@Matthew.J (29.04.2014 20:05): Na čsfd to takto funguje roky (i když tedy teď nevím, jestli to po zavedení libovolného množství vláken ještě tak je) a nevybavuji si, že by si na to někdo nějak výrazně stěžoval.

@M.a.t.t. (29.04.2014 20:01): Diskuze k žánrům určitě ano. Je bizarní, že na webu o hrách je jedno jediné vlákno týkající se her (myšleno ve fóru).

EDIT: A také bych zrušil udílení bodů za pravidelné přihlašování.
možná se tu pokusím o nějakou menší revoluci, která bude nejspíše znít hloupě a nevím jestli se to tu již neřešilo, ale strašně mi začíná lézt na nervy barevné rozhraní hodnocení, jistě, někdo hodnotí čístě podle čísel, ale já už mám jaksi zafixované ty BARVY a prostě mi to nepřipadá vyváženéa nekorespondují mi s hodnocením a nerozumím jejich užití: Zelená 20% (100-80), Žlutá 10% (80-70), Oranžová zase 20% (70-50), červená 40% !? (50-10), šedá 10% (10-0). Dálepak mi prostě připadá brutální barevný skok mezi zelenou a žlutou (která podle mě patří do průměru). Mi osobně se potom dává hodnocení pod 70% velmi težko, protože mám pocit že ta hra je pod touto lajnou špatná.
Mohlo by se tedy upravit % rozhraní s tím že by se přidala barva mezi žlutou a zelenou.
Možno by pomohlo, ak by sa za každý diskusný príspevok platilo užívateľskými bodmi. Dlhoroční užívatelia aj tak rešpektujú netiketu, spamujú len občas, ale kým by trolmajstri našetrili na nový spamfest, bol by od nich pár týždňov pokoj. o:-)
Bylo by fajn vytvořit nějaké vlákno pro nováčky. Do dalších by mohli přispívat až od určitého počtu bodů.
Zajímavost ve formě akce. Uživatel by u takové zajímavosti zadal odkaz na obchod, procentní slevu, cenu a datum do kdy tato akce platí, popřípadě by mohlo být nějaké maximální stáří ve formě dvou týdnů, aby se profily nehemžily starými odkazy. Po dosáhnutí data by se zajímavost automaticky smazala.
Bylo by možné k řazení komentářů přidat možnost řazení dle délky? Vzestupně i sestupně, no hlavně vzestupně. Poslední dobou mě přestává bavit scrollovat přes deset obrazovek, abych se dostal k dalšímu komentáři. Popřípadě možnost přesunu na další kment pomocí šipek by taky mohla být fajn.
Možná mě napadlo trošičku lepší řešení, než vlákna. O vláknech píšu dlouhodobě a vím, že je to zbytečné.

V současné době se pracuje na štítcích. Co takhle zavést štítky k příspěvkům v diskuzích?
Jasně, prakticky to jsou vlákna a štítky to vlastně vůbec nejsou. Jen mě napadlo, že možná by to mohlo mít kus kódu stejný, a tak místo řešení vláken předělat štítky, aby se mohly používat k příspěvkům. (Je to nápad z první, asi je úplně mimo mísu, ale zkusit to musím.)

Protože je sice moc hezké, že MCZ si jednou za čas, když se spustí nějaký flame, vybere nějaký flame a napíše "Za tímhle příspěvkem následuje už pouze diskuze ke hře.", ale samotnému mu musí být jasné, že natřel bílou barvou metr posprejované zdi garáží na periferii.

Do nápadů jsem to napsal proto, kdyby se náhodou štítky opravdu daly na tohle použít.
@LIUWIL (21.04.2014 02:15): Filtrování diskuze podle platformy samozřejmě rozhodně ne, ale zobrazení hodnocení a platformy, ohledně které diskutující má u hry hodnocení proč ne, že :)

Těmi "casual non-DBH-lovers lidmi" byli v tu chvíli myšleni např. uživatelé, kteří sepsou Thiefa 1 za to, že má horší grafiku jak poslední díl Total War (nebo co za variaci *War to bylo).