Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Paul (31.05.2014 14:02): Na DH to prostě hodně lidí nezná, nebo teda neznalo před tím než sa to tu řešilo (u mafie myslím). To že je neco skvělé bohužel automaticky neznamená, že sa s tím každý mosel potkat.
Funguje vám Steamgifts.com? Neskutečně pomalé a vytvořit novou akci nemůžu, stránka se mi ani nenačte, vytimeoutuje.
Jelikož tu zatím není samostatné vlákno ke GTA V, napíšu to sem.
Zajímalo by mě, jestli jste si někdo všimli té podobnosti Michaela s legendární seriálovou ikonou, kterou je hlavní postava Tony Soprano ze seriálu The Sopranos. Někdy mi až připadá, že se snad na motion capture při některých činnostech (sledování TV a u toho pojídání chipsů atd.) podílel sám James Gandolfini.
A dvojka má lepší výběr povolání. (6 oproti 4 z jedničky). A neběží na Gamespy.
@AlieN (31.05.2014 03:34): Postavy a příběh. V BL2 je hodně odkazů na jedničku. Jednička má podle mě zajímavější lootovací systém (člověk nemusí padesátkrát probíhat jednu lokaci aby našel zajímavou zbraň).
Obě hry mají podobný grafický kabát, systémy a mechanismy jsou taky velmi podobné, nicméně obojí je dost odlišný herní zážitek.
@Walome (30.05.2014 10:42): Zničitelnost prostředí, geometrie střel, využívání výhod vyvýšených pozic, rozdělení a účinnost střel, využívání počasí, terén který určuje rychlost a pohyb jednotek, systém krytí a využívání budov atd...
@montana (29.05.2014 13:20): Jestli myslíš samotnou reakci tanku, tak to souhlasím, což je podle hlavně tím, že není vypilovaná fyzika závěsu.
Vidět to jde třeba tady jak rubnou ten strom. Tank se nezpomalí, ale vyhoupne ho to.
Gamesload ke včerejšímu dni ukončil prodej a digitální distribuci her pod stávajícím vedením německého Telekomu. Značku odkoupila Dixero Media GmbH, která plánuje v obchodování s hrami pokračovat.
@valcik (29.05.2014 13:47): To nebylo CGI, to bylo fakt normálně v Cryenginu...

@Walome (29.05.2014 13:50): Před deseti lety bylo normální mít jednojádrový procesor, teď máš už jader plnou prdel. Giga Ram byl luxus, teď je 16 Giga docela rozumná hodnota... Technický pokrok je značný (a oproti 90. a 80. naprosto strašlivý)... Ovšem další brutální vývojový skok bude potřebovat jiné (nano) technologie. Což je šílená spousta práce.

Ale jak se to jednou prolomí, tak už to nikdo nezastaví (Krom Playstation XXII a XBOXONE**2)
@Say (29.05.2014 14:07): Taky proto jsem řekl za posledních deset let :) Od HL 2 se nezměnilo vůbec nic. Když, tak drobnosti, nebo vizuál dokreslující iluzi zlepšení. A teda záleží na žánru no, od nulové fyziky v RTS je to celkem skok, ale akční fps/tps jsou na tom pořád stejně. Jen jim vlaje oblečení :)
@Bodkin (29.05.2014 13:44): Keď už sme pri tom, tak radšej prezraď, či budú v K:C naozaj hromadné bitky so stovkami NPC alebo či to bola iba šikovná CGI animácia určená pre kampaň na KS. o:-)
@Say (29.05.2014 13:21): A tak tu nudu snad nezažíváš kvůli pokročilé fyzice, ne? Ale jakožto fanatik, který tyhle věci ve hrách rád, jsem se o tom s pár lidma už bavil a skutečně jsme došli k závěru, že přílišná hra na realismus by mohla zabít zábavnost herního zážitku.

Na druhou stranu, když v nějaké hře vystřelím pancéřovou pěst do plechové boudy a ona nadále drží jak židovská víra, nakrkne mě to.
@Say (29.05.2014 13:12): Já odjakživa ve hrách hledám realistickou fyziku, ještě jsem se jí nedočkal. Takže já chci simulátory reality.
Samozřejmě jsou hry, ve kterých se nedostaneš přes hromadu mrtvol, což i mně přijde frustrující, ale chci to prostě vidět a zkusit.
Hlavně to nikoho absolutně nezajímá. Já chci hratelné hry. Ne simulátory reality=/