@Paul (31.05.2014 14:02): Na DH to prostě hodně lidí nezná, nebo teda neznalo před tím než sa to tu řešilo (u mafie myslím). To že je neco skvělé bohužel automaticky neznamená, že sa s tím každý mosel potkat.
Všeobecně o hrách
@JohnCZ (31.05.2014 14:04): Heršvec :(
@MartinezZ (31.05.2014 14:02): Steamgifts takhle (ne)funguje běžně. Jeden z důvodů, proč už tam moc nechodím. :(
Funguje vám Steamgifts.com? Neskutečně pomalé a vytvořit novou akci nemůžu, stránka se mi ani nenačte, vytimeoutuje.
@Walome (31.05.2014 12:17): Jak nikdo nezná? Sopranos je jeden z nejlepších seriálů. Ten konec nikdy nezapomenu.
@Le0nidas (31.05.2014 12:11): Na DH The Sopranos nikdo nezná, to už se tu řešilo :D A co jsem četl na internetech, tak tahle postava jím byla "inspirována".
Jelikož tu zatím není samostatné vlákno ke GTA V, napíšu to sem.
Zajímalo by mě, jestli jste si někdo všimli té podobnosti Michaela s legendární seriálovou ikonou, kterou je hlavní postava Tony Soprano ze seriálu The Sopranos. Někdy mi až připadá, že se snad na motion capture při některých činnostech (sledování TV a u toho pojídání chipsů atd.) podílel sám James Gandolfini.
Zajímalo by mě, jestli jste si někdo všimli té podobnosti Michaela s legendární seriálovou ikonou, kterou je hlavní postava Tony Soprano ze seriálu The Sopranos. Někdy mi až připadá, že se snad na motion capture při některých činnostech (sledování TV a u toho pojídání chipsů atd.) podílel sám James Gandolfini.
A dvojka má lepší výběr povolání. (6 oproti 4 z jedničky). A neběží na Gamespy.
@AlieN (31.05.2014 03:34): Postavy a příběh. V BL2 je hodně odkazů na jedničku. Jednička má podle mě zajímavější lootovací systém (člověk nemusí padesátkrát probíhat jednu lokaci aby našel zajímavou zbraň).
Obě hry mají podobný grafický kabát, systémy a mechanismy jsou taky velmi podobné, nicméně obojí je dost odlišný herní zážitek.
Obě hry mají podobný grafický kabát, systémy a mechanismy jsou taky velmi podobné, nicméně obojí je dost odlišný herní zážitek.
@Say (30.05.2014 22:13): Ono má nějaký smysl hrát Borderlands "A" Borderlands 2? Pochopil jsem naopak že jsou to hry skoro totožné, jen dvojka je ve všem lepší.
@Van Burien (30.05.2014 22:01): Začal bych spíš tím, které hry jsi už hrál. Postapo her je mnohem méně než by se zdálo, zvlášť těch, které se chytají oné "svobody" která v tomto zasazení může existovat (resp. můj názor je, že když post-apo, tak taky otevřený svět)
http://games.tiscali.cz/preview/northern ... kou-strategii-238729
šup šup na greenlight hlasovat, ať můžu do early access :)
šup šup na greenlight hlasovat, ať můžu do early access :)
@Van Burien (30.05.2014 22:01): Borderlands, Borderlands 2 + DLCčka, Rage, The Fall: Last Days of Gaia, série S.T.A.L.K.E.R...
@valcik (30.05.2014 22:06): kromě karetních her, díky !
Potřebuju poradit nějakou dobrou postapo hru.
@Walome (30.05.2014 15:39): Bez tak to už vše má ve sběratelkách.
@Coldplaz (30.05.2014 14:10): To teda hodně, Virus nebude spát :D
@Walome (30.05.2014 10:42): Zničitelnost prostředí, geometrie střel, využívání výhod vyvýšených pozic, rozdělení a účinnost střel, využívání počasí, terén který určuje rychlost a pohyb jednotek, systém krytí a využívání budov atd...
@Jack_Dark (30.05.2014 09:51): A dyť já tvrdil, že tam ten rozdíl je, to Bodkin mě vyved z mýlky!
http://www.bundlestars.com/all-bundles/vendetta-bundle/ - 4.39€ (STEAM)
Sniper: Ghost Warrior 2
Alien Rage: Unlimited
Disciples III: Reincarnation
Deadly 30
Fearless Fantasy
Muffin Knight
Street Racing Syndicate
I Am Vegend - Zombiegeddon
Iron Grip: Warlord
Iron Grip: Warlord - Scorched Earth DLC
Sniper: Ghost Warrior 2
Alien Rage: Unlimited
Disciples III: Reincarnation
Deadly 30
Fearless Fantasy
Muffin Knight
Street Racing Syndicate
I Am Vegend - Zombiegeddon
Iron Grip: Warlord
Iron Grip: Warlord - Scorched Earth DLC
@Walome (30.05.2014 09:25): Ty jsi asi moc RTS v rozpětí těch 10 let nehrál co?
Ah, takže nepodíval.
@Bodkin (30.05.2014 08:55): Dyť je to jak přes kopírák! Za deset let bych čekal víc.
@Walome (29.05.2014 18:59): Takže ses na ty videa ani pořádně nepodíval, co?
@montana (29.05.2014 13:20): Jestli myslíš samotnou reakci tanku, tak to souhlasím, což je podle hlavně tím, že není vypilovaná fyzika závěsu.
Vidět to jde třeba tady jak rubnou ten strom. Tank se nezpomalí, ale vyhoupne ho to.
Vidět to jde třeba tady jak rubnou ten strom. Tank se nezpomalí, ale vyhoupne ho to.
@Bodkin (29.05.2014 15:31): Aha, tak ani v RTS se moc nezměnilo, tak to vidíš.
Gamesload ke včerejšímu dni ukončil prodej a digitální distribuci her pod stávajícím vedením německého Telekomu. Značku odkoupila Dixero Media GmbH, která plánuje v obchodování s hrami pokračovat.
@Bodkin (29.05.2014 14:17): Tak jasně, že větší výkon máme, ale ve hrách to není vidět.
@valcik (29.05.2014 13:47): To nebylo CGI, to bylo fakt normálně v Cryenginu...
@Walome (29.05.2014 13:50): Před deseti lety bylo normální mít jednojádrový procesor, teď máš už jader plnou prdel. Giga Ram byl luxus, teď je 16 Giga docela rozumná hodnota... Technický pokrok je značný (a oproti 90. a 80. naprosto strašlivý)... Ovšem další brutální vývojový skok bude potřebovat jiné (nano) technologie. Což je šílená spousta práce.
Ale jak se to jednou prolomí, tak už to nikdo nezastaví (Krom Playstation XXII a XBOXONE**2)
@Walome (29.05.2014 13:50): Před deseti lety bylo normální mít jednojádrový procesor, teď máš už jader plnou prdel. Giga Ram byl luxus, teď je 16 Giga docela rozumná hodnota... Technický pokrok je značný (a oproti 90. a 80. naprosto strašlivý)... Ovšem další brutální vývojový skok bude potřebovat jiné (nano) technologie. Což je šílená spousta práce.
Ale jak se to jednou prolomí, tak už to nikdo nezastaví (Krom Playstation XXII a XBOXONE**2)
@Say (29.05.2014 14:07): Taky proto jsem řekl za posledních deset let :) Od HL 2 se nezměnilo vůbec nic. Když, tak drobnosti, nebo vizuál dokreslující iluzi zlepšení. A teda záleží na žánru no, od nulové fyziky v RTS je to celkem skok, ale akční fps/tps jsou na tom pořád stejně. Jen jim vlaje oblečení :)
@Walome (29.05.2014 13:50): No... Mě přijde, že rozdíl, mezi hrami z roku 2000 a 2014 je docela velký, co se fyziky týče=D
@Bodkin (29.05.2014 13:44): No vzhledem k tomu, jak nulově se to změnilo za posledních deset let je ten mód skutečně optimistický :) Teď jen uvažuju nad tím, jak hry budou vypadat za 50 let.
@valcik (29.05.2014 13:47): Nebudou, je to poznat už z toho videa ;) ačkoli Bodkin bude tvrdit něco jiného, ohánět se prealfou a tak :D
@valcik (29.05.2014 13:47): Nebudou, je to poznat už z toho videa ;) ačkoli Bodkin bude tvrdit něco jiného, ohánět se prealfou a tak :D
@Bodkin (29.05.2014 13:44): Keď už sme pri tom, tak radšej prezraď, či budú v K:C naozaj hromadné bitky so stovkami NPC alebo či to bola iba šikovná CGI animácia určená pre kampaň na KS. o:-)
@Walome (29.05.2014 13:42): Do padesáti let je to tu jak na koňovi. [/optimistický mód]
@Bodkin (29.05.2014 13:36): Já mám času dost...
@Walome (29.05.2014 11:59): Hned jak budou superpočítače v každé domácnosti, tak budeš mít hry se 100% fyziku, realistickým sněhem...
@Say (29.05.2014 13:21): A tak tu nudu snad nezažíváš kvůli pokročilé fyzice, ne? Ale jakožto fanatik, který tyhle věci ve hrách rád, jsem se o tom s pár lidma už bavil a skutečně jsme došli k závěru, že přílišná hra na realismus by mohla zabít zábavnost herního zážitku.
Na druhou stranu, když v nějaké hře vystřelím pancéřovou pěst do plechové boudy a ona nadále drží jak židovská víra, nakrkne mě to.
Na druhou stranu, když v nějaké hře vystřelím pancéřovou pěst do plechové boudy a ona nadále drží jak židovská víra, nakrkne mě to.
@Walome (29.05.2014 13:17): Klidně, ale ne na úkor nudy, kterou poslední dobou mám u každé 1.5té nově vydané hry.
@LIUWIL (29.05.2014 11:41): Prakticky vzdycky to s tim tankem nejak cukne nebo zachveje. Neni to plynulej rez maslem :)
@Say (29.05.2014 13:12): tak tak.
@Say (29.05.2014 13:12): Já odjakživa ve hrách hledám realistickou fyziku, ještě jsem se jí nedočkal. Takže já chci simulátory reality.
Samozřejmě jsou hry, ve kterých se nedostaneš přes hromadu mrtvol, což i mně přijde frustrující, ale chci to prostě vidět a zkusit.
Samozřejmě jsou hry, ve kterých se nedostaneš přes hromadu mrtvol, což i mně přijde frustrující, ale chci to prostě vidět a zkusit.
Hlavně to nikoho absolutně nezajímá. Já chci hratelné hry. Ne simulátory reality=/
@Walome (29.05.2014 11:59): Ještě pár let si na to počkáme. Zatím jsme ještě rádi když se barák po pár explozích rozpadne na 10-20 dílků, které se nějakým způsobem sesypou na zem.
@LIUWIL (29.05.2014 11:41): "ale neviděl jsem ještě válečnou hru s realistickými destrukčními modely vozidel." a proto se musíme smířit s tím, že nikdy taková hra nevyjde :)