Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
Už v tom taky začínám mít zmatek. Ještě by tedy chybělo něco jako "Collecting", označující hru, ve které lze sbírat a shromažďovat předměty.
---

Zpět do reálu: Nějaké námitky proti možnost nastavit si v editaci user profilu krom zarovnání prvku také jeho obtékání?

V profilu mám obrázek (teď zaspoilerovaný), který bych např. rád vpravo nahoře v profilu a text aby jej obtékal zleva. Má kolem sebe zbytečně moc volného prostoru, kam by se ty krátké žvásty okolo mohly vejít :)
@MartinezZ (09.08.2014 10:10): Jde hlavně o to, že Survival Horor je typ hororových adventur (ať už akčních či neakčních) s docela specifickými herními prvky.
Problém ale potom je, že se hypsteři nemůžou domluvit, které hry jsou a které nejsou survival horor, protože jednomu nebo druhému se nelíbí určitý aspekt hry. A zatímco jeden považuje za definující prvek jednu věc, druhý za definující prvek považuje věc sedmou nebo pátou.
@Bodkin (09.08.2014 09:53): Asi si to pustíš a pak strachy zaleseš pod stůl = hra má tak díky tomu ukrutně dlouhou hratelnost.

Obávám se, že řešit takto žánry, podobně jako u filmů, nejde. U filmů je horor žánrem (si dovolím tvrdit, stejně jako akční film nebo romantický), u hry tu ale chápeme žánrem zda jde o simulátor nebo strategii či akční střílečku z pohledu první nebo třetí osoby apod. - všechny tyhle herní žánry mohou mít mj. také hororovou příběhovou náplň.

(Kdyžtak mě opravte :)
Já psal o herním žánru. Horor může být FPS i adventura.
Herní žánr rozlišuje, jak se hra hraje.
Survival horor vypovídá o tématu hry (filmu atd.)
Prostě to nemůže být na stejné úrovni jako arkáda, logická hra atd.
@Hrdlodus (08.08.2014 20:25): To ze tam realne patri 2,5 hry v celej historii este neznamena ze to nie je samostatny zaner.

A samozrejme marketingove dement-blaboly nalepene na XYZ hier este neznamenaju ze sa jedna o nejaky survival.

Ako ukazkovu hru nie je mozne postovat nic ine ako Project Firestart - co je pravdepodobne zakladatel zanru a zaroven skoro jediny existujuci skutocny realny naozajstny predstavitel zanru.
@M.a.t.t. (06.08.2014 10:17): Tak to si špatně pochopil, nikoho nehodlám o ničem přesvědčovat, je mi šumák, jak kdo co chápe :) Jen jsem poukázal, že to má smysl řešit stejný, jako Hraju a Rozehráno. Pole Hrál jsem nebo Dohráno je pro mě prostě "Done" a tečka. Smysl řešit to nemá :)

Ad. covery, vím, už jsem si nějaké našel - spíš mi šlo o to, zda je to OK, abych příště zbytečně nztrácel čas úpravami potřebného coveru, pokud stačí i tyhle mnohdy lehce nereálné "3D rendery" (třeba tady skutečně odpovídají skutečnosti).
@MartinezZ (06.08.2014 07:54): Nevymýšľaj, vidíš sám, že nikoho o svojej pravde nepresvedčíš :) Skôr mi príde, že si chceš kvôli štatistike za každú cenu zaškrtnúť políčko, v tomto prípade nie je dôležitý cieľ, ale cesta. Inak tie covery môžeš vymeniť a to vrátane týchto.

@Daemon (06.08.2014 09:43): Toto mi príde vhodné skôr u hier, ku ktorým sa dotyčný plánuje vrátiť, čo Martinezz neplánuje, nakoľko s ňou skončil. Aj keď ja som si vždy myslel, že od toho je hodnotenie hry bez zaškrtnutia kolónky "dohral som"
Tak dát k vyhledávání nějakou "skrytou" možnost napsat si vlastní SELECT. Pokrylo by to veškeré možné možnosti vyhledávání.
@Dunemaster (06.08.2014 00:17): Samotné zaškrtávátko by ti tohle ale nezměnilo. To by hlavně chtělo více možností ve vyhledávání her. To bych taky uvítal. Například abych si mohl filtrovat jen hry, které jsem dohrál/nedohrál nebo hodnotil/nehodnotil, případě stejné možnosti i pro nějakého jiného zvoleného uživatele.

@Danny (06.08.2014 01:09): To ale vyhledává jen v seznamu tvých her, ne? Takže pokud chce hledat adventury, které nehrál, není to zrovna nejvhodnější.

@MartinezZ (06.08.2014 07:45): Tak to jsi Far Cry nedohrál, jen jsi ho přestal hrát. Pro rozlišení co hraješ a nehraješ máš volbu "Rozehráno".
Ale sebrali jsme mi nit: U 2.5+ Soundtracky se počítá i s vlastními profily pro skladatele nebo na tohle prostě ještě nepadla konkrétní řeč? Osobně bych v hlavičce profilu hry uvítal třeba i jméno skladatele s odkazem na jeho profil s nějakým popiskem a odkazy. Jen jestli má smysl přidávat odkazy na skladatele do Odkazů. Nijak jednoduše si pak nevyjedu seznam na kterých hrách skladatel pracoval, popřípadě když těch skladatelů bylo víc.
PS: Ty covery her, co se teď naposledy schválily, jsou také možné? Třeba Dark Age of Camelot: Shrouded Isles - přesně takovýhle obrázek hry by mě nenapadlo vůbec nahrávat, protože na něm není pořádně nic vidět, takovéhle obrázky při vyhledávání vhodného coveru automaticky míjím a piplám se s předěláváním a úpravami nějakého normálního náhledu přední obálky coveru.
To byl pokus o vysvětlení, aby to nebral tak doslovně a prostě zatrhl ""Dohrál a neřešil :)

A ano, mám tu i nějaké starší kousky, třeba Far Cry 1, které jsem prostě DOhrál. Hrál jsem ji, nebavila, tak jsem si načetl poslední level, u něj jsem to zahodil a hru tak prostě DOhrál. Prostě jsem ji hrál, získal na ní nějaký názor, ohodnotil a se hranou tak skončil. Jestli jsem ji jen Hrál nebo Dohrál a jestli ji hraju nebo jsem ji jen rozehrál, ale aktuálně nehraju, je blbost řešit :)
Len by som dodal, že je zásadný rozdiel pri príbehovej hre ktorá ma presne stanovený úvod a záver a športovej hre, či onlinovke, ktorá nemusí mať nijaký cieľ.
Myslím, že je zbytečné to vůbec řešit, vždycky se najde někdo kdo tyhle věci bude chápat jinak. To bychom tu nakonec měli 50 fajfek na kraji, abychom pokryli všechny možnosti a nikdo by to pořádně nepožíval, protože by to bylo příliš složité.

Jsou tu štítky, kterýma jde 99% těchto případů pokrýt, i když pro hrál jsem to je dle mého zbytečné. Já osobně se nejvíc ztotožňuji s Daemonem
@mvp23 (05.08.2014 22:12): A potom moze existovat aj hra, ktora je nekonecna a vobec sa neda nijako realne "dokoncit" - Elite.

Napriklad ja to riesim aj tak, ze ked mam v nejakej hre nahranych 300 hodin a poznam ju do detailov tak si odskrtnem ze som ju dohral, hoci technicky vzate to tak nie je. Typicky s jedna o Heroes of MM 2-4 kde som nikdy nedohral ziadnu kampan ale mam 100-vky hodin v skirmishoch.

Skratka ja to beriem v podstate len cisto statisticku informaciu pre seba.
Kdyz nekdo hru alespon hral, tak je to logicke z jeho hodnoceni.
Pro mne byl tak trochu orisek "dohral jsem" u sportovnich her, protoze:
1) Jsou lidi, co maji super skill, ale nikdy nehraji sezonu, nebo pohar.
2) Dohrajes sezonu, ale pocita se to jako uspesne dohrani, kdyz jsi skoncil jen 1., nebo treba i 10.?
3) Kdyz uz tu sezonu dohrajes, muze Te cekat dalsich xx sezon, takze vlastne hra/kariera pokracuje.
Ja to nakonec vyresil tak, ze jsem u sportovnich her oznacil jako dohrane ty, kde jsem rozehral sezonu a jako vitez ji dokoncil, nebo u her, kde neni liga a je moznost vyhrat jen pohar (napriklad World Cup 98), kde jsem se dostal do vitezneho finale.

Martinezz: tak to je opravdu zvlastni definice. To je jako jit na WC, sednout si na misu, 2x si do ni prdnout a odejit s pocitem, jak jsem se pekne vysral.
Naopak. Vždy jsem to tak chápal. Dohrál jsem hru pouze, pokud jsem ji dohrál úspěšně.
Měl jsem za to, že smysl toho checkboxu je statistika úspěšnosti dohrání. Kolik lidí dokázalo tu hru dohrát.
Abych měl seznam her, které jsem kdy hrál, používám checkbox "Vlastním hru".
Jo, chcelo by to funkciu "hral som hru" pre uživateľov ako Gerret. A možno by potom niektorí nezaškrtávali kolónku "dohral som hru" potom, čo som s ňou skončil. :)
Martinezzova definice dohrání je fakt vtipný WTF. To by mě v životě nenapadlo že to takhle někdo může brát :)