Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Návrhy na nové funkce

Před odesláním vlastního návrhu si prosím přečtěte seznam plánovaných funkcí a rozšíření.
DH jde do kytek kvůli tomu, že tu zůstává cca 1/3 nově registrovaných uživatelů, vždit kolik je tu mrtých účtů... 3000? A kde že najdu ten seznam plánovaných změn?
@ViRus (01.09.2014 16:27): Tak 90210 sice taky na můj vkus maluje toho čerta na zeď moc velkýho a v moc křiklavých barvách, ale na druhou stranu bych tu stagnaci úplně nepodceňoval. Ono když tu komunitu přeci jen pravidelně nehýčkáš, a nepracuješ na tom drobným zlepšování, tak se časem vyčerpá, může to být nenápadné, plíživé, ale stane se to.
Tomu já věřím, ale i tak z toho evidentně nic není (a není to ani v seznamu ne/plánovaných funkcí, kam jsem samozřejmě mrknul). Každopádně není myslím od věci si čas od času některé důležité požadavky připomenout...:-)
Určitě se to tu už řešilo, ale je docela blbé, že chybí (nebo jsem ji alespoň letmým ohledáním neobjevil) možnost synchronizace vlastněných her se Steamem (event. GOG,...). Mám tam přes tři sta her a nechce se mi to klikat ručně. Kor když je to imo skoro zadarmo. Co jsem koukal, Steam API je schopný na jeden request podat seznam těch her v JSONu. Eh. Průměrný programátor import nabastlí tak za hodinu, když se bude rýpat levou rukou v nose?:-)
@MartinezZ (16.08.2014 20:26): Tenhle argument by platil, pokud by se ty karetní hry vůbec na DH nepřidávaly, což ovšem není pravda. Takhle jsou většinou zařazovány do logických her, což je sice běžná praxe, ale občas dost mimo mísu. Já bych se za tento samostatný žánr taky přimlouval, navíc by leckdy sloužil i jako sekundární žánr u her jako např. Magic The Gathering, Hearthstone: Heroes of Warcraft apod.
@MartinezZ (16.08.2014 19:44): Rozumíš doufám, že je řeč o digitálních karetních hrách. Tvá poznámka s kuličkama nedává žádný smysl.
CCG žánr by tu samozřejmě měl být, těch her už je více než dost a je to naprosto specifický gameplay oproti ostatním hrám. A prosím at zase nikdo nepíše, že to můžem řešit přes tagy - to už je skoro univerzální odpověd na každej návrh.
@h4nek (16.08.2014 20:02): o tom už se tu kdysi taky psalo. Tyhle stránky josu o digitální zábavě (PC hry, zanedlouho - snad zanedlouho? :) i konzolovky), ale karetní hry ne-e. To už by se ta DB fakt začala drolit do všemožných směrů.
Mě napadlo přidat historii udělených plusů a mínusů, aby měl každý přehled, kdy koho hodnotil.
@player (14.08.2014 09:20): Tak ať se vytvoří Archiv. Vybrané konverzace se přesunou do Archivu, takže nikam nezmizí, ale nebudou vidět v přehledu konverzací. A když proběhne nová zpráva s dotyčným, konverzace se přesune z Archivu zpět do aktivní Pošty.
Survival horror není herni zanr, ale styl, kazdopadne to bohužel nema ani moc smysl resit a do tohoto fora cokoli psat.
@player (10.08.2014 13:32): Tak jasně, to je logický, že tam to nejde, stejně tak u sportovních her apod. Pro mě je finále, jakmile vidím credits, pokud mi je hra sama neukáže, nedohrál jsem nic.
U některých her jsem měl problém jak definovat jestli jsem ji "dohral".Tak třeba v případě Sim City jedna. Hrál jsem je kdysi dávno, ale má tahle hra vůbec konec? Vubec si nepamatuju ze by mela nejaky cil. Proste jsi stavel mesto dokud te to bavilo.Mužů tedy říct že jem jí dohral? U strategii znamená dohrano že jsem dohrál kampaň nebo samostatnou mapu? Dobrý nápad by byl dat tam "hrál jsem hru".
Pre ilustraciu survivalu odcitujem maestra DJ-ja a jeho popis k spominanej hre Project Firestart - "...prináša tiesnivú, temnú atmosféru s pocitom izolácie, obmedzenú muníciu, slabé zbrane, zraniteľného hlavného hrdinu..."
Survival Horor je definovaný žánr. Zrovna tak Survival.

FPS a TPS je forma. Survival je herní náplň. Pokud by se to mělo začít dělit jen na formu, tak to ani hry nemusíme dělit na žánry a rovnou to můžeme házet do jednoho pytle.
OK, tím to, myslím, můžeme uzavřít. Argumenty jsme sem sepsali, místní DH božstvo :) si to přebere a když nabude dojmu, že je třeba rozšířit řady herních žánrů, tak to udělá. Je zbytečné to tu už dál bezcílně mlít dokola, když nikdo z nás to už stejně víc neovlivní.

Co to obtékání textu? Není to ani tak nová fce jako spíše úprava stávajícího "bbcode-wysiwygu".
Tak už několikrát jsem psal, že žánry tady na databázi jsou docela omezené. Odpověď je pořád stejná: budou veřejné štítky. Kdy? Až budeme všichni šedí a obrostlí mechem :)
...Horor NENI herni zanr, Survival horor JE herni zanr - at chcete, nebo ne. Zijeme ve 21. stoleti, popis survival hororu si snad kazdej dokaze kdekoli najit, alespon vygooglit.
@Bodkin (09.08.2014 12:06): Nechápu proč. Jak se hraje horor nebo survival fakt nevím. Ale jak se hraje FPS > Firstperson (survival horor) už je něco, co si představíš, jak se ovládá a hraje. Důležité je to FPS > Firstperson (žánr, subžánr). samotné herní téma hry a příběh lze popsat v popisu hry.

A pro další uživatelsky-tématické třídění budou štítky.
Už v tom taky začínám mít zmatek. Ještě by tedy chybělo něco jako "Collecting", označující hru, ve které lze sbírat a shromažďovat předměty.
---

Zpět do reálu: Nějaké námitky proti možnost nastavit si v editaci user profilu krom zarovnání prvku také jeho obtékání?

V profilu mám obrázek (teď zaspoilerovaný), který bych např. rád vpravo nahoře v profilu a text aby jej obtékal zleva. Má kolem sebe zbytečně moc volného prostoru, kam by se ty krátké žvásty okolo mohly vejít :)
@MartinezZ (09.08.2014 10:10): Jde hlavně o to, že Survival Horor je typ hororových adventur (ať už akčních či neakčních) s docela specifickými herními prvky.
Problém ale potom je, že se hypsteři nemůžou domluvit, které hry jsou a které nejsou survival horor, protože jednomu nebo druhému se nelíbí určitý aspekt hry. A zatímco jeden považuje za definující prvek jednu věc, druhý za definující prvek považuje věc sedmou nebo pátou.
@Bodkin (09.08.2014 09:53): Asi si to pustíš a pak strachy zaleseš pod stůl = hra má tak díky tomu ukrutně dlouhou hratelnost.

Obávám se, že řešit takto žánry, podobně jako u filmů, nejde. U filmů je horor žánrem (si dovolím tvrdit, stejně jako akční film nebo romantický), u hry tu ale chápeme žánrem zda jde o simulátor nebo strategii či akční střílečku z pohledu první nebo třetí osoby apod. - všechny tyhle herní žánry mohou mít mj. také hororovou příběhovou náplň.

(Kdyžtak mě opravte :)