@martulina77 (04.11.2014 23:44): Něco se o rušení účtu píše tady, ale proč to rušit proboha, akce tam jsou teďka výborný digitální RDRko nebo LA Noire za 2 stovky v září, v listopadu Bioshock, Bioshock 2, Alice Madness Returns s původní McGee klasikou každé za lehce přes 130, to samé Dead Space, exkluzivní DS Extraction za 190 a Severed DLC pro DS2 za 82... Taková sklizeň a ty se od toho zrovna dobrovolně odstřihneš. :)
Pomoc a rady pro nováčky
Zdravím, prosím o radu jak zrušit účet u PS store. A ještě jeden dotaz, jak přímo v PS3 když otevřu obchod ps store - kde přesně najdu již zakoupené DLC ke hře. V notebooku to najdu hned, ale v PS3 nikoliv. Děkuji za radu.
@Mirus (19.10.2014 22:52): Tam, ale to co ty naznačuješ není. Je tam zmíněna pouze "HERNÍ ČÁST profilu". Což je toto.
@Eru (19.10.2014 22:44): Virtuální polička nabízí nový pohled na osobní herní knihovničku, který tak trochu brnká na sběratelskou povahu nejednoho z nás. Je-li k dispozici, můžete poličku v uživatelském seznamu her zapnout tlačítkem s ikonkou mřížky vpravo nahoře a taktéž si ji lze nastavit coby výchozí pohled pro návštěvníky herní části svého profilu.
A já si bláhově myslel, že polička je vidět, bez přepínání.
MartinezZ ok,to je ono a díky za vysvětlení.
A já si bláhově myslel, že polička je vidět, bez přepínání.
MartinezZ ok,to je ono a díky za vysvětlení.
@Mirus (19.10.2014 22:09): O které části návodu mluvíš?
@Mirus (19.10.2014 22:09): Asi chápu, co myslíš: Tedy že hned v profilu uvidíš poličku s hrami? POkud tohle, tak ne - profil je stále prázdný, dokud si ho nevyplníš nějakými údaji - pouze záložka s hrami se zobrazuje buď v poličce nebo jako seznam bez ní. Rovnou v profilu se nezobrazí polička nikdy.
@MartinezZ (19.10.2014 21:42): Já ji vidím,ale musím kliknout na tu 136ku.Myslel jsem si, že je pevně nastavena, aniž bych musel preklikávat.To povazuji za mystifikaci v návodu " :D
@Mirus (19.10.2014 21:20): Tak zkus klikout na svůj profil a potom ještě vpravo od svého avataru na záložku "Hry 136". A pokud ji neuvidíš ani tak, smaž v browseru cache :)
@Crash (19.10.2014 21:01): Já to chápu :D jsem sic čuramedán, ale proč já tu poličku nevidím, když kliknu na svuj profil. ?
@Mirus (19.10.2014 19:30): Tak to zkusíme ještě jednou, sice by to bylo asi nejlepší ukázat na obrázku, ale jsem línej dělat screenshoty a někam je nahrávat.
Ve tvém profilu v řádku vedle avataru "Profil - Hry - Komentáře - Přátelé .... atd." klikni na "Hry". Objeví se ti buď seznam nebo polička, každopádně nad nimi bude řádek "Všechny hry - Hodnocené - Chci si zahrát - Rozehrané - Dohrané - Vlastněné" a v tomto řádku úplně poslední vpravo je taková malá ikonka tabulky na kterou klikneš, rozbalí se ti menu a poslední řádek je "Výchozí zobrazení" a zde si pro všechny ty kategorie her nastavíš výchozí zobrazení, tedy jestli chceš seznam, nebo poličku a jakou a zároveň si zde můžeš nastavit, která z těch kategorií (Hodnocené, Vlastněné, Rozehrané atd) se bude zobrazovat jako výchozí.
Mimochodem, aktuálně máš jako výchozí "Všechny hry" a máš je v dřevěný poličce, ostatní kategorie máš jako seznam. ;-)
Ve tvém profilu v řádku vedle avataru "Profil - Hry - Komentáře - Přátelé .... atd." klikni na "Hry". Objeví se ti buď seznam nebo polička, každopádně nad nimi bude řádek "Všechny hry - Hodnocené - Chci si zahrát - Rozehrané - Dohrané - Vlastněné" a v tomto řádku úplně poslední vpravo je taková malá ikonka tabulky na kterou klikneš, rozbalí se ti menu a poslední řádek je "Výchozí zobrazení" a zde si pro všechny ty kategorie her nastavíš výchozí zobrazení, tedy jestli chceš seznam, nebo poličku a jakou a zároveň si zde můžeš nastavit, která z těch kategorií (Hodnocené, Vlastněné, Rozehrané atd) se bude zobrazovat jako výchozí.
Mimochodem, aktuálně máš jako výchozí "Všechny hry" a máš je v dřevěný poličce, ostatní kategorie máš jako seznam. ;-)
@Jumas (19.10.2014 18:28): Je to dobre.Ale ta polička se ztratí.V návodu je,že by se měla zobrazovat návštěvníkům profilu.Já ji sám nevidím? :D
@Mirus (19.10.2014 09:17): Ve svém profilu klikneš na záložku Hry, pak na takovou tabulku Možnosti (vedle Vlastněné), a pak Výchozí zobrazení. Tam si rozklikneš jednotlivé kategorie a zaškrtneš, co chceš jak zobrazovat. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
Přátelé, za boha se mi nedaří najít, jak zapnu virtuální poličku.Z návodu jsem poněkud rozladěn :D
Update:Už jsem to našel.Teď bych to rád měl uložené :D
Update:Už jsem to našel.Teď bych to rád měl uložené :D
prosim vas jak se mění tady v profilu velikost obrazku jak mam zapsat height a width ? :)
@Folwar (07.10.2014 17:32): Tak přepsat. :D Ne, že za sebů spálíš a posolíš zem.
@Crash (07.10.2014 13:40): To ani ne, stejně tu mám jen dva komentáře a to ještě dost pochybné kvality, vzhledem k tomu, že jsem je psal před čtyřmi lety, tak ať se za ně nemusím nadále stydět. Jinak díky.
@Folwar (07.10.2014 13:29): Další co za sebou pálí stopy? U každého komentáře vpravo dole máš malou šipku po jejímž rozkliknutí se objeví příkaz Smazat. ;-)
@Folwar (07.10.2014 13:29): Vpravo dole vedle možnosti reagovat je šipka která po rozkliknutí nabídne smazat komentář.
Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli je tady způsob jak smazat své zveřejněné komentáře.
@h4nek (22.09.2014 19:52): No možná bych měl trochu poupravit to hodnocení - i ty freeware rozšíření tu občas mají místo. Někdy vyjdou mimo a člověk si jich běžně nevšimne. Akorát se potom nedá stanovit pevnější hranice. Spíš skutečně přidávat "rozšíření", která tak budou prezentována (v případě Steamu by měla být možnost je stáhnout samostatně)...
Sorry za doublepost, nechtěl jsem to cpát k tomu původnímu.
Sorry za doublepost, nechtěl jsem to cpát k tomu původnímu.
@Crash (22.09.2014 14:27): No na ty jsem se odvolávat nechtěl, protože jsem je zrovna taky přidával. :D Ale v zásadě když je tam nový obsah, tak je to stejné, jako kdyby vydali pokračování, nebo něco podobného. Věci jako název podle mě nemají v takovém případě význam. A hlavní důvod existence samostatného profilu naproti sloučení vidím v tom, že každý by potom vlastně hodnotil jinou verzi / hru, která měla jiný obsah i formu (tedy za jednu musel platit), nebo by se ignorovala ta freeware verze a potom bysme tu měli o jednu freewarovku míň. Jenže tady je zas problém, že freeware už tu profil a hodnocení měl a to že by třeba nebyl k sehnání taky nemá význam (takových her tu je).
Teoreticky ta free verze po přetvoření slouží jako prototyp nebo demo - jde jen o to, jak tvůrci hru nazývají (původně).
No když už jsme u toho, tak mi kontroverznější přijde přidávání free DLC, jelikož je těžké je rozlišit a navíc jsou k dispozici pro všechny majitele původní hry (a splývají s patchi, pokud jsou vlastně samy přidány v automatickém updatu).
Už jsem to tu nedávno psal, že nevím, co se má přidávat a co n, ale mezitím jsem si v tom udělal trochu víc jasno.. Např. grafické remaky her obsah přidávat nemusí, ale to neznamená, že nejsou odlišné a pokud jsou placené pro všechny, tak tu i imho mají místo. (Příklady, kdy by to tak nebylo: vývojáři vytvoří hd remake pro majitele původní hry zdarma = update zdarma ; vývojáři vytvoří hd remake, který však bude zcela zdarma - na to se lze dívat tak, že hra byla uvolněna jako freeware a zároveň updatována.). Ale i tady je možnost si říct, že ty dvě verze jsou tak podobné, že by měly mít společný profil - jde jen o to, že nikdo neurčí tu hranici.
"Souhrn": Imho by se neměly přidávat free DLC, jelikož mohou splynout s updaty. Stejně jako je hra aktualizována, může být aktualizován i popisek a stejně tak komentáře a hodnocení uživatelů (podle jejich data si lze případně i odvodit, jakou verzi asi hráli). Tohle by šlo vlastně aplikovat i na nové komerční verze freewarovek, jenže i když by tu free verzi distributor oficiálně nenabízel, už se jednou dostala do oběhu. Lidé poté mohou hrát a hodnotit tu freeware verzi (protože je zdarma :D) i později (což také vlastně platí pro updaty). Především to ale nevytváří ten samý mišmaš jako u updatů.
Ještě je taky na hraně, když je nějaká freeware updatovaná tak, že se dostane do verze 2.0, 3.0, 9.0 atd. Vývojáři to mohou nazvat novou verzí, nebo dalším dílem.. Můžou to vydat jako update, nebo samostatně s nutností opětovného stažení. Jenže také by mohli hru dát k opětovnému stáhnutí a tu starou verzi vymazat.
Tady asi záleží na (původní) terminologii, stejně jako v případě demo a lite verzí..
Mno ještě by se taky mohly označovat výjimky, co byly přidány pro větší popularitu (Witcher, Fallout 1.5, demo Half-life).
Ještě taky jeden příklad - vývojáři původní hry vytvoří placené DLC - takové tu má běžně místo, pokud není kosmetické. někdo vytvoří neoficiální placené DLC - taky tu takové jsou a zase je to něco, co není pro majitele hry k dispozici. někdo vytvoří "free DLC" - tyhle jsou klasicky brány, jako mody, i když to skutečně můžou být i fanoušky vytvořené mapy s pomocí in-game editoru. vývojáři vydají free dlc - v zásadě to samé, akorát to vydali původní vývojáři. Pro modifikace je sekce v odkazech, nové oficiální verze lze uvést do popisku (nebo zajímavostí).
Skutečně si tedy myslím, že ta forma má nakonec v tomhle větší váhu - když chce někdo za něco zaplatit, tak vetšinou musí uvést, ZA CO. A díky tomu se placený obsah lépe rozliší a dohledá.
Sorry za ten dlouhej post, nějak mě začaly napadat věci a musel jsem je všechny napsat. :D
Teoreticky ta free verze po přetvoření slouží jako prototyp nebo demo - jde jen o to, jak tvůrci hru nazývají (původně).
No když už jsme u toho, tak mi kontroverznější přijde přidávání free DLC, jelikož je těžké je rozlišit a navíc jsou k dispozici pro všechny majitele původní hry (a splývají s patchi, pokud jsou vlastně samy přidány v automatickém updatu).
Už jsem to tu nedávno psal, že nevím, co se má přidávat a co n, ale mezitím jsem si v tom udělal trochu víc jasno.. Např. grafické remaky her obsah přidávat nemusí, ale to neznamená, že nejsou odlišné a pokud jsou placené pro všechny, tak tu i imho mají místo. (Příklady, kdy by to tak nebylo: vývojáři vytvoří hd remake pro majitele původní hry zdarma = update zdarma ; vývojáři vytvoří hd remake, který však bude zcela zdarma - na to se lze dívat tak, že hra byla uvolněna jako freeware a zároveň updatována.). Ale i tady je možnost si říct, že ty dvě verze jsou tak podobné, že by měly mít společný profil - jde jen o to, že nikdo neurčí tu hranici.
"Souhrn": Imho by se neměly přidávat free DLC, jelikož mohou splynout s updaty. Stejně jako je hra aktualizována, může být aktualizován i popisek a stejně tak komentáře a hodnocení uživatelů (podle jejich data si lze případně i odvodit, jakou verzi asi hráli). Tohle by šlo vlastně aplikovat i na nové komerční verze freewarovek, jenže i když by tu free verzi distributor oficiálně nenabízel, už se jednou dostala do oběhu. Lidé poté mohou hrát a hodnotit tu freeware verzi (protože je zdarma :D) i později (což také vlastně platí pro updaty). Především to ale nevytváří ten samý mišmaš jako u updatů.
Ještě je taky na hraně, když je nějaká freeware updatovaná tak, že se dostane do verze 2.0, 3.0, 9.0 atd. Vývojáři to mohou nazvat novou verzí, nebo dalším dílem.. Můžou to vydat jako update, nebo samostatně s nutností opětovného stažení. Jenže také by mohli hru dát k opětovnému stáhnutí a tu starou verzi vymazat.
Tady asi záleží na (původní) terminologii, stejně jako v případě demo a lite verzí..
Mno ještě by se taky mohly označovat výjimky, co byly přidány pro větší popularitu (Witcher, Fallout 1.5, demo Half-life).
Ještě taky jeden příklad - vývojáři původní hry vytvoří placené DLC - takové tu má běžně místo, pokud není kosmetické. někdo vytvoří neoficiální placené DLC - taky tu takové jsou a zase je to něco, co není pro majitele hry k dispozici. někdo vytvoří "free DLC" - tyhle jsou klasicky brány, jako mody, i když to skutečně můžou být i fanoušky vytvořené mapy s pomocí in-game editoru. vývojáři vydají free dlc - v zásadě to samé, akorát to vydali původní vývojáři. Pro modifikace je sekce v odkazech, nové oficiální verze lze uvést do popisku (nebo zajímavostí).
Skutečně si tedy myslím, že ta forma má nakonec v tomhle větší váhu - když chce někdo za něco zaplatit, tak vetšinou musí uvést, ZA CO. A díky tomu se placený obsah lépe rozliší a dohledá.
Sorry za ten dlouhej post, nějak mě začaly napadat věci a musel jsem je všechny napsat. :D
@Crash (22.09.2014 14:27): V tom případě proč ne :) Víc ale skutečně bude vědět konkrétní VIP.
@h4nek (22.09.2014 10:56): Nejlépe vyříkat si to v klidu s příslušným VIPem proč ti to zamítl. Ale osobně si myslím, že principiálně by to mělo být přidáno, podle mě je to podobný případ třeba jako Spelunky, nebo Cave Story.
@MartinezZ (22.09.2014 12:45): Sice s tvou konstrukcí až tak úplně nesouhlasím, nicméně free verze je stále na oficiálních stránkách nabízena, hned pod odkazy na Steam, AppStore a Google Play. ;-)
@MartinezZ (22.09.2014 12:45): Sice s tvou konstrukcí až tak úplně nesouhlasím, nicméně free verze je stále na oficiálních stránkách nabízena, hned pod odkazy na Steam, AppStore a Google Play. ;-)
@h4nek (22.09.2014 10:56): A ty freeware verze her jsou stále autory také nabízeny?
Protože pokud byla hra freeware a nyní již na stránkách oficiálně autoři nabízejí jen vylepšenou placenou verzi, osobně bych to asi bral tak, že původní freeware zanikla a tedy bych jen upravil původní profil hry, kde bych se o dřívějším freewaru a jeho omezeních zmínil v patřičném odstavci na konci popisku.
To, že dřívější freeware se ještě šíří internetem bych nepovažoval za důvod mít dva profily téže hry.
POKUD ale jsou oficiálně dostupné obě verze hry, pak je to holt na pováženou a zamítnutím je zjevně dán "precedent" :) Tedy lepší asi popsat tu novější a složitější verzi a do poznámky a klidně i zajímavostí a odkazů uvést info o freeware verzi.
Můj názor, převálcujte mě :)
Protože pokud byla hra freeware a nyní již na stránkách oficiálně autoři nabízejí jen vylepšenou placenou verzi, osobně bych to asi bral tak, že původní freeware zanikla a tedy bych jen upravil původní profil hry, kde bych se o dřívějším freewaru a jeho omezeních zmínil v patřičném odstavci na konci popisku.
To, že dřívější freeware se ještě šíří internetem bych nepovažoval za důvod mít dva profily téže hry.
POKUD ale jsou oficiálně dostupné obě verze hry, pak je to holt na pováženou a zamítnutím je zjevně dán "precedent" :) Tedy lepší asi popsat tu novější a složitější verzi a do poznámky a klidně i zajímavostí a odkazů uvést info o freeware verzi.
Můj názor, převálcujte mě :)
Ok, takže mi byl zatrhnut profil pro hru Boson X - komerční verzi. Původní freeware je zde na databázi, jenže neproběhla jen změna formy (to bych ten popisek editoval), ale bylo přidáno 12 levelů a 2 alternativní postavy. Na kolik jsou ty nové úrovně originální je diskutabilní, ale jsou to nové úrovně a ve freeware je nenajdeme. Tzn. že ta hra si může vysloužit jiné hodnocení. Mno každopádně nevím, kam jinam se obracet, takže to píšu sem..
Chtěl jsem podobně přidat i další komerční nebo freeware verze her, co už tu třeba jsou.
Chtěl jsem podobně přidat i další komerční nebo freeware verze her, co už tu třeba jsou.
@liborek (11.09.2014 16:44): Doporučuji použít diskuzi přímo u hry, protože tady si to jednak někteří hráči hry nemusí všimnout a druhak to tu za chvíli zapadne mezi další obecné dotazy :)
Zdravím
Mohl by mi prosím někdo poradit jak ve hře conflict desert storm 2 zničit ten tank. A ještě bych se chtěl zeptat zda jde nějak udělat, abych nemusel pořád přesouvat všechny 4 hráče ale aby jsem hrál jedním a ostatní šli automaticky s ním díky moc Libor
Mohl by mi prosím někdo poradit jak ve hře conflict desert storm 2 zničit ten tank. A ještě bych se chtěl zeptat zda jde nějak udělat, abych nemusel pořád přesouvat všechny 4 hráče ale aby jsem hrál jedním a ostatní šli automaticky s ním díky moc Libor
Všem děkuji za pomoc při spuštění dark souls 2 DLC, konečně se mi to povedlo. Ještě jednou děkuji za pomoc.
Ok zkusím to, děkuji
Zpatky v PSN store tam kde byla moznost koupit by ted mela byt moznost stahnout.
ok, připojím se přes net a kde najdu to manuální stažení? pro mě je toto novinka.
@martulina77 (10.09.2014 08:59): Jo, určitě musíš být připojená na internet :D
Zdravím, tak se mi DLC zřejmě nestáhlo, může mi tedy někdo z Vás poradit jak to stáhnou manuálně přes PS3? To musím být opět napojená na internet? Děkuji
Já tomu prostě nerozumím, u té hry mi to hned na začátku píše transplantion 0.1, tak možná se to stáhlo samo, to poznám, až se dostanu tam, kde je možné do DLC vstoupit. Děkuji za info,
@martulina77 (09.09.2014 18:39): Je možné, že to budeš muset manuálně stáhnout přímo přes PS3. Jakmile to stáhneš, tak se to samo přidá k základní hře.
Prosím mohu se ještě zeptat, hru dark suouls 2 DLC jsem zakoupila a tím se to i stáhlo do konzole a přidalo k zákldní hře? Děkuji
Ahoj nevím někdo jak mám zprovoznit na PS3 přes wifi internet?
děkuji
poradí mi prosím někdo, když už jsem přihlášená na PS store a mám vybrané DLC dark souls, kam zadám ten kod z předplacení karty?
beru zpět už jsem přihlášená, jen nevím kam přesně zadat ten kod předplacené karty
ok a můžu se ještě optat? ohledně registrace? já se registrovala na ps store, ale když se přihlásím pořád to po mě chce nějaký ID code - co to je? to bude ten kód ze zakoupené karty?
@martulina77 (07.09.2014 13:32): Neměl by to být žádný problém. Koupíš 'kartu', rozbalíš, vytáhneš papírek, setřeš, zadáš kód a máš nabitou peněženku.
nikdo kolem nemá, ale přes tu kartu by to neměl být problém přece, máte někdo zkušenost?
@Bodkin (07.09.2014 12:50): OK, tak to asi myslela tuhle kartu. Tak v tom pripade to zni rozumne.
@Garion (07.09.2014 12:40): Nope, paypal mají nově jen pro PS4 eshop.
Ale téměř každý Sony/Herní obchod má 500 a 1000Kč kreditové kartičky, takže to je v poho.
Ale téměř každý Sony/Herní obchod má 500 a 1000Kč kreditové kartičky, takže to je v poho.
@martulina77 (07.09.2014 12:24): A to nema ani nikdo kolem tebe? To by bylo asi mnohem jednodussi. Pripadne nejde tam platit PayPalem? (To je otazka asi hlavne na ostatni.)
Tak jsem se zaregristrovala na na PS store a koupím kartu z electroworldu, tak snad to bude v pořádku. Nemám totiž intern. bankovn.