Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Say (07.11.2014 13:27): Ty furt digi distribuci (krom GOG) odoláváš? A za cenu toho, že si to prostě necháš ujít, nebo pirátíš? Protože mně přijde, že na steamu jsou dneska snad všechny hry, včetně těch z KS kampaní apod.
Pffft, skoro vsecky novy ubi hry na steamu stejne vyzadujou i nainstalovany uplay, takze zrovna tohle je mi vcelku u riti >_>
Ale proviziu si neberie len Steam, ze ano. Kazdy iny obchod mimo ich vlastny to robi (gog, gmg atd..) Ak Ubisoft tie hry na Steam nevrati, jednoducho ich nekupim (podobne sa rozhodne niekolko tisic ludi, lebo takto nerozmyslam iba ja a mazar). Hry od Ubisoftu bud nebudem hrat alebo ich budem piratit, nezaplatim im ani hovno uz. Only Uplay nech si strcia do rite.
@Cobot (07.11.2014 12:23): Uplay je nemocný a často rozbitý. Teď hraju FC3 a věčně mám problém se synchronizací savů s cloudem, když je vypnu, hra mi při načítání spadne. Řešil bych to crackem, kdybych tam neměl mody, které mi s ním nefungují. Můj osobní odhad je, že Ubi přijde o mnohem více peněz odejitím ze Steamu, než kolik by zaplatil Steamu za poplatky.
@Maximus (07.11.2014 12:24): Presne, netuzim mat 50 hier na jednom ucte, 30 na druhom, 20 na tretom, 15 na stvrtom, 10 na piatom.... totalna debilina pre hracov, samozrejme spolocnosti chcu iba peniaze, ktore si berie ako proviziu steam.
@Crash (07.11.2014 12:18): Lebo Steam je moj hracsky domov.

To, ze som mal Ubisoft hru na steame a aj tak sa musel spustit aj Uplay mi az tak nevadilo (trvalo to par sekund). Vsetky svoje hry mam na Steame a jednoducho ich nechcem mat only Uplay/Origin a iny shit (WB aj TakeTwo zacinaju vymyslat podobne sracky). Proste chcem mat hry v mojej steam knihovnici, vsetky pohromade.

A nie som sam :P http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=927832
Nevím moc jak je to s jinejma hrama od Ubi, ale už když jsem zkoušel Assasins Creed: Revolution (starej díl), tak sice jo mám ho na steamu, ale po spuštění mě to stejně hodilo do Uplay k přihlášení. Tak v čem je rozdíl?

Samozřejmě neříkám, že mi to vyhovuje... Jeden launcher pro všechno by byl nejlepší, ale z čistě z pohledu EA a UBI je to dost pochopitelný krok. A spíš i trochu risk, protože třeba Origin zrovna populární není. Mě už to pamalu začíná být jedno. Debilníje, že ztrácím přehled co kde mám. I když s přibívajícím počtem her na steamu se už pomalu neorientuju ani v něm. Spíš by někdo mohl udělat nějakej centrální game laucher, nezávislej na tom kde hra je a kde se po kliknurí hra otevře přes steam, origin, uplay, atp..
Tak uz je to tu! Ubisoft stahuje svoje hry zo Steamu (po vzore EA)...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................skurvenci.
EA bojkotujem (nic ma od nich ani nezaujima) ale od Ubisoftu je toho viac a hlavne Far Cry 4 som si chcel hrat cez steam.

http://www.hrej.cz/novinky/2014/11/07/ub ... hry-ze-steamu-34482/

P.S.-Je to naozaj pravda, tie hry uz na steame chybaju -_- Jebat takyto system skurveny
@Strady (06.11.2014 14:08): Ukládání tím, že dáš Save & Exit a můžeš jít pryč a pak se vrátit tam, kde jsi skončil. Ne normální QuickSave/load.

Zápor mě zatím žádný nenapadá, jen se mi více líbila ta vektorová grafika předtím.
@Bodkin (06.11.2014 13:54): Děkuji za odpověď, tohle jsem taky našel v angličtině. Moje angličtina není na takové úrovni abych rozuměl celému textu a google překladač jsem nechtěl používat. Spíš jsem chtěl slyšet klady a zápory od hráče.

Ukládaní k Issacovi nepatří, to je pro mě velké mínus.
@Strady (06.11.2014 13:46): Ako pise Bodkin. Doplnim este to Nové všechno - ze je tam mnozstvo novych itemov, nepriatelov, bossov atd.

Co je ale velka skoda ako pri tejto hre, tak aj Spelunky a ine. Su to zabavne hry, ale ak by ten coop bol online, tak by to bolo MEGA zabavne a nevravim o tom, ze by sa predalo toho este o pár tisícok kopii viac. Velka skoda toto.
@Strady (06.11.2014 13:46):

The ability to save and return to a game session. This could not be done originally due to Flash limitations.
The remake features local two player co-op, but no online multiplayer as to avoid extending the development time any further (it will not be included in an online patch, either). The second player can join in at any time as a shooting Familiar by pressing "Start" on his/her controller, causing Isaac to lose a Heart Container (which will be given to the new player). Subsequent presses of the start button will give more heart containers to the second player, and Isaac will lose them accordingly.
A feature that allows the player to export a picture of their Isaac after the end of the run will be included.
The game has full-screen support and more resolution options.
There is a "hard mode" for more experienced players, giving away a few new rewards that are unattainable in other difficulties.
Rebirth supports all controllers that would normally work in a non-Flash game.
The various pictures shown of the game only display the basic art; new animated effects will eventually be added, such as fog, smoke, lighting, water drips, moving grass, etc.
Soul Hearts will be capped at the end of the health bar in Rebirth.
Soul Hearts going off the screen in the original game was a bug. They were intended to be capped at the end like regular Heart Containers, but Edmund liked the mystery, and the bug was not patched.
It will be possible to have more than 6 Familiars at a time in Rebirth, which was not possible in the original game.
Rewards for completing bosses/floors/runs under certain times will be provided in order to give an incentive for "speed runs". Most of these rewards are item unlocks.
The game now has more modding support than the original game, although Edmund is unsure as to how he can support modders.
The Polaroid trinket is no longer needed to go to The Chest, and has been changed into a passive item.
Edmund wants to balance unfair rooms and "ham-fisted" bosses that depend on the player's items rather than their skill. He said that he originally wanted The Binding of Isaac to be more of a bullet-hell style game, but it lagged Flash too much, resulting in the current Binding of Isaac.
The "Faith" stat is actually in Rebirth, probably increasing the chance of an Angel Room appearing.
The PS4 and PS Vita versions have multiple save slots available.
The controls of a keyboard/controller are now able to be rebound.


Asi nejdůležitější:
Lokální koop pro 2.
Savování.
Nové druhy a velikosti jednotlivých mapek.
Pixelovatější grafika (ale můžeš i starou)
Milion a jeden bug-fix.
Nové všechno.
2 obtížnosti: Normal a Hard
Tak novy The Binding of Isaac: Rebirth (mimochodom vo vsetkom lepsi ako original) hralo vcera na steame v tom istom case 70,207 ludi cim sa to dostalo na 4 miesto (len o 2 000 menej ako TF2).
Taky naval som pri ziadnej single indie hre snad ani nevidel.
Ktory zahranicny web sledujete najviac? Kde su recenzie, ktore najviac respektujete?
World Games - zajímavý projekt ve kterém by měly vznikat hry na základě starých legend a pověstí z různých koutů světa. První hrou je Never Alone, podle staré aljašské legendy o nekonečné bouři. Rozhodně mě to zaujalo, jen doufám, že to s tou první hrou neumře.
No, zaciatok buduceho roka - Januar - GTA V s fps pohladom a februar Witcher 3.............hmmm..........strekol som si do gati.
Ty brďo, zážitkem úplně jiná hra. :D Ta střelba uzinou z auta mě dostala. Jak vystřižený z akčního filmu, hnedka ty honičky s policií vypadají záživněji a to jsem si myslel, že FPS a GTA nemůžou jít k sobě. Na to, že ty animace tam jsou ještě určitě nedodělaný placeholdery je to krutý. :)