Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení programových chyb

Tady je automatické odhlašování?
Nejsem si vědom, že bych se odhlašoval, když jsem na pc
Možná nejde o chybu, ale přesto na to upozorním. sry, jestli se opakuji.

Dneska se editoval u Dreamfall Chapters: Book Two datum vydání na pozdějc, a já, ještě než došlo k úpravě, jsme měla zaškrtnuté ROZEHRÁNO. A i přes to, že na kartě teď volbu ROZEHRÁNO nenacházíme, já to v profilu jako rozehrané stále mám. Nebylo by lepší, kdyby se to samo stornovávalo? Aby někdo náhodou nepyskoval.... i'm just sayin'....
Je to už tak známa chyba, že by sa mohlo zapracovať na odstránení príčiny a nie až samotných dôsledkov.
Nevím, jestli jde o chybu, ale pokud někdo zadá v profilu hry při zakládání jako oficiální stránky odkaz začínající "https://", pak v profilu hry po založení odkaz vypadá takto "http://https://www.h1z1.com/". Možno vidět na dnes přidané hře H1Z1.
Nemůžu se dostat do mých návrhů her. Hlásí mi to Error 500, že mám kontaktovat webmastera. Do návrhů vývojářů se dostanu v pohodě.
Když mi vyprší login timeout na obrazovce editace vývojářského profilu a přihlásím se, následně se mi zobrazí obrazovka editace vývojářského profilu, ale ne se všemi ovládacími prvky.
Pokud si chci vyhledat vývojáře podle země původu a v profilu není uveden rok vzniku, v seznamu hledaných vývojářů se tento neobjeví; do kritérií hledání se pravděpodobně automaticky zahrnuje i hledání podle let působnosti, což může být komplikace, protože u řady vývojářů jsou roky vzniku a zániku nedohledatelné.
Tedy, bylo by dobré nastavit kritérium tak, že chci najít vývojáře podle země, bez ohledu na dobu, kdy působili.
Proč se mi zobrazuje profil studia Accursed Toys na ambulantním notebooku se špatným logem ? Přitom pokud rozkliknu změny profilu, tak je tam obrázek správný. Na mobilu zobrazení O.K.
Nemůže souviset s oper. systémem - Win XP Professional ? Prohlížeč Chrome.
Ještě prověřím doma.
V profilu hry je "Datum vydání:" nebo "Rok vydání:", ve změnách profilu je vždy "Datum vydání:" (i když je uveden pouze rok).
V oznámení o schválení přidání hry název hry není linkem, v oznámení o schválení úpravy hry linkem je.
Všiml jsem si, že nejspíše kvůli novému roku se nezapisuje log v HISTORII bodů. Body za denní přihlašení naskakujou, to je v pohodě. Ale log je nezapisuje ( alespoň teda já mam poslední zápis 1.1.2015 ) A dneska je už o den víc :)
@Victor (30.11.2014 20:13): Všiml jsem si, že poslední Chrome/blink měl nějaký nepříjemný bug, každopádně v betě je to už opraveno a opět funkční, brzy by se oprava měla objevit i ve stabilní verzi (pokud už se tak nestalo).
Stále nefunguje filtrování her podle počtu komentářů viz. @Jumas (02.12.2014 19:13)

A taky by se něco mohlo udělat s mobilní verzí, která je už nějakou tu dobu značně nepřehledná.
Ze záložek mně jedna jediná záložka, kterou tam mám, nelze odebrat (opětovným kliknutím na "Založit").
Při filtrovní žánru her mi nejde označit "podžánr" prohlížeč Chrome aktuální. Windows 7. V IE mi to funguje.
V pořádku, proti tomu nic nemám je mi to jasné. Jsem i srozuměn s tím, že pokud se to nerealizuje a kluci řeknou "Nasrat", tak to bude slovo Bohů a proti těm se nevzpírám .)
@MartinezZ (24.11.2014 06:49): Možná bychom to měli psát jinam, ale neočekávám, že by to bylo na desítky replik; takže proto pokračuji tady. Ta možnost prohlížet vlastní návrh by byla dobrá, ale osobně jsem byl programátor webové aplikace a byl jsem rád, že jsem nemusel realizovat každý nápad, se kterým nějaký ten uživatel přišel (bylo potřeba dělat důležitější věci). Takže se na to dívám i z té stránky - snažím se tomu přizpůsobit, nepřidělávat jiným práci. Jde mi o podporu DH - o zlepšení jejího obrazu, o zkvalitnění jejího obsahu; nejde mi o nic, co by nebylo dostupné bez zřízení uživatelského účtu. Znovu říkám, že ta připomínka je dobrá, ale myslím si, že je mnohem lepších věcí k implementaci a na všechno prostě nen čas. O něco přístupněji se stavím k možnosti k vlastnímu podanému návrhu přidávat novely - např. "slovo 'zastoupeny' v první větě druhého odstavce nahradit slovem 'reprezentuji', protože ve stejné větě je použito slovo 'zástupci'" -, ale rozhodně bych už nenechal uživatele měnit to, co jednou odeslali. To by komplikovalo práci moderátorům (měnit pod rukama). Jinak já taky dělám hromadu chyb, dělám je stále a stává se to dle mě každému. Dobrý "spisovatel" to podle mě bere tak, že je to součást věci, neupadá kvůli tomu do depresí, nenechává se tím odradit a každou narážku na chybu přijímá pozitivně (cílem by měl být co nejlepší výsledek týmu, v tomto případě DH, ne budovat si vlastní image).
Děkuju za hromadu vážně dobrých připomínek, to vyčkání po sepsání a odeslání až tak druhý den si asi vezmu k srdci :) Ne vždy mám ale čas na to myslet několik dní a, jak známo, člověk sám sobě je chabým korektorem a málokdy se natolik uhlídáš, abys nějaký kiks stejně neudělal. Ano, berlička. Ale nahozené profily se tu většinou neschvalují do druhého dne a několik dní čekají - několik dní, po které by šla ještě dělat nutné úprava/oprava. Jistě, kdyby se vše schvalovalo do druhého dne a byla tu tak tak možnost, že už nestačím nijak opravit zjevnou blbost, kterou jsem do textu zanesl a pak tato projde schválením a já ji zas budu muset nechat editovat, kdy oprava může zas několik dní čekat... Možnost prohlížet bez stažení a případně si odeslaný návrh zase vzít zpět a upravit mi nepřijde zcestná ani toliko "řešíš kraviny".
- nepíšeme to do blbý diskuze? :)
@MartinezZ (23.11.2014 07:48): Tak pokud to někdo odešle hned, jak to dočte, a jednou si to po sobě přečte, je to podle mě základní chyba. Je třeba to nechat alespoň den uležet, a pak se k tomu vrátit s čistou hlavou. Jedině tak se editor může vcítit do role čtenáře a odhalit zjevné nedostatky. Jinak si myslím, že by měl řádně zkontrolovat odkazy a pravdivost údajů; osobně se napoprvé hodně pletu hlavně u datových údajů. Pak, aby to mělo nějakou úroveň, by se měla co nejméně opakovat jednotlivá slova a fráze; to totiž unavuje čtenáře (např. nebudu pořád psát "protože", budu zavádět "neboť", "jelikož", "poněvadž"). Tečky a čárky by měly být tam, kde by čtenář klesl hlasem (a nadechl se), resp. udělal pauzu v řeči. Dále, pokud nějakou skutečnost zamluvím, např. detaily hry rokem, ve kterém vyšla tato hra a ještě jedna další, měl bych ten rok lehce připomenout - opravdu lehce, aby to zase nevyznělo tak, že autor nevěděl, co řekl v poslední větě. Celý ten text by podle mě měl mít přiměřenou délku, tak na půl stránky až na stránku, a autor by v něm za každou cenu neměl uvádět každou okolnost; zejména ne, když do textu stylisticky nezapadá. Autor by se mj. měl snažit používat obraty při přechodu mezi jednotlivými podtématy. Právě to tu práci odlišuje od prostého nakopírování (příp. přeložení) vět z Internetu. V neposlední řadě si myslím, že je naprosto v pořádku, pokud po deseti letech někdo třetinu informací odstraní proto, aby si ten text při přidání nových udržel rozumnou délku. Že by text měl být členěn do odstavců, je asi samozřejmá věc, ale deset odstavců je moc; osobně za maximum považuji šest. Celé to zní hodně pedantsky, přísně, perfekcionisticky. Neberte to tak, že všechno musí být dodrženo, jde o to se tomu co nejvíce přibližít. A neberte to jako závazná pravidla. Jsou to mé dlouhodobé postřehy. Jinak každou verzi lze asi ještě více zdokonalit, ale nepovažuji za vhodné kvůli nahrazení jednoho slova vhodnějším (méně opakovaným) výrazem zatěžovat úpravou celý systém, ve vší komplexitě. To je lepší věnovat čas dalšímu článku. Ruku na srdce, kdybych měl u každé hry (v cizím textu) kontrolovat správnost používání čárek v souvětí (např. před "a tak" je čárka povinná), tak bych nějakou chybku našel asi v každém profilu. Něco jiného je pak samozřejmě hrubka. Čili mít možnost editovat, dokud si to schvalovatel nepřebere, považuji za berličku pro méně schopné a méně sebevědomé editory, bez urážky.
Ešte by som vypichol jeden potenciálny problém - pokiaľ autor nesprávne napíše dôvod úpravy a ani stiahnutie a opätovné zaslanie tento problém nerieši. Pomôže jedine zrušenie návrhu a nová editácia.
Takový návrh tu už snad někde padl - dokud si hru nevezme ke schvalování nějaký VIP, autor by mohl mít do té doby vždy možnost návrh stáhnout k úpravám, resp. by měl autor mít možnost náhledu na to, co poslal ke schválení.

Buď se tedy může stát, že je odesláno ke svhálení omylem, nebo (což řeším spíše já) si třeba druhý den nejsem jistý, jestli a jak přesně jsem třeba do popisu něco napsal nebo si rovnou uvědomím nějakou chybku - a hra leží v procesu nějakou dobu lehce zbytečně pro to, abych ji po jejím schválení hned šel zase upravit a úpravu zase poslal ke schválení :)
@Eru (22.11.2014 00:01): Že se to automaticky uložilo? No, ale já jsem si nerozbil hubu tím, že bych přišel o data (i tak si to zálohuji do textového editoru, protože odesílám rozsáhlé texty), já jsem si rozbil hubu tím, že jsem to předal do schvalovacího procesu, aniž jsem to měl dokončené.
Už jsem si podruhé rozbil hubu na tom, že jsem zmáčkl <Enter> poté, co jsem z popudu rozhraní musel vyplnit důvod úpravy vývojářského profilu, byť jsem jej chtěl jen jako rozpracovaný uložit. Na vysvětlenou dodávám, že tím se to odeslalo, což je navíc nevratná akce. [b]Navrhuji nevynucovat vyplnění důvodu pro uložení.[/b]
Když dám vyhledat "Rayman", kliknu na [i]Všechny nalezené hry (9)" a seřadím vzestupně podle roku vydání, poslední tři položky jsou:
Rayman Origins (2012) - 30. 3. 2012, ID: h5457;
Rayman Legends (2013) - 29. 8. 2013 ID: h7984;
Rayman Jungle Run (2013) - 7. 3. 2013, ID: h7468.
Že se měsíc a den vydání v řazení nezohledňuje, když se nezobrazuje, za chybu nepovažuji, ale i abecedně by "Rayman Legends" a "Rayman Jungle Run" mělo být opačně. Buď je sekundární řazení podle vnitřního ID (jejich přidělení tuto domněnku podporuje), nebo je implicitní (dle fyzického pořadí záznamů v tabulce); podle procentuálního hodnocení to snad není. Ať je to jakkoli, dobře to není. Mělo by to být podle názvu nebo podle roku, měsíce a dne vydání; ideálně sekundárně podle r/m/d a terciálně podle názvu, poněvadž přesný den vydání se teoreticky může shodovat.