@
KRoman47 (29.03.2015 13:16): Neprikladal jsem duraz na prodejnost, ale na pocet lidi, ktere ta hra zaujala, kdy jsem na tyto lidi uplatnoval stejnou logiku jako jsi ty uplatnoval na sebe.
Rozhodne nesouhlasim s tim, ze by se HL nejak zavratne menil v prostredi. Naopak, ta prostredi si byla velice podobna a mnoha se i opakovala (coz hre nevycitam). Tady se te jeste zeptam cemu tak rikas "bezna strilecka", protoze mi to trochu prijde ze mluvis o beznem pracim prasku :-D
Z pohledu trhu se do Hardcore zakladny pocitaji ti, kteri do hrani investuji velke mnozstvi prostredku, tj. jak penez tak casu. Hardcore zakladna je slozena z vice ruznych typu hracu, jako sberatele, soutezivi hraci atp. Pevne definice navic neexistuji. Spis nez o tom co hrac hraje je to o tom jak a kolik toho hraje.
@
Bursoft (29.03.2015 15:07): Hratelnosti spis myslim zpusob, jakym je hra podavana hraci. CoD se svou hratelnosti spristupnil obrovskemu publiku. Samovolne leceni je designove rozhodnuti, nikoli vada. Jako nevyhodu nedoplnujiciho se zdravi bych zase zminil casto velmi neumerne mnozstvi strelby ktere je hrac schopen prezit. No a hlavne jak CoD, tak BF jou primarne multiplayerovky a singleplayer pak na to nasroubuje kampan a maximalne prebalancuje zbrane. Sbirani zivota v MP ve hre udela neskutecny rozdil a ne pro vsechny bude zadouci.
Puzzle HL nejsou napadite vubec nicim, pouze se vytahuji ze ma hra fyziku. No a me osobne GravityGun nikdy nenadchl.