@M.a.t.t. (21.10.2015 11:31): Nesleduji současné trendy :D Pamatuji snad jen nějakého toho kresleného králíka... Sam & Max: Season XY, které by se asi daly považovat za epizodické, přesto nevím, proč bych každou epizodu nemohl ohodnotit a popsat zvlášť. O Walking Dead vím o seriálu a že je k tomu nějaká hra, ale tohle mě zcela míjí. Co jsem teď tak zběžně zkouknul, je to stejné jak Sam a Max, takže by to řešily do budoucna plánované Herní série.
Všeobecně o DH
Epizodické hry jsou hry, které mají slovo Episode v názvu.
░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
...░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
█▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
...░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
█▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
@MartinezZ (21.10.2015 07:58): Ak nevieš, čo sú to epizodické hry, tak si to vygoogli. (Ale popravde, ešte som sa nestretol s tým, že by to niekto, kto má aspoň trochu prehľad na hernej scéne, nevedel)
@MartinezZ (21.10.2015 10:19): Dostal jsem ho zpátky na upravení popisu. Byl jsem ale mimo město a nemám na to teď moc času. Pokusím si najít trochu času dneska odpoledne.
Episodickými hrami se myslí hlavně hry jako WalkingDead. U Half Life by to chtělo nějakou debatu, to je takové docela nestandardní.
Episodickými hrami se myslí hlavně hry jako WalkingDead. U Half Life by to chtělo nějakou debatu, to je takové docela nestandardní.
Mimochodem - kdo že to přidával nový Unreal Tournament? V přidávaných hrách ho již nevidím, ale v DB taky není :)
Mě přijde, že by na to měly platit plánované "Herní série". Nějak ale asi nechápu, co je to ta epizodická hra - napadá mě jen Half-Life 2 a tam jde o jednotlivé hry, které m smysl hodnotit samozřejmě jednotlivě :)
Pokud je každá epizoda nějaké hry koupitelná samostatně a samostatně i hratelná, tak je i samostatně hodnotiltelná a chápe se jako samostatná hra. Pokud je každá epizoda samostatně hratelná, ale spustit jde jen s vlastněním původní hry nebo předchozí epizody, pak jde o datadisk/DLC, kde ale platí to stejné. Stejně jako jde na mnoha webech hodnotit jednotlivé díly seriálu.
Pokud je každá epizoda nějaké hry koupitelná samostatně a samostatně i hratelná, tak je i samostatně hodnotiltelná a chápe se jako samostatná hra. Pokud je každá epizoda samostatně hratelná, ale spustit jde jen s vlastněním původní hry nebo předchozí epizody, pak jde o datadisk/DLC, kde ale platí to stejné. Stejně jako jde na mnoha webech hodnotit jednotlivé díly seriálu.
Epizodické hry bych tu řešil úplně stejně jako třeba seriály. Možnost rozvést jednotlivé epizody, ale všechno v jednom profilu.
Samozřejmě DLC, datadisky a rozšíření by taky potřebovaly sjednotit do jednoho profilu.
Samozřejmě DLC, datadisky a rozšíření by taky potřebovaly sjednotit do jednoho profilu.
@GodOfTheSick (20.10.2015 20:17): To by bylo dost fajn... i co se přehlednosti týká. Než si vyhledávat každou epizodu zvlášť, mohlo by třebas po rozkliknutí kompletní série být pod nějakým souhrnným popiskem (či někde mimo pod položkou "další hrry ze série") odkazy na jednotlivé epizody.
Když tak nad tím přemýšlím, nemuselo by být úplně na škodu, kdyby po kliknutí na profil hry třebas v pravém sloupci byly odkazy i na následující díly/datadisky série, jako je tomu třebas na GoGu.
Když tak nad tím přemýšlím, nemuselo by být úplně na škodu, kdyby po kliknutí na profil hry třebas v pravém sloupci byly odkazy i na následující díly/datadisky série, jako je tomu třebas na GoGu.
@GodOfTheSick (20.10.2015 20:17): Súhlasím v oboch bodoch. Čo sa týka epizodických hier, už hodnotím len finálnu epizódu, pretože mi príde zbytočné kúskovať niečo, čo aj tak vnímam ako celok a niekedy už ani nedokážem ani vnímať oddelene.
Plánuje se v budoucnu slučování epizodických her do jedné hry?
Hodnotit by pořád mohly jít jednotlivé episody, ale jako hra by se to do statistik započítalo jenom jednou. Když ohodnotím 5 epizod, tak se mi do statistik započítá, že jsem hrál 5 her, ale ve skutečnosti je to hra jenom jedna.
Už jsem dohrál 5 epizodických her, ale počet dohraných her mi díky současnému stavu narostl o 25...což nesmyslně zkresluje.
Stejně tak by se měly nějak rozlišit i DLC a datadisky. Často se jedná o naprostou blbinu, která ve skutečnosti žádnou hrou není, takže započítávat jejich hodnocení do her nedává smysl.
Hodnotit by pořád mohly jít jednotlivé episody, ale jako hra by se to do statistik započítalo jenom jednou. Když ohodnotím 5 epizod, tak se mi do statistik započítá, že jsem hrál 5 her, ale ve skutečnosti je to hra jenom jedna.
Už jsem dohrál 5 epizodických her, ale počet dohraných her mi díky současnému stavu narostl o 25...což nesmyslně zkresluje.
Stejně tak by se měly nějak rozlišit i DLC a datadisky. Často se jedná o naprostou blbinu, která ve skutečnosti žádnou hrou není, takže započítávat jejich hodnocení do her nedává smysl.
@Memphis (20.10.2015 15:37): I já děkuju :)
@Fatality (20.10.2015 15:33): Uvidíme co s tím půjde dělat, díky za feedback!
@Memphis (20.10.2015 15:30): Často to stačilo (protože jen v neděli odpoledne byla kadence posledních komentářů větší než jeden za pár hodin, ale radši bych byl, kdyby to tak měly všechny.
@Fatality (20.10.2015 15:15): Část připomínek bude vyřešena v příštím update. Jinak v předchozí verzi měl delší náhled jenom poslední komentář, to ti stačilo?
Je škoda, že jsou oproti starší verzi hodně v pozadí komentáře. I když jsem žádné top komenty nepsal, tak teď už ani nemám motivaci něco psát, dříve jsem databázi považoval především právě kvůli komentářům za dobré místo o hrách. Vadí mi, že je vidět z MP (mainpage) z komentáře jen pár slov (ze dvou důvodů: žádný koment mě nezaujme tím, když v první větě je "Tuto hru <strašně dlouhý název> jsem rozehrál, protože..." a druhý důvod je ten, že takto krátký "sneak peek" je prostě na prd pro pisatele), vadí mi, že na nejlépe hodnocené se musím překlikávat z nových a vadí mi taky:
když jich mám pět, tak je to málo a štve mě to.
když jich mám deset, tak jsou diskuze strašně moc dole a nevidím na ně hned, vpravo nic zajímavého není (blog jednou za měsíc, nové hry podle miniaturních obrázků nepoznám a zbytek mě zajímá jen tak když se nudím)
když jich mám dvacet, tak předchozí věta platí dvojnásobně
Nejideálnější by bylo: mít možnost dát si diskuze a komentáře vedle sebe, nejoblíbenější komentáře za poslední měsíc mít samostatně (jako v předchozí verzi) a prodloužit jejich náhled na delší text.
když jich mám pět, tak je to málo a štve mě to.
když jich mám deset, tak jsou diskuze strašně moc dole a nevidím na ně hned, vpravo nic zajímavého není (blog jednou za měsíc, nové hry podle miniaturních obrázků nepoznám a zbytek mě zajímá jen tak když se nudím)
když jich mám dvacet, tak předchozí věta platí dvojnásobně
Nejideálnější by bylo: mít možnost dát si diskuze a komentáře vedle sebe, nejoblíbenější komentáře za poslední měsíc mít samostatně (jako v předchozí verzi) a prodloužit jejich náhled na delší text.
@BINGMAN (16.10.2015 10:33): ja som inak strašne slepý, videl som tam 12 dní :D moja chyba
@sgtfury (16.10.2015 10:23): Proč by mělo? Schvalovací proces trvá většinou v rozmezí 3-5 dnů. Moderátoři taky musí někdy hrát hry a ne jenom pracovat na DH :)
inak je nejaký problém pri schvaľovaní Star Wars: Battlefront (2015) ?
(via http://dbher.cz/dp150098) @LIUWIL (11.10.2015 10:03): Já třeba ty popisky čtu, kouknul bych rychle i na obrázky, kdyby tu byly. Na videa koukám až když mám čas nebo se mi chce loadovat YouTube (flash plugin spustitelný na požádání). V popisku očekávám informaci, co to je za hru. V komentáři informaci, zda se někomu ten a ten prvek hry líbil/nelíbil a proč.
Pro engine, co si pamatuji, se říkalo, že bude možné využít veřejné štítky, až budou, a že jako další položka do profilu hry to zaváděno nebude.
Pro engine, co si pamatuji, se říkalo, že bude možné využít veřejné štítky, až budou, a že jako další položka do profilu hry to zaváděno nebude.
@Memphis (11.10.2015 08:13): Jakoukoli širší propagaci existence webu.
@USER47 (10.10.2015 21:32): Bude vyřešeno v další verzi.
@LIUWIL (10.10.2015 22:31): Jakou propagaci máš na mysli?
@LIUWIL (10.10.2015 22:31): Jakou propagaci máš na mysli?
@USER47 (10.10.2015 21:32): Souhlasím. Uvítal bych, kdyby se do boků cpalo více panelů a různých prvků.
Leda že se ty kraje šetří pro budoucí reklamu :D
Ještě otázka: Jsou nějaké plány na propagaci webu?
Leda že se ty kraje šetří pro budoucí reklamu :D
Ještě otázka: Jsou nějaké plány na propagaci webu?
Asi už se to tu řešilo, ale předpokládám, že se nedaj přeskládat kolonky komentáře/diskuze/... tak, aby to tvořilo tři sloupce a využilo to nějakým způsobem plochu standardního monitoru, že jo?
Tenhle design úzkýho sloupce uprostřed, nechávajícího polovinu monitoru nevyužitou, je v roce 2015 šílenej.
Tenhle design úzkýho sloupce uprostřed, nechávajícího polovinu monitoru nevyužitou, je v roce 2015 šílenej.
@Psyx (06.10.2015 12:03): S Dotou máš pravdu, že to je hodně podobné. Dokonce tam jsou i věci od komunity.
@LIUWIL (06.10.2015 11:14): Fakt nevím, mně to přijde stejné, jestli si koupím postavu či novou mapu :) Ok dám můj příklad, Dota 2, základní hru mám zdarma, všechny postavy a herní módy. Můžu platit akorát za kosmetické modifikace, lístky na turnaje a časové eventy (snad jsem na nic nezapomněl). Je z toho něco prémiová funkce?
@Psyx (06.10.2015 00:10): Označení freeware jsem ničím nepodmiňoval. Chtěl jsem ho použít protože jsem myslel, že online obchod ještě nebyl zřízen a jasně se v těch příspěvcích mluví o tom, že to pak ještě budeme debatovat.
Prémiová funkce je např. prémiový účet, prémiové vozidlo či postava, prémiová zbraň. Prostě věci, které se kupují za reálné peníze. Od f2p hry se očekává, že bude mít prémiové funkce.
Expanzí mám na mysli přidání nových funkcí, map, herních mechanik a tak podobně. Tyto věci ve f2p hrách jsou dodávány postupně a zdarma. To je taky pointa f2p her - přinést kontinuální zisky, aby se hra mohla nadále vyvíjet.
A to je ten zásadní rozdíl, na který tady na rážíme. Ve f2p hrách si nekupuješ nové mapy.
Zásadní rozdíl prostě je ten, že Epic games řekli hráčům "pojďte nám pomoct udělat nový Unreal Tournament" a teď na tom makají stovky hráčů. A pak moddeři budou moci distribuovat svoje modifikace přes ofiko obchod a když budou chtít, mohou si za ně nechat zaplatit.
Prémiová funkce je např. prémiový účet, prémiové vozidlo či postava, prémiová zbraň. Prostě věci, které se kupují za reálné peníze. Od f2p hry se očekává, že bude mít prémiové funkce.
Expanzí mám na mysli přidání nových funkcí, map, herních mechanik a tak podobně. Tyto věci ve f2p hrách jsou dodávány postupně a zdarma. To je taky pointa f2p her - přinést kontinuální zisky, aby se hra mohla nadále vyvíjet.
A to je ten zásadní rozdíl, na který tady na rážíme. Ve f2p hrách si nekupuješ nové mapy.
Zásadní rozdíl prostě je ten, že Epic games řekli hráčům "pojďte nám pomoct udělat nový Unreal Tournament" a teď na tom makají stovky hráčů. A pak moddeři budou moci distribuovat svoje modifikace přes ofiko obchod a když budou chtít, mohou si za ně nechat zaplatit.
@Psyx (06.10.2015 00:10): ve vodě si namáčí úplně všechno, co mu dáš =)
@Maximus (05.10.2015 21:57): Za ty body by mel byt taky nejakej achievment treba Dabluv syn :)
@LIUWIL (05.10.2015 12:29): Moje chyba, máš pravdu, tys označení freeware podmiňoval absencí tržiště.
Popravdě si nejsem jistý, co sahá pod termín prémiová funkce a co pod expanzi, nicméně f2p model je dost ohebný a dokud hra obsahuje možnost za něco platit, tak to pod něj spadá.
@Maximus (05.10.2015 21:52): Mýval je přeci od toho, že si namáčí potravu ve vodě.
Popravdě si nejsem jistý, co sahá pod termín prémiová funkce a co pod expanzi, nicméně f2p model je dost ohebný a dokud hra obsahuje možnost za něco platit, tak to pod něj spadá.
@Maximus (05.10.2015 21:52): Mýval je přeci od toho, že si namáčí potravu ve vodě.
@Laurona (05.10.2015 22:59): Vidíš, na ten jsem úplně zapomněl. Někdy se hecnu :)
@Kwoky (05.10.2015 22:36): škoda že se tak nedá splnit achievement Nepřítel spánku :)
Jak psali Memphis a Say, je to tím, že homepage se automaticky refreshuje. Takže když někdo nechá puštěné PC s otevřenou HP v prohlížeči, tak je vlastně pořád online. Bude se to upravovat.
hm, tak to vypadá, že to bude těžší, než jsem si myslel =))
@Kuba1911 (05.10.2015 21:53): 666 :) no je to fakt hardcore achiev momentálne, ale ono to opadne
@Maximus (05.10.2015 21:17): Přesně, každý pondělí chodím před pátou ráno na bus a taky jsem tu byl v 99% případů sám. Teď je tady v tu dobu tak 10 - 15 lidí. Už se pomalu smiřuju s tím že tenhle achievment asi nedám :D
@Matthias (05.10.2015 21:47): slovo mýval má tiež niečo spoločného s umývaním či?
@Garret (05.10.2015 21:35): :)
@Garret (05.10.2015 21:35): :)
@Maximus (05.10.2015 21:17): nj. to jsou ti pařiči, co hrajou mmorpg hry do třech do rána
a pak tu nikdo nemá být online v tu dobu :D
Ten slovenskej název pro mývala je vtipnej no - škoda, že to zvíře není doopravdy čistotný :(
a pak tu nikdo nemá být online v tu dobu :D
Ten slovenskej název pro mývala je vtipnej no - škoda, že to zvíře není doopravdy čistotný :(
@Maximus (05.10.2015 21:17): jo, všichni bezhlavě bloudí v diskuzích a snaží se zorientovat :-)
@Matthias (05.10.2015 21:14): A ja na Teba kukám ako puk, že kto si a teraz mi došlo, že medvedík čistotný :)
nesplnil :( predtým tu stále o 6 ráno takmer nik nebol, veľakrát som bol sám a teraz je tu viac ľudí ako bolo pred updatom cez deň :D
nesplnil :( predtým tu stále o 6 ráno takmer nik nebol, veľakrát som bol sám a teraz je tu viac ľudí ako bolo pred updatom cez deň :D
už jste někdo splnili samotáře?
@Fatality (05.10.2015 12:53): Hra puvodne byla normalne za prachy a tvurce bude nadale prodavat jeji datadisk.
Kdyz jsem rekl expanze, myslel jsem obecne rozsirujici obsah. U f2p her to je obcas mapa, obcas postava. Prichazi to postupne s temi updaty.
Kdyz jsem rekl expanze, myslel jsem obecne rozsirujici obsah. U f2p her to je obcas mapa, obcas postava. Prichazi to postupne s temi updaty.
@Psyx (05.10.2015 11:51): Ja to neobhajuji jako freeware. Neni to ani freeware, ani free to play. Tady jde ciste o to jako co tu hru oznacime.
Free to play vydelavaji za premiove funkce. Expanze prichazeji postupne a zdarma.
UT nebude mit premiove funkce a platit se bude pouze za ty expanze. Rekni mi, ktere hry takovy model maji.
Free to play vydelavaji za premiove funkce. Expanze prichazeji postupne a zdarma.
UT nebude mit premiove funkce a platit se bude pouze za ty expanze. Rekni mi, ktere hry takovy model maji.
@LIUWIL (05.10.2015 08:38): Neberou práci móderů? Vždyť si psal, že si vývojáři budou brát distributorský podíl za prodávané módy. Možná je rozdíl v poměru zisku ku odpovědnosti za obsah než u jiných titulů, kde vývojáři módy schvalují, ale pořád je tam to tržiště za účelem výdělku. Jestli vidíš výjimku v tom, co je prodávané, tak je jedno jestli se na tržišti objeví jen kosmetické oblečky nebo celé mapy, v obouch případech je to f2p model.
No končím, nehrál jsem, tak se nebudu hádat, ale vzhledem k tomu, že v tom vidím f2p z popisu někoho, kdo to obhajuje jako freeware, si myslím že to mezi freeware tituly nepatří :)
No končím, nehrál jsem, tak se nebudu hádat, ale vzhledem k tomu, že v tom vidím f2p z popisu někoho, kdo to obhajuje jako freeware, si myslím že to mezi freeware tituly nepatří :)
@M.a.t.t. (05.10.2015 10:54): poslusne hlasim. Samotare jsem dal nejak v 5 rano behem prvnich dnu, zamer v tom nebyl :D
Btw v tri rano je imo moc brzo, ne moc pozde. Ve 3 rano jeste relativne bezne funguju a ani tu nebyvam sam.
Btw v tri rano je imo moc brzo, ne moc pozde. Ve 3 rano jeste relativne bezne funguju a ani tu nebyvam sam.
@Eru (05.10.2015 11:06): Nj, protekcia :)
@M.a.t.t. (05.10.2015 10:54): MCZ a Memphis ho získali, když spouštěli DH 2.2.
@Karasman (05.10.2015 09:59): Otázka je, koľko uživateľov ho vlastne splnilo, zatiaľ viem len o jednej. Samozrejme ich môže byť aj viac, len to nedali vedieť.
Celkovo mám dojem, že po spustení novej verzie databázy sa trochu upadajúca návštevnosť o niečo zvýšila.
Celkovo mám dojem, že po spustení novej verzie databázy sa trochu upadajúca návštevnosť o niečo zvýšila.
@Kwoky (05.10.2015 03:14): :-DDD
@Chuck (05.10.2015 08:42): Jo jo, chtěl jsem zkusit štěstí. Nevyšlo to :)