Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Laurona (09.11.2015 12:16): Treba byt vychcany a dobre si vyberat, normalne drahe hry za velmi nizku cenu. Ale chce to potom sledovat akcie a vypredaje.
Napr ja som si nafarmil ked bol "Serious Sam mega pack" v hodnote tusim 80 bodov a dal sa kupit za 5 ci 8 euro. A podobne.
Maximus sa takto riadne vyleveloval, niekedy kludne kupil aj 2-3 kopie ked bola velmi vyhodna cena/hodnota.

A treba to tam dat hned, necakat az zase nebude v akcii, oni samozrejme postupom casu tie hry nerfuju, podla toho ako sa znizuje ich zakladna cena a pritomnost v bundloch a podobne.
@Laurona (09.11.2015 12:08): Sleva (na steamu) na to nemá vliv a počítá se ta základní cena, jen hry z bundlů, zadarmo za like na FB apod. maj nějakej velmi nízkej koeficient, takže jich musíš dát víc, aby to vyrovnalo bodama nějakou hru, která v bundlech a spol. nebyla. Někde tam je i tabulka, nebo tak něco
@mazar1234 (09.11.2015 11:17): Fallout 4 jsem si také všimla a přihlásila se...jen tak projistotu:)

A jak je to tam se získáváním bodů? čím dražší hru tam vložíš tím víc bodů za ní následně dostaneš? Pokud koupím hru ve slevě a dám ji tam následně kdy bude už za plnou cenu tak se mi to bude počítat dle té aktuální ceny nebo ceny za kterou jsem ji koupila?
Tajnej tip - po uspesnem darovani hry je vetsi moznost na vyhru (neni to potvrzeno od adminu, ale je to vypozorovano uzivateli, taky se mi uz nekolikrat stalo, ze mesic nic a potom druhej den po darovani jsem vyhral).
Je tam Fallout 4, konci za 13 hodin, 9300 sutaziacich teraz. Mozno nakoniec ani nebudem stahovat demoverziu.


Zaklad je denno-denne klikat hry, ja som uz asi 6 giftov vyhral tak ze tam bolo 800-1500 ludi. Rekord mam dokonca zo 4600 vyhru, ale iba raz.
Skratka treba nejake gifty aj dat a levelovat aspon na 2-4 level, nie len vyzirkovat :-D.

Niekedy som mal aj 2 mesiace bez vyhry a potom zrazu som vyhral 2 hry za tyzden a tak. Zaklad je trpezlivost a klikat denne.

@Laurona (09.11.2015 10:17):
1. Máte ešte nejaké zábavné príhody/zážitky spojené s hraním hier?

2. Máte ešte nejaký trápny/blbý príbehový alebo iný moment z hry? čo vás zabavil, znechutil, nahneval atď.

o niekoľko príspevkov nižšie som sa to tu už pýtal a rozbehla sa tu pekná diskusia, ale určite sa ešte niečo zábavné nájde :)
@Zx Atari 500 (09.11.2015 10:46): Když se to dělá opravdu pravidelně, tak i gw s 1000 lidma může vyjít. Já mám poměr svých výher asi 70:30 (DH:ostatní), Minimálně si vždy projedu svůj wishlist a najoinuju si tyhle hry, dřív jsem bral všechno, co bych chtěl a co mělo hezký obrázek :) ale už jsem to dost omezil, ale určitě to jde. Jednou jsem vyhrál 2 hry v jeden den (jedna měla přes tisíc lidí, druhá cca 700, no a pak třeba 2 měsíce nic), je to jako sportka (naštěstí je to zadarmo a pravděpodobnost je dost vysoká) ;)
@Laurona (09.11.2015 10:17): No už som vyhral aj hru z 1000 prihlásených ľudí, už ich bolo aj 500 alebo viackrát okolo 300. To je vlastne jedno, je jasné, že čím menej ľudí, tým väčšia šanca, ale nikdy nevieš kedy sa podarí niečo vyhrať.

Odporúčam Ti spraviť si poriadny Wishlist na Steame, hry ktoré chceš. To je so steamgifts prepojené a tak potom môžeš kontrolovať len tie hry, ktoré chceš, či ich tam náhodou niekto nedal a vyskúšaš svoje šťastie.

Ja tam klikám väčšinou už len na tie vyššie levely, kde je menej ľudí.
@Maximus (09.11.2015 07:10): No jo,ale ty mas lvl 9,takze jestli joinujes jen takove gw pro vysoke lvl tak tam je sance velka pocitam,kdyz se joine jen par lidi :) Ja tam s lvl 1 nedavno zkusil asi tejden joinovat vsechno,jestli neco vyhraju a ani tuk. Takze na ty gw pro vsechny kaslu :)
@Maximus (09.11.2015 07:10): jako tam něco vyhrát je skoro nemožné :)(obzvlášť kdy jsem level 0 )od jisté doby jsem se tam začala pravidelně přihlašovat ale nevyhrála jsem nic...říkám si jestli to má vůbec cenu ale když píšeš že si tolikrát vyhrál tak možná vytrvám :D
Za posledný mesiac som vyhral na steamgifts 10 hier, to som asi prekonal v šťastí aj pár Laurona+Gotreg :D
@Garret (05.11.2015 20:33): až na gameplay, nudný a blbě napsaný postavy, nesmyslný dialogy, ošklivou grafiku a nijakou storylajnu to docela šlo :) muzika byla fajn (ale ne tak fajn jak jsem čekal)
@Maximus (05.11.2015 19:41): A to tomu předchází sprchování a čištění zubů :) já se přemohl ale pak tam byla nějaká děsná hovadina, kvůli které jsem to vypnul v půlce věty a nikdy se k tomu nevrátil. Už jsem zapomněl co to bylo, až takové z toho mám trauma.

@Zoltan (05.11.2015 18:35): Nářez. Já věděl, proč jsem ji kopl do řitě hned co se mnou začala mluvit :)
@Bodkin (05.11.2015 13:42): Nejspíš taky tak. Z nedávných let, co si hodně matně pamatuji, tak příběh a postavy u Diablo 3 (asi bych se styděl vydat tak visuálně nádherné animace s tak ubohým obsahem), jinak tradičně BioWare hry - začalo tu u NWN, a pokračovalo už jen z kopce dolů (romance, a obecně urážení inteligence hráče). Call of Juarez (1 a hlavně 2) byl taky hodně nevyrovnaný.

Ještě k tomu D3 - potenciál na vyloženě "kultovní" hlášky tam byl a hodně je jich opravdu skvělých, ale bohužel to strašně zapadlo mezi tou vatou, kdy se každý tváří strašně vážně a snaží vypadat seriózně. Chybělo tam víc postav jako je Ormus (příklad za všechny).
@SilentWolf (05.11.2015 14:49): na takové momenty jsou experti japonci. Resident Evil nebo Metal Gear. tam těch momentů jsou tuny. jak psal Walome, tak i Heavy Rain se na začátku moc nepochlapí a ten moment, kdy kluk skočí pod auto, je fakt dementní. naštěstí potom už je to jenom geniální... ale já bych vypíchl hlavně intro na Rogue Warrior, to se prostě jen tak nevidí.
@Maximus (05.11.2015 13:36): Heavy Rain, úvod. Táta je se synem v obchodaku, manželka mu klade na srdce, že ho nesmí ztratit z oči. Po pěti vteřinách se dítě ztratí a aby toho nebylo málo, jde přes ulici jak slepá ovce. Pak už ta hra byla jen horší, tak jsem to vypnul.

A hodně mě naštval Adam Jensen když se nechal oblbnout a omráčit tou Asiatkou - myslím, že to byla Asiatka. To jsem na něj i řval že je blbej :-)
Aká je najblbšia herná scéna na akú si spomeniete? proste nejaký trápny/blbý príbehový alebo iný moment z hry..

Skoro celá Quiet v MGS 5.
Yeah, romance v Mass Effect byly tak trochu jako romance v The Sims. Zrovna už tam mohla být možnost někoho sbalit na Citadele, ojet ho na Normandy, pak ho vyhodit v Afterlife na Omeze a mít z toho prdel.
@Maximus (05.11.2015 13:36): Bioware romance celkově. Vždy, když jsem na nějakou narazil, jsem se raději díval do země. Tak trapné, když všichni chtěli mého namakaného trpaslíka s neměnným creepy výrazem.

Pak málokterá příběhovější hra má dobře zvládnutý konec. Ty jsou jsou většinou blbé.Nebo přinejmenším značně neuspokojující. Tady ale vítězí jednoznačně MGS 2, viz můj koment.
Aká je najblbšia herná scéna na akú si spomeniete? proste nejaký trápny/blbý príbehový alebo iný moment z hry


ja som sa najtrápnejšie cítil asi pri hre Assassin's Creed II, síce sa mi hra veľmi páčila, ale ku koncu bol tak blbý príbehový zvrat, keď sa ukázalo, že asi 20 ľudí okolo sú všetko asasíni (aj staré ženy a muži) a všetci začali za sebou skákať do sena z nejakej 100 m výšky
@Bodkin (05.11.2015 10:29): Tím dobrým pocitem myslím hráčův pocit z konce hry. Pokud celou hru hraje tak, že si užívá rozstřelené mozky a nad ničím jiným neuvažuje, nezaslouží si dobrý konec, ze kterého by měl dobrý pocit... :D

Preferuju prostě konce typu Last of Us. Naopak irituji mě věci, jako nový Tomb Raider. Kde jde samozřejmě "jen" o archeoložku, ale kosí ve hře armády.. ale v cutscénách je ta nejhodnější.. :D Nedává mi to prostě smysl.. tu volbu tam mít fakt nemusím, když hra směřuje k jednomu konci, nevadí mi to.

A k akci.. ano taky bych uvítal míň akce v Last of US, ale bylo to přijatelné. V uncharted trpííím..
@special_plan (05.11.2015 10:46): vypadá to tak



inak Warren Spector o Walking Dead napísal - “I love The Walking Dead, but the choices you have to make; they’re compelling choices… but they’re designer driven, not player driven. Every choice in a game like this has been pre-scripted and handwritten by a designer somewhere, and the effects of that choice have been predetermined by the developers.”
@SilentWolf (05.11.2015 10:14): Jo, ale to ta hra sama na tebe valila vlnu za vlnou! (Byť tedy chválím to, že je tam jenom stealth kill a žádné pitomé omračování)

Kdybych si tedy v průběhu hry mohl vybrat a pak i nakonci, tak by to bylo nejlepší, ale taky nejtěžší.

Lolz, 'dobrým pocitem' bych teda tu volbu nenazval. Ani že by tam bylo něco 'kladnýho'.
@Maximus (05.11.2015 07:03): V podstate úplne súhlasím a stotožňujem sa s jeho názorom, ALE zásadne nesúhlasím s jeho myšlienkou "takové tituly by tu jednoduše být neměly". Tak toto nie, čím viac možností je na výber tým lepšie a nie naopak.

Hoci sám tieto Telltalovky nevyhľadávam a ani nehrávam - hral som WD 1 +2 a stačilo mi to na to aby som vedel, že táto paródia na gameplay ma nebaví a baviť nebude a bola by zbytočná strata času skúšať ďalšie hry z tohto žánru. Ale prečo by som mal brániť tvorcom hier aby tento -hoci pre mňa úplne podradný- žáner vyrábali, keď existujú ľudia ktorých to baví.
@SilentWolf (05.11.2015 08:40): hratelnost je průměr až podprůměr. Jen je třeba chovat se podle určitého vzorce, boj se zombíky má jasný pravidla, je to dost nuda. Bodkiňátko má zase jednou pravdu.

Ale rozhodovat se nemusí. Blbě se mi kouká, když se moje postava nechává vlákat do pasti, ale i tak dávám přednost lieárním věcem.

@Maximus (05.11.2015 07:03): Souhlasím s ním. Jsem rád, že si o WD myslí to samé co já.
@Bodkin (05.11.2015 09:44): Mě třeba přijde nesmysl jako hráč bezmyšlenkovitě rozdávat headshoty a pak mít dobrý konec. Tu postavu by to ovlivnilo, kdyby byla skutečná, hráče ani moc ne.
Byla poslední věc co Joelovi zbyla, probudila v něm znovu lidskost. Poprvé to neštěstí neměl šanci ovlivnit, teď jo.. a rozhodl se tak jak se v tu chvíli rozhodl. A nedivím se mu. Kdyby byla volba možná vyberu kladnější konce, ale o to míň by to na mě zapůsobilo. A poslední záběr je mistrně zvládnutý.

Je jednoduché "press X to good ending". Více hloubky má konec na základě toho, co jste během hry bezmyšlenkovitě dělali.

Přijde mi to jako rozhodování mezi realističností a dobrým pocitem. Last of Us skončil tak jak měl, možná bych udělal to samé, stejně jako jsem v Life is Strange obětoval město. Je jednoduché nebýt sobec, když se jedná o hru kterou hrajeme. Proto poslední dobou čím dál tím častěji volím uvěřitelnější konce a nesnažím se za každou cenu být ten nejkladnější apod..
@special_plan (05.11.2015 09:23): Ja sa hlavne stotožňujem s odpoveďou od Naughty Dog - there are all these games out there that are appealing to different genres and play styles, and I think that’s what’s really special about the industry right now.

Trh s hrami je tak veľmi široký, že si nájde každý to čo ho baví - či už sú to príbehové filmové hry alebo hry založené viac na hraní ako pozeraní. Je to naozaj tak veľmi bohaté a uspieť dokážu stále aj tie nefilmové hry, napríklad nasledovník Deus Ex -- Dishonored.