@
Bodkin (05.11.2015 09:44): Mě třeba přijde nesmysl jako hráč bezmyšlenkovitě rozdávat headshoty a pak mít dobrý konec. Tu postavu by to ovlivnilo, kdyby byla skutečná, hráče ani moc ne.
Byla poslední věc co Joelovi zbyla, probudila v něm znovu lidskost. Poprvé to neštěstí neměl šanci ovlivnit, teď jo.. a rozhodl se tak jak se v tu chvíli rozhodl. A nedivím se mu. Kdyby byla volba možná vyberu kladnější konce, ale o to míň by to na mě zapůsobilo. A poslední záběr je mistrně zvládnutý.
Je jednoduché "press X to good ending". Více hloubky má konec na základě toho, co jste během hry bezmyšlenkovitě dělali.
Přijde mi to jako rozhodování mezi realističností a dobrým pocitem. Last of Us skončil tak jak měl, možná bych udělal to samé, stejně jako jsem v Life is Strange
obětoval město. Je jednoduché nebýt sobec, když se jedná o hru kterou hrajeme. Proto poslední dobou čím dál tím častěji volím uvěřitelnější konce a nesnažím se za každou cenu být ten nejkladnější apod..