@
Paul (09.12.2016 00:48): Třeba listování mezi screeny, to je čiré peklo. Všechno se načítá děsně dlouho (ne furt, ale velmi často ano), nehledě na časté výpadky jako celého Steamu, tak jeho dílčích částí. Například často, když si chci projet položku "activity", tak se mi tam nic nenačítá a třeba až na 5. refresh něco naskočí a někdy se ani neukáží nové příspěvky, ale pár dní staré. Store taky není přehledný. Filtrování her moc nefunguje. Mazání screenů je idiotsky zašité a člověk se k němu musí proklikávat a než jsem poprvé zjistil, jak se k tomu dostat, docela jsem se u toho navztekal. To samé s mazáním recenzí. Správa her a nějaké možnosti tvoření podsložek tam jsou, ale při větším množství her (500+) je to prakticky nepoužitelné, protože to jak trotl musíš všechno naklikávat po jednom. Kapitola sama o sobě jsou slevy. Za ty roky není Valve schopno nakoupit servery, které ustojí pravidelné nápory hráčů, když se odemknou nové deals (i když tohle není jen problém Steamu, navíc teď už Valve nepochopitelně nedělá výhodné daily deals, díky čemuž ty sales postrádají význam). Další věc: bezpečnost. Jasně, chápu, safety first a jsem rád, že na to Valve takhle dbá, ale jako zadávat kód z telefonu i při prodeji každé €0,08 kartičky, to je pitomost, ne bezpečnost. Nehledě na některá bezpečností omezení, kdy ti zarazí funkce, když tuším třeba dlouho nic neprodáváš (teď si tak úplně nevzpomenu o co šlo, ale bratránek se jednou u toho solidně navztekal). A určitě jsem ještě něco vynechal. Opravdu ne, tohle opravdu není moje představa o rychlé a přehledné službě. :)