Bodkin
5015
Všeobecně o hrách
Poraďte, jaké RPG si zahrát. Zajímá mě něco, kde je nějaký upgrade systém postavy, žádný jeblý crafting systém, jako u většiny nových her (Fallout 4 dafuq), přiměřené množství dialogů.
Může být izometrické i 3D, jen mě zajímají návrhy.
Baldur's Gate, Fallout, Planescape Torment, Icewind Dale, Inkvizitor, Diablo, Skyrim, Witcher 1-3 a podobné mám projeté.
Může být izometrické i 3D, jen mě zajímají návrhy.
Baldur's Gate, Fallout, Planescape Torment, Icewind Dale, Inkvizitor, Diablo, Skyrim, Witcher 1-3 a podobné mám projeté.
GDC emulation (Frank Cifaldi) - wow, asi dost staré, ale narazil jsem na to až dnes.
@Mirus (20.01.2017 21:51): po zaruce :) Davat tomu casto zahul defragmentaci nevidim jako dobrej napad.
Ja mam ssd na system a programy a pak dva normal disky. Jeden deda je uz 6 lety a zatim drzi,ale cejtim, ze uz to musi brzo prijit :D
Ja mam ssd na system a programy a pak dva normal disky. Jeden deda je uz 6 lety a zatim drzi,ale cejtim, ze uz to musi brzo prijit :D
@Zx Atari 500 (20.01.2017 21:43): Starší disk. Tím máš na mysli disk, co je v pc jak dlouho?
Kdyz si predstavim ten zahul,jakej disk pri defragmentaci dostava..... U starsich disku to je takovej nenapadnej zabijak :D
@Paul (20.01.2017 21:31): Nemám na to PC..:)
@Mirus (20.01.2017 21:25): Kup už SSD :) Dneska už jsou vcelku levný a Steam letí jak z praku.
@Garret (20.01.2017 20:56): Používám defraggler. Fragmentaci hlídám, tak do 10% a dělám kontrolu. Pak jen označím soubory, co to našlo rozházený. Celá defragmen. by byla na rok. Mám dost zaplněnej disk. Asi budu muset ztenčovat .
@Mirus (18.01.2017 22:15): zkus defragmentovat. na HDD je Steam pomalej moloch a zhoršuje se to diametrálně s velkou fragmentací.
@Gordon (18.01.2017 23:01): díky za info, musím si ho pustit.
@Gordon (18.01.2017 17:02): "Without a boss overlooking one’s work, what stops a Valve employee from dosing off? The answer is: a combination of social conventions (recall Hume’s point about their ‘utilιty’ as coordinating devices within a spontaneous social order), of the fact that Valve employees (by definition and design) only work on projects that interest them, and (last but not least) a very careful screening process the purpose of which is to ensure that Valve admits to its ranks self-motivated people who prefer to do something exciting than to be idle."
@Mirus (18.01.2017 22:15): mě se teď skoro pořád updatuje.
Nezdá se vám, že steam aplikace, startuje čím dál pomaleji? / HDD /
@Walome (18.01.2017 19:17): To by mi vůbec nevadilo, obzvlášť pokud bych měl tak volnou ruku.
@Bodkin (18.01.2017 20:53): Ehm, Miner Wars 2081? Ale nehral som vylsednu hru, takze... :)
Alebo seria Evochron? Alebo ako sa to vola.
Alebo The Babylon Project, co je total konverzia. A co si pamatam, bolo to celkom narocne :)
Alebo seria Evochron? Alebo ako sa to vola.
Alebo The Babylon Project, co je total konverzia. A co si pamatam, bolo to celkom narocne :)
Jo, tyhlencty stařečky znám a mám, doufal jsem v něco novějšího... Nějakého modernějšího Freelancera či tak.
Ale díky.
@Rapier (18.01.2017 20:15): Simulátory voní, ale obával jsem se Elite dangerous a jeho obchodování. O to zájem zrovna moc nemám...
Ale díky.
@Rapier (18.01.2017 20:15): Simulátory voní, ale obával jsem se Elite dangerous a jeho obchodování. O to zájem zrovna moc nemám...
@Bodkin (18.01.2017 19:03): kacíř! Upalte ho. :) Tak simulátory pánovi nevoní.... :) No teda.
Co tak Terminal Velocity nebo Sand Warriors?
Co tak Terminal Velocity nebo Sand Warriors?
@Bodkin (18.01.2017 19:03): Mně bavil jednu dobu Hardwar, ale tam je i obchodování, takže to není čistá střílečka.
@Bodkin (18.01.2017 19:03): Co napisal Mick + k tomu nieco pristupnejsie s vyspelejsou grafikou - Freespace (1 ci 2 to je jedno) alebo cisto strielackove Descent (1 ci 2 ale v Rebirth porte kvoli ovela lepsej grafike).
Wing Commandery som uz novsie (3+) nehral, ale podla vsetkeho by mali byt celkom hratelne.
Wing Commandery som uz novsie (3+) nehral, ale podla vsetkeho by mali byt celkom hratelne.
@Bodkin (18.01.2017 19:03): X-Wing, Tie Fighter, X-Wing vs. Tie Fighter, X-Wing Alliance? ;)
@Gordon (18.01.2017 17:02): pozor, ses tam ale cely dny.
Může mi někdo doporučit nějakou zábavnou simulátoro-střílečku? Ať už nějakou vesmírnou nebo druhoválečnou? F16 a spol moc nefandím...
@Gordon (18.01.2017 17:02): oni si tam neválí šunky. Jenom prostě dělají na hodně věcech co nikdy nevyjde. Ale pokud by si tam někdo válel šunky tak ho vyrazej.
@Shoggot (18.01.2017 17:22): no funguje to, ale ne pro lidi co by chtěli aby Valve občas vydalo nějakou novou hru. Ale v zásadě to respektuju, Valve je jako centrální PC firma hodně v pohodě. Když si představím že by v jejich roli byl např. MS, jdou na mě osypky.
@Shoggot (18.01.2017 17:22): no funguje to, ale ne pro lidi co by chtěli aby Valve občas vydalo nějakou novou hru. Ale v zásadě to respektuju, Valve je jako centrální PC firma hodně v pohodě. Když si představím že by v jejich roli byl např. MS, jdou na mě osypky.
@Paul (18.01.2017 16:56): Není pro každého a ne každá korporace si ho může dovolit. Valve může. A ano, myslím několik let od doby, co to vyšlo najevo.
Však jo, někoho to srát může, nicméně pro mnoho věcí je to lepší. Valve tímhle docela dobře ukazuje zbytku korporátu, že se věci dají dělat i jinak. Ostatně funkčnost Steamu, vnitřních trhů, údržby titulů je výsledkem tohohle modelu, takže to zjevně funguje, ostatně na Valve Economics je to hezky popsané.
Však jo, někoho to srát může, nicméně pro mnoho věcí je to lepší. Valve tímhle docela dobře ukazuje zbytku korporátu, že se věci dají dělat i jinak. Ostatně funkčnost Steamu, vnitřních trhů, údržby titulů je výsledkem tohohle modelu, takže to zjevně funguje, ostatně na Valve Economics je to hezky popsané.
@Paul (18.01.2017 16:56): Ale neříkej že bys v takové pohodové firmě kde si všichni v podstatě válí šunky nechtěl pracovat a mít stálý plat jen za to že "jakože něco děláš"... :)
@Shoggot (18.01.2017 16:06): pokud "několik let" znamená 20 let, tak jo, protože Valve takhle funguje od založení (a plyne to z Newellovo zkušenosti s klasickou hierarchií v MS která ho očividně srala). Ale v podstatě se o tom moc nevědělo dokud se ven nedostala ta příručka (employee handbook). A je zajímavý vidět interní perspektivu vývojáře. Prostě tenhle systém není pro každýho. Třeba i takovej Clint Hocking (tvůrce Splinter Cellu a FarCry 2) byl triumfálně Valve najat, aby za dva roky firmu opustil bez vydání jedinýho produktu. To je přesně člověk kterýho sralo že nikdo nic vyloženě neřídí, na nic se nespěchá a ani moc není motivace něco vydávat. Takže šel zpátky do toho pekelnýho ubisoftu, kde jako creative director může lojzovi říct že ty hajzly maj prostě vypadat takhle, tak ať je tak kouká udělat nebo poletí :)
@montana (18.01.2017 15:38): tak. A je to škoda. Ale...třeba ještě něco single zajímavýho někdy vydaj, třeba ty 3 minuty před tepelnou smrtí vesmíru.
@montana (18.01.2017 15:38): tak. A je to škoda. Ale...třeba ještě něco single zajímavýho někdy vydaj, třeba ty 3 minuty před tepelnou smrtí vesmíru.
@Paul (18.01.2017 15:17): Tak tohle je stará věc už několik let, že Valve takhle funguje. Oni chtějí holt něco jiného a fungují jinak, no. Myslím, že jim to docela vyhovuje a pokud se chtějí spíš orientovat na vývoj hardwaru a softwaru, nejspíš jim to tak vyhovuje víc.
Nemají kam spěchat a takhle si můžou udělat produkt jaký chtějí a kdy chtějí. Má to jasně svoje nevýhody jak popisuje, na druhou stranu korporátní struktura taky plodí zlo. Jestli v takové EA nebo Ubisoftu mají takovýhle manager diktátory tak to je taky hezky vidět, jak to dopadá.
Vzhledem k tomu ale, že Valve nemrhá peněz investorů, tak so tohle muže dovolit s může se Warhorse a CD Projektu smát z výšky.
Nemají kam spěchat a takhle si můžou udělat produkt jaký chtějí a kdy chtějí. Má to jasně svoje nevýhody jak popisuje, na druhou stranu korporátní struktura taky plodí zlo. Jestli v takové EA nebo Ubisoftu mají takovýhle manager diktátory tak to je taky hezky vidět, jak to dopadá.
Vzhledem k tomu ale, že Valve nemrhá peněz investorů, tak so tohle muže dovolit s může se Warhorse a CD Projektu smát z výšky.
@Paul (18.01.2017 15:17): To je docela očekávatelnej efekt no. Takhle to dopadá vždycky.
A vcelku dobře to ilustruje všechno, co Valve udělali po Steamu. Kdo (kromě hardcore fan base) si vzpomene na Steam Controller, Steam OS, Steam Machines a nejspíš další věci na který jsem sám už zapomněl.
Všechno nápady, který měly šanci uspět, ale v té firmě prostě nedokáži dokopat nic do finále. Steam je dle všeho až moc pohodlný polštářek, na kterým se pěkně dřímá.
A vcelku dobře to ilustruje všechno, co Valve udělali po Steamu. Kdo (kromě hardcore fan base) si vzpomene na Steam Controller, Steam OS, Steam Machines a nejspíš další věci na který jsem sám už zapomněl.
Všechno nápady, který měly šanci uspět, ale v té firmě prostě nedokáži dokopat nic do finále. Steam je dle všeho až moc pohodlný polštářek, na kterým se pěkně dřímá.
Ještě zajímavější než Gabeovo AMA je tenhle thread, v němž se exValve engineer rozkecal:
https://news.ycombinator.com/item?id=13414190
Např. o tom jaký jsou pros,cons flat struktury jakou má Valve:
The biggest problem with flat management is that it isn't really flat. It only means that there is no formal organizational structure. Think of it like the Wild West: It's flat in the sense that you can get away with any behavior if you have enough influence or force. Those who are powerful end up ruling everyone else, making the system anything but flat. I'm not at all convinced this is better than a structured system that tries to ensure fairness (even if flawed). A lot of folks at Valve had very bad experiences with unfit managers (mostly at Microsoft), and I can understand why they developed a system to avoid the nastiness they experienced in the past. It sometimes works well: The unstructured teams appear to be very effective at product maintenance. The products that are already successful and have an established fan base do well with a small group of folks with an informal leader, who doesn't have to make difficult decisions to keep the fan base happy. For new products, there are lots of difficult decisions that affect the future of employees and customers, and it doesn't appear possible for a group to make these decisions together. I spent many, many hours in meetings discussing the same issues repeatedly because there was no leader to make a final decision and allow everyone to get back to work. Instead we just debated without end, causing everyone to become unfocused and demoralized. It's analysis paralysis in the worst way I've ever seen. I now understand why many social groups from primitive tribes to 1st-world nations have leaders and chiefs. It's fine to vote them out when necessary, but having visionary leadership is really critical to development and I don't see how this can be distributed among a group unless each person shares exactly the same vision, which I suppose is possible, but unlikely.
I think the best solution is to build structures that greatly reward effective management. Having a good manager is a tremendous benefit to both the company and the manager's reports. Of course, this is easier said than done, but the return on investment spent in this area is really quite high.
...ještě že firmy jako Warhorse a CDProjekt maj svoje formální diktátory :)
https://news.ycombinator.com/item?id=13414190
Např. o tom jaký jsou pros,cons flat struktury jakou má Valve:
The biggest problem with flat management is that it isn't really flat. It only means that there is no formal organizational structure. Think of it like the Wild West: It's flat in the sense that you can get away with any behavior if you have enough influence or force. Those who are powerful end up ruling everyone else, making the system anything but flat. I'm not at all convinced this is better than a structured system that tries to ensure fairness (even if flawed). A lot of folks at Valve had very bad experiences with unfit managers (mostly at Microsoft), and I can understand why they developed a system to avoid the nastiness they experienced in the past. It sometimes works well: The unstructured teams appear to be very effective at product maintenance. The products that are already successful and have an established fan base do well with a small group of folks with an informal leader, who doesn't have to make difficult decisions to keep the fan base happy. For new products, there are lots of difficult decisions that affect the future of employees and customers, and it doesn't appear possible for a group to make these decisions together. I spent many, many hours in meetings discussing the same issues repeatedly because there was no leader to make a final decision and allow everyone to get back to work. Instead we just debated without end, causing everyone to become unfocused and demoralized. It's analysis paralysis in the worst way I've ever seen. I now understand why many social groups from primitive tribes to 1st-world nations have leaders and chiefs. It's fine to vote them out when necessary, but having visionary leadership is really critical to development and I don't see how this can be distributed among a group unless each person shares exactly the same vision, which I suppose is possible, but unlikely.
I think the best solution is to build structures that greatly reward effective management. Having a good manager is a tremendous benefit to both the company and the manager's reports. Of course, this is easier said than done, but the return on investment spent in this area is really quite high.
...ještě že firmy jako Warhorse a CDProjekt maj svoje formální diktátory :)
@Gordon (18.01.2017 13:45): Je to nějaká blíže neurčená spolupráce.
@Shoggot (18.01.2017 13:23): Nemá ten film odpoupený J.J. Abramsovo "Bad Robot"? (tím nevylučuji kooperaci)
@Coldplaz (18.01.2017 13:18): Ale tak jeho náhled na Half-Life je z tvůrčího pohledu celkem zajímavý; potvrdil, že HL/Portal film je v produkci; dělají na nejmenovaném singleplayer titulu. Nic moc, ale ujde to.
@Shoggot (18.01.2017 11:18): Pekne, tak vlastne nič zaujímavé nepovedal.
@Shoggot (18.01.2017 11:18): pár pozitiv se tam našlo - možná někdy před tepelnou smrtí univerza se dočkáme další singleplayerový hry od Valve, a dokonce je i miniskulní šance že to bude něco z HL/Portal univerza. Cool.
Reddit AMA Gabea Newella.
Lol tak Dream Theater chystajú podľa toho otrasného posleného albumu počítačovú hru
https://www.youtube.com/watch?v=CCjWnYEIO58
https://www.youtube.com/watch?v=CCjWnYEIO58
@Psyx (17.01.2017 00:59): To to to jsem chtěl říct já. Tak nic... :D
@valcik (17.01.2017 00:17): Ne, hrdinka se tam ovládá přímo, ne pomocí kamer.
@Psyx (17.01.2017 00:59): To je ono, díky moc. Rok jsem netrefil, ale jinak všechno jo :)
@Psyx (17.01.2017 00:59): To je ono, díky moc. Rok jsem netrefil, ale jinak všechno jo :)
Potřebuju poradit s názvem jedné hry. Je z pohledu třetí osoby a odehrává v nějakém zatopeném prostředí, podobně jako BioShock. Myslím, že je z let 2008 - 2010 a možná se jedná o adventuru, ale to nevím jistě. Viděl jsem na ni jednou recenzi v Game Page a nemůžu si vzpomenout na název. Myslel jsem, že obsahoval slovo Aqua, ale žádná z těch deseti her na DH to není.
(přidejte někdo Va-11 Hall-A >_>)
@účet smazán (16.01.2017 21:54): A co Half-Life 2?
@účet smazán (16.01.2017 21:54): dobre.
@účet smazán (16.01.2017 21:54): Tak si to napiš do profilu.
Moje nejoblíbenejší hra je half life 1.
@Richmond (16.01.2017 19:48): Seems like minecraft map. ._.