Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@montana (28.02.2017 11:47): jo oni asi půjdou touhle cestou, že si můžeš hud přizpůsobit jak chceš, což je super. Podstatný je, aby se i pak člověk dokázal orientovat. Ale ten kompas je právě hroznej, to mě hned praštilo do očí.

U těch GR:W jsem si povypínal pár věcí, ale označování nepřátel jsem si nechal, přijde mi to jako zajímavá fíčura, která se mi líbila už ve Far Cry, kde jsem to pak ale vypnul.
@Walome (28.02.2017 11:29): HUD jde vypnout nebo jednotlivě povypínat co nechceš. Já si nechal "dynamic", který ukáže nové věci a pak zmizí. Ale ten kompas nahoře je otravnej, taky půjde pryč.

Jako ten svět má potenciál překvapit, záleží jak je to napsaný. Mě na začátek potěšila i taková blbost, že je to opravdu začátek a žádný dementní flashbacky.
@montana (28.02.2017 11:20): jo ty recenze bych ignoroval :) co jsem tak viděl, tak padlo i 10/10, na to nikdo nemůže skočit.

Pořád mě to láká. HUD jde vypnout? U GR:Wildlands mě překvapilo, že vše lze vypnout.
Včera jsem dal dvě hoďky Horizon a no. Té hře nejvíc ze všeho ublíží ty orgastický recenze. Pokud to nějak extra v průběhu nepřekvapí nápady nebo příběhem, tak naprosto standardní, pěkně vypadající openworld.

Potěšilo, že z toho alespoň není vůbec cítit ubi-like schématismus. Je to docela své.
Vcelku mě irituje líbivá stylizace, kdy jsou všichni "pravěcí" lidé čistí a krásní. Na druhou stranu i tohle je aspoň změna od neustále drsňácky temných a "gritty" světů.
@Coldplaz (27.02.2017 23:43): Na druhej strane, z toho čo si rozprával a čo som videl, ty zas tráviš čas sledovaním všemožných rebríčkov najhorších xy a ešte tie videá poznáš aj naspamäť. Tým samozrejme neobhajujem nejaké minecraft videá, len mi to príde také skoro ako vrana k vrane sadá, že priveľká hodnota v tom nie je. :)
Zkoušel už tu někdo víc PS VR? Včera jsem na tom u bráchy hrál pár věcí, nejlepší byl Kitchen (Resident Evil 7 demo). Trochu mě zarazilo nižší rozlišení, přestože ty čočky mají každá umět FullHD, ale spíš to nedává PS4, takže brácha časem koupí Pro. Jinak já už ho zkoušel loni na podzim na For Games v Praze, ale včera jsem měl o dost víc času. Třeba jsem zkoušel vesmírné EVE a zezačátku se mi slušně motala hlava, jak člověk může kouknout za sebe, pod sebe a všude vidí jen hvězdy a vesmír :)
@Karasman (27.02.2017 14:16): Dyť je tam Turbo Pug, vždycky když to vidim, tak se tomu musim smát, ale hru neznám :)
Ale počet dobrej, něco z toho by člověka možná i bavit mohlo (čistě statisticky by bylo divný, kdyby ne) ;)
@Richmond (26.02.2017 19:22): tos ještě neviděl realistický simulátor. Počkej až jednou natočím video z DCS nebo Falcon 4.33 BMS, pak ti asi spadne čelist. :)

PS: F-22 na svou dobu a fakt, že DID jej vydali v době kdy téměř všechny informace byly utajované (podobně jako u tehdy stále vyvíjeného EF 2000) a vycházeli tak jen z public informací, z vývoje YF-22, se jim podařilo velmi věrně nasimulovat koncepční změny v avionice.
Ten rozdíl mezi 5 generací stíhaček jako je F-22 Raptor a 4 generací kterou prezentují např. F-15/14/18/16/Su-27/Mig-29 je propastný.
Avionika F-22 je vymyšlena tak aby pilot se vůbec nemusel soustředit na cvakání čudlíků na Multi Functional MFD a složité nastavování + zamýšlení se jaký cíl je primární, odkud přichází největší hrozba, co mám dělat a v jakém pořadí. To vše ve skutečném Raptorovi za pilota dělá z velké části palubní počítač (taková mini AI) a díky informacím z JSTAR a AWACS a 360 stupňovému pokrytí na MFD má prostě pilot dokonalý přehled o svém okolí. Nedávno jsem četl zážitek pilota F-16, který přesedlal na nové F-35 a komentoval to slovy, že to je úplně jiná liga.
@Rapier (26.02.2017 19:35): já myslel, že nevím jestli tam takové divácky méně atraktivní úseky jsou. A zrychlení, pokud to jde, bych realizoval až při editaci videa.

@mazar1234 (26.02.2017 19:51): co se týče H34Da, tak velký vliv má to, že dabuje až po samotné hře takže při hře se plnohodnotně věnuje hraní a naopak při namlouvání komentáře není rozptylován nutností se soustředit na hru a neztrácí tak uzbytečně nit. Což je myslím vhodné u podobně koncipovaných videí.
@mazar1234 (26.02.2017 19:19): neviděl jsem jeho jediné video ale OK. Taky si myslím, že v tomto případě více je lépe. Jde o to jak to podáš. Je mi jasné, že aby to zaujalo člověka co nikdy nehrál letecký simulátor nesmí to být suše podané a jak říkáš...proč, kdo co, o kom o čem.... ááá, počkej dcera už se to učí ve škole, to jsem si spletl místo. :)
@Kunick (26.02.2017 19:15): tak čas zrychlit jde respektive přeskočit, pokud není v cestě nepřítel na další waypoint. V kampani jsem to ani jednou ale nepoužil.

PS: osobně si taky myslím, že více komentáře = lépe, pro veterány i nováčky, protože obě skupiny si z toho vezmou co chtějí. Řada lidí ani netuší jaké jsou možnosti. Máš pravdu, že celých 40 min misí bez komentáře najdeš na YT určitě dost.
@Rapier (26.02.2017 19:14): Keby si to ponal podobne ako H34D svoje Heroes 3 videa tak by to bolo super, napr. on tam neustale nieco hovori a pomaly ani tisicinu sekundy nie je ticho a presto je to uplne suprove.
Skratka kto umi ten umi.
Cize by si neustale vysvetloval napr. preco si urobil to co si urobil, co by sa mohlo stat keby si to neurobil alebo urobil inac.... porovnal rozne situacie a zdovodnil tvoje rozhodnutie konkretnou myslienkou preco si sa tak a tak rozhodol atd. pripadne ked nastane neskor podobna situacia, ktoru vyriesis inym rozhodnutim vysvetlit, ze preco takto a tak podobne.

To by bolo napr. pre mna zaujimave hoci letecke simulatory vobec nehravam.
@Rapier (26.02.2017 19:03): když to nebude hodinový video, tak se mrknu. Nejlepší je, když se do toho moc nemluví, na druhou stranu bych u takovýho videa ocenil pár zasvěcených informací co se zrovna děje, protože letecké simulátory jsou úplně mimo mě. Takže nejlépe najít nějaký ten balanc mezi žvaněnim bez přestávky a videem bez zvuku :)
@Richmond (26.02.2017 18:55): nesledují moderní trendy pokud nejde o IT. A jůtubeři nejsou IT. :) A pak nemám potřebu se účastnit davového šílenství ale pokud to rozšíří zájem o letecké simulátory tak se obětuji. :)
@Rapier (26.02.2017 18:50): Tipy ti nedám, nejsem žádnej jutuber, ale piš si, že ty videa budu sledovat pilně ! Upřímně jsem čekal, že budeš mít už dávno na ytb velkou sbírku výukovejch videí z TAW.
Uvažoval jsem že bych nahrál nějaké mise z F-22 TAW na kterých bych demonstroval možnosti tohoto (na svou dobu špičkového) leteckého simulátoru, který je v našich končinách tak trochu nedoceněný klenot zastíněn tehdejší konkurencí v podobě Microprose Falcon 4.0.

Upřímně vůbec nevím jaký software použít na nahrávání, případně stříhání videa. Nečekám žádný velký zájem ale možná bych to zkusil. Třeba si to Richmond s Crashem pustí. :)

Můžete mi prosím poradit jak na to? Step by step, na co si dát bacha, čeho se vyvarovat apod...zkrátka takový simulátorový retro let's play z roku 1998 :)

PS: během mise určitě padne i nějaká ta medaile, můžete sázet na to která. :) Here we go.
Nevíte někdo jak se jmenovala hra, do které jste narvali vlastní hudbu, a pak ji "sjížděli" vesmírnou lodičkou a vyhýbali se překážkám, sbírali určité barvy kostek atd.? :)
Trocha lingvistiky po ranu:

Myst(-ery): angl. "záhada"
Mist: angl. "mlha"
Mist: něm. "hnůj"

Manzelka se me pta: "What are you playing?"
Ja: Real MYST
Manzelka: "I can see that, but how is the game called?"

Mne se hra nahodou libi (vic, nez Myst), ale momentalne trpim u te tonove hadanky v rakete...