@
Tulareanus (08.04.2018 12:16): Problém BioWare (dle mě) nejsou opakované herní mechaniky, či prostředí (jen s jiným tématickým zařazením) - problém je právě recyklace questů a postav - začalo to NWN a pak už to je jak generované počítačem. "Viconia" byla snad v každé jejich hře, nemluvě o jejich nové oblíbenkyni, Aribeth.
Tyhle věci nejsou zásadní problém u her, kde scénář a dialogy nejsou prioritní, ale u Bio-5tý pilíř-Ware to je poněkud handicap...
Na druhou stranu už dávno nejsem cílová skupina, takže tohle je spíš jen povzdechnutí (popravdě, Baldur's Gate 3 jsem nikdy vidět nechtěl a nechci, takže BW už je pro mě uzavřená kapitola).
Asi jediná "franchise", která mě aktuálně zajímá, je Resident Evil (retrospektivně byl CAPCOM docela odvážný, když zvolili variantu postav vyvíjejících se v průběhu série). Možností, kam se vydat je poměrně hodně a je fakt, že poslední experimenty se jim až tak moc nevydařily, ale zase oceňuji, že se (neříkám přímo nebojí) odvažují riskovat.