@Kunick (02.01.2020 23:13): BS je dost lineární, události se stanou vždy na stejných místech tvého putování. Chápu tedy argument, že se putování dá brát jen jako pěkná loading animace, ve které je ukázaný i čas, dokud nenarazíš na další souboj (i když ti postupně klesá morálka). Když cestuješ, můžeš opravdu jen rozbít tábor, vylevelovat hrdinu a den si odpočinout a zlepšit si tak morálku (můžeš odpočívat klidně tak dlouho, dokud neuvidíš game over). Jak jsem říkal, jsem na vážkách. Pokud to uznáte, nebudu protestovat, ale sám bych si to do výzvy nedal.
@Tulareanus (02.01.2020 23:09): Ano, většinu hry strávíš v tahovém režimu, ale z podobných důvodů se neuznal ani X-Com, i když tam je ta real-time část mnohem výraznější.
@Tulareanus (02.01.2020 23:09): Ano, většinu hry strávíš v tahovém režimu, ale z podobných důvodů se neuznal ani X-Com, i když tam je ta real-time část mnohem výraznější.