Hele čo máte proti OST, veď to má jednu z najlepších Kombat scénok ever, kam sa hrabe nejaký stupídny Raid Redemption....
Kultura
Teď jsem se podíval na nejlépe hodnocenou epizodu (na imdb) Next Generation "Inner Light" a jako není špatná. Ale proti té mé oblíbené trojici epizod DS9 (In Pale Moonlight, Duet, Visitor) je to slabý odvar.
P. S. Sledoval jsem ji na Netflixu. V angličtině a bez titulků. A až teď zpětnou kontrolou jsem si to uvědomil. Jsem ultimátní pozér. :'-(
P. S. Sledoval jsem ji na Netflixu. V angličtině a bez titulků. A až teď zpětnou kontrolou jsem si to uvědomil. Jsem ultimátní pozér. :'-(
Expanse je jeden z mala dobrych scifi serialu kde herci nemusi mit plastelinu na ksichtu. Sice u posledni serie jsem si uz zacinal trosku mnout usni lalucek, ale porad dost dobre :)
@PavelU (21.02.2020 00:43): být tebou tak Expanse dám ještě šanci. Ohledně Babylon 5 100% souhlas.
Babylon 5 byl fajn seriál. Fakt promyšlené a zcela logické. Motivace, nenávist, semknutí, velkolepost. Ale je to seriál poplatný své době. Komu se líbil Star Trek - 2009, ten by měl s tím seriálem asi problém. Ale obecně mě na Babylonu 5 fascinovalo to, jak promyšlené a strhující to postupně bylo. A různé popkulturní věci, zajímaví herci. Byla tam jedna věc, která mě totálně vykolejila. V žádném jiném seriálu snad nikdy nic podobného nebylo. Nemůžu ale blíže specifikovat.
DS9 se mi líbil též. Má to podobnej styl, ale o mnoho stravitelnější. DS9 a Bybylon 5 viděno před 10-12 lety. Dnes bych potřeboval zopáknout.
The Expanse pilot jsem zkoušel loni v září. Totální nezájem, dál jsem na to nekoukal.
DS9 se mi líbil též. Má to podobnej styl, ale o mnoho stravitelnější. DS9 a Bybylon 5 viděno před 10-12 lety. Dnes bych potřeboval zopáknout.
The Expanse pilot jsem zkoušel loni v září. Totální nezájem, dál jsem na to nekoukal.
@Jab (20.02.2020 18:57): To není nit-picking, ty se prostě bavíš o něčem jiném než já - samozřejmě ten příběh musí skončit tak jak to diktuje lore, vždyť je to historie. Ale já mluvím o duchu seriálu, a o vývoji postav v něm. A ten je od optimismu k deziluzi, ne obráceně. Ještě aby ne, válka s Romulany začala hned další rok po konci čtvrté série, a tu taky měli původně v plánu zobrazit, kdyby seriál kvůli nízké sledovanosti nezrušili.
Já dal předminulý rok Cheers komplet.
Minulý rok Akta X komplet.
A teď jedu Star Trek od 1965.
Jinak se dívám na polského Učitele.
Minulý rok Akta X komplet.
A teď jedu Star Trek od 1965.
Jinak se dívám na polského Učitele.
@AlieN (20.02.2020 17:17): Vždyť to je blbost. Federace je v podstatě komunistická utopie. Jediná funkční o které jsem kdy četl, nebo ji viděl. Když už tam bylo něco pokleslého, šlo o úchylku, extrém. DS9 tím zamával asi nejvíc, ale i tak si lidstvo udrželo vysokou morální úroveň. V Discovery a Picardovi naopak Federace sklouzává do průměru. Řeší stejné blbosti jako my, chovají se jako my. Utopie shnila v realitu.
Ahoj, videl niekto z vas na HBO go serial s nazvom V čísle 9? Mudim povedat,ze ma to zaujalo. Mam za sebou prvu seriu a tie epizodky som si uzivala :)
Jinak Farscpace jsem taky jeden čas sledoval na AXN, Solidní nostalgie. :-D
@Gordon (20.02.2020 19:39): Ne, ale prý je to u nás mrtě podhodnocené. Podobně jako třeba Buffy.
Připomněls mi tím tohle veledílo. Viděl jsem jen pár úvodních dílů na AXN kdysi, takže nemůžu hodnotit, ale ta znělka mě strašně fascinovala. A tahle podivnost byla taky docela zajímavá.
Připomněls mi tím tohle veledílo. Viděl jsem jen pár úvodních dílů na AXN kdysi, takže nemůžu hodnotit, ale ta znělka mě strašně fascinovala. A tahle podivnost byla taky docela zajímavá.
Ze Star Treku jsem viděl hodně seriálových dílů s Picardem, (když toho herce vidím, jinak ho ani už nenazvu). Ale né všechny, celkem na přeskáčku, to samé platí pro Voyager, který mi přišel vymakanější a dobrodružnější. Z filmů jsem viděl snad skoro všechny od starých po nové. Neviděl jsem snad jen ten se sondou Voyageru, hledáním boha a věčným životem a možná nějaké úplně první. (Khána jsem viděl)
Líbí se mi jak stará parta zašlých herců tak i Picardovo epocha, ty nové filmy jsou hezké pozlátko s dobrými částmi a hrozně nezvládnutím pochopení toho, o čem ST je. Nové seroše jsem neviděl, a ani nevím, jestli je vidět chci, když tu jsou i jiné scifárny podobného ražení.
To mi připomíná, viděl jste někdo Andromedu?
Líbí se mi jak stará parta zašlých herců tak i Picardovo epocha, ty nové filmy jsou hezké pozlátko s dobrými částmi a hrozně nezvládnutím pochopení toho, o čem ST je. Nové seroše jsem neviděl, a ani nevím, jestli je vidět chci, když tu jsou i jiné scifárny podobného ražení.
To mi připomíná, viděl jste někdo Andromedu?
@AlieN (20.02.2020 17:17): Jak nesměřuje? Viděls konec? Vše vyhrají. Xindi, temporalní války. A znepřátelené civilizace spojí v pre-federaci (že to dopadne víme od prvního dílu). Dyť provádíš vyloženě nit-picking. Jako palec nahoru za názor proti proudu. Ale osobně o něčem tak zjevném nemám potřebu vést diskuzi. Picard je stejný proud jako Discovery (a o něm říká, že to není Star Trek).
Ta změna tam je právě proto, že Star Treky odráží svou dobu. Změna k tomuhle je postupně po smrti Roddenberryho. S ním bylo vše jedna velká pohádka. A i jím schválené DS9 v tom jede.
Ta změna tam je právě proto, že Star Treky odráží svou dobu. Změna k tomuhle je postupně po smrti Roddenberryho. S ním bylo vše jedna velká pohádka. A i jím schválené DS9 v tom jede.
@JohnCZ (20.02.2020 17:02): Akta X mám výhledově v plánu. Vím, že jsem kdysi dal jen první dvě série a pak už jsem nějak nekoukal. Ale když už jsem před lety sjel všechny Krajní meze, tak bych měl dát tohle taky :-)
@AlieN (20.02.2020 16:16): dík za tip, o tomhle jsem v životě neslyšel. A dokonce na to jsou snad i titulky...
@AlieN (20.02.2020 16:16): dík za tip, o tomhle jsem v životě neslyšel. A dokonce na to jsou snad i titulky...
@Jab (20.02.2020 16:44): "Jinak nevím, která znělka ti vadí a o které třetí sérii mluvíš"
Znělka Enterprise a její třetí řada, to není dost zjevné?
A k optimismu nesměřuje - naopak s optimismem z poznávání krásného nového světa ten seriál začíná, aby se postupně propracoval k těžké deziluzi z toho že ten svět je nepřátelský, takže ostřejší přístup je nutný. Celý seriál ostatně řeší potřebu loď Enterprise čím dál víc vyzbrojovat, až se z čistě výzkumných lodí do budoucna stanou lodě použitelné i pro válku. Zatímco na Zemi přitom řeší čím dál větší xenofobii, i nepřátelství Vulkánců.
Antiestablishement Picarda - zdánlivě je nejdál, ale opět se řeší hlavně konspirace v rámci samotné Federace(jako už mnohokrát dřív), Picard nejde proti myšlence Federace, ale jen proti rozkazům nadřízených (opět jako už mnohokrát dřív) aby přišel na to kdo ji napadl. Fakt tam není žádná prudká ideologická změna.
Jen vývoj, který jde vysledovat napříč celým Star Trekem - ale ne chronologicky v rámci vývoje fikčního světa v něm, ale postupně podle doby kdy byly ty seriály natáčeny.
Znělka Enterprise a její třetí řada, to není dost zjevné?
A k optimismu nesměřuje - naopak s optimismem z poznávání krásného nového světa ten seriál začíná, aby se postupně propracoval k těžké deziluzi z toho že ten svět je nepřátelský, takže ostřejší přístup je nutný. Celý seriál ostatně řeší potřebu loď Enterprise čím dál víc vyzbrojovat, až se z čistě výzkumných lodí do budoucna stanou lodě použitelné i pro válku. Zatímco na Zemi přitom řeší čím dál větší xenofobii, i nepřátelství Vulkánců.
Antiestablishement Picarda - zdánlivě je nejdál, ale opět se řeší hlavně konspirace v rámci samotné Federace(jako už mnohokrát dřív), Picard nejde proti myšlence Federace, ale jen proti rozkazům nadřízených (opět jako už mnohokrát dřív) aby přišel na to kdo ji napadl. Fakt tam není žádná prudká ideologická změna.
Jen vývoj, který jde vysledovat napříč celým Star Trekem - ale ne chronologicky v rámci vývoje fikčního světa v něm, ale postupně podle doby kdy byly ty seriály natáčeny.
@AlieN (20.02.2020 16:16): U Space: Above and Beyond jsem viděl pilot a nějak jsem neměl potřebu pokračovat. Podobně natěšený jsem se vrhnul na Dark Skies, protože jsem měl před pár lety X-Files mánii a sjel všechny série prakticky na jeden nádech. Akta X i po těch letech (bez nostalgie, znal jsem prakticky jen 1997 film) furt dobrý, i když je tam taky dost outdated a pár vyloženě debilních dílů. Zato Dark Skies teda strašná nuda. Dokoukal jsem to, ale bylo to stereotypní jak prase.
@AlieN (20.02.2020 16:04): No... Moc si mě nepřesvědčil. :) U Picarda je teď ten antiestablishment boj jádro celého seriálu. Pokud to porovnáváš s jednotlivými epizodami či dvojdíly DS 9 a Next Gen, tak je to přece na první pohled nesmysl. Tam je Federace v jádru dobrá a pokud se něco děje špatně, tak se to na konci téhle dějové linky zase v dobré obrátí. Jinak nevím, která znělka ti vadí a o které třetí sérii mluvíš. ;)
Enteprise není Federace. Tam jde o to teprve ten "lepší svět" vytvořit. A celé, včetně té znělky, k tomuhle optimismu směřuje.
Enteprise není Federace. Tam jde o to teprve ten "lepší svět" vytvořit. A celé, včetně té znělky, k tomuhle optimismu směřuje.
@Dan9K (20.02.2020 13:01): Nedávno jsem narazil na mocné doporučení na Space: Above and Beyond. Vypadá to zajímavě, i když existuje jen jedna řada. Firefly dokazuje že to nemusí být na škodu.
Ale nejlepší je samozřejmě Lexx.
Btw Altered Carbon bude mít příští týden druhou řadu.
Ale nejlepší je samozřejmě Lexx.
Btw Altered Carbon bude mít příští týden druhou řadu.
@Jab (18.02.2020 12:37): No zrovna "In the Pale Moonlight" ukazuje že ta liberální pohádka je vždycky jen taková fasáda, a půlka Star Treků vždycky byla o tom že minimálně část federace je pěkně shnilá. S Picardem to není žádná změna, ostatně nejen v DS9, ale i v Enterprise, kterou jsem dojel před pár týdny, připomínají "ti hodní" spíš americké jestřáby (hlavně Vulkánci jsou echt svině), a nebo minimálně o tom že by hlavní hrdinové chtěli jet podle nejčistšího svědomí, ale prostě to nejde... a tak se uchýlí třeba k pirátství. Třetí řada je nejen v tomhle skvělá. Zbytek seriálu už tak moc ne, a nenávist k úvodní znělce mě nepřejde nikdy.
@JohnCZ (20.02.2020 08:15): Takže Ent bych pro start nedoporučil, ona stejně nevypadá trikově o moc líp než Nová Generace, takže není důvod nezačít s ní, když je nejlepší (pitomé díly se v ní najdou, takže ty klidně přeskakovat - lepší než si jimi nechat seriál znechutit). DS9 a Voyager jsou na podobné úrovni, obojí se rozjede až po čase, první řady jsou slabé. Ale hlavně je to všechno provázané, že je fajn jet chronologicky.
TOS má pár skvělých příběhů, ale vypadá už hodně zastarale a levně, a někteří mohou brečet nad přehnaným sexismem.
Discovery je vizuálně parádní, ale je dost jiná než zbytek Star Treků, a druhá řada se příběhově zvrhla do strašných sraček, to nebrat. A někteří mohou brečet nad přehnaným feminismem.
A Picard je zatím skvělý, ale for fans only.
@JohnCZ (20.02.2020 08:15): Takže Ent bych pro start nedoporučil, ona stejně nevypadá trikově o moc líp než Nová Generace, takže není důvod nezačít s ní, když je nejlepší (pitomé díly se v ní najdou, takže ty klidně přeskakovat - lepší než si jimi nechat seriál znechutit). DS9 a Voyager jsou na podobné úrovni, obojí se rozjede až po čase, první řady jsou slabé. Ale hlavně je to všechno provázané, že je fajn jet chronologicky.
TOS má pár skvělých příběhů, ale vypadá už hodně zastarale a levně, a někteří mohou brečet nad přehnaným sexismem.
Discovery je vizuálně parádní, ale je dost jiná než zbytek Star Treků, a druhá řada se příběhově zvrhla do strašných sraček, to nebrat. A někteří mohou brečet nad přehnaným feminismem.
A Picard je zatím skvělý, ale for fans only.
@JohnCZ (20.02.2020 14:18): S herci v Expanse víceméně souhlas, jen bych ještě zmínil Wese Chathama, který mi tam sedne jako prdel na hrnec a mám ho tam moc rád.
@morlun (20.02.2020 14:24): ale vlastně strašně nedává smysl, aby tam ta písnička byla, vzhledem k závěrečné pointě :-)
@JohnCZ (20.02.2020 14:26): Super, tak to si zkouknu co nejdříve. Osobně poslední dobou i preferuji kratší seriály/miniseries.
@Paul (20.02.2020 14:23): "Něco končí a něco začíná" závěr. Základní story arc je uzavřenej, ale mohlo by to klidně pokračovat. Za mě dobrý, žádný cliffhanger nebo tak něco.
@JohnCZ (20.02.2020 14:18): Pravda, hudba to povýšila ještě na vyšší level. Jeden z mých nejoblíbenějších soundtracků, a cover All Along the Watchtower stál také za to (včetně té piano verze). A třeba ta hudba co hrála během scény "I'm Getting My Men" perfektně buduje to napětí, co se odehrává na obrazovce.
@JohnCZ (20.02.2020 14:18): O The First jsem taky netušil, tak once again dík. Koukám že je to od tvůrce House of Cards a zrušený po první sezóně. Má to nějakej rozumnej závěr?
Zajímavé, že právě ten mysticismus se mi na tom hodně líbil a nějak nerozumím tomu, že to tolik diváků považuje za zápor. Navíc, kdo viděl následně i Capricu, tak si význam onoho mysticismu může vcelku lehko domyslet. Už je to ale dávno, co jsem to viděl, třeba bych už dneska taky mluvil jinak. Pro mě je vrcholem 4. série a výborné finále. A hudba ty kokos, to je masterpiece. Jeden z mých nejoblíbenějších soundtracků ever. Poslouchám ho někdy i několikrát do měsíce už řadu let.
Expanse je fajn. První série je teda děsná nepřehledná nuda s divnými střihy, v druhé se to ale rozjede a je to režijně mnohem lépe uchopeno imo a třetí už je dost parádní, byť furt tomu pořád něco chybí. Zejména silnější emoce, taková ta bohatost, kterou měla BSG a asi i lépe prokreslené postavy a kvalitnější herci. Všichni až na Chrisjen Avasaralu jsou hrozně nevýrazní a nezajímaví a je dost vidět, jak si je všechny Shohreh Aghdashloo herecky a charismatem maže na chleba. Čtvrtou sérii jsem ještě neviděl, ale těším se na to už jen kvůli tomu openingu.
V poslední době mě ale hodně dostalo The First. Není to teda space opera, už vůbec to není klasické sci-fi, spíše psychologické drama, ale pro mě to byl po všech těch veskrze průměrných seriálech totální balzám na duši a nečekaně i nejlepší seriálový zážitek loňského roku. Docela bych si troufnul říct, že co je Tenká červená linie pro válečné filmy, to je The First pro sci-fi o dobývání vesmíru.
Expanse je fajn. První série je teda děsná nepřehledná nuda s divnými střihy, v druhé se to ale rozjede a je to režijně mnohem lépe uchopeno imo a třetí už je dost parádní, byť furt tomu pořád něco chybí. Zejména silnější emoce, taková ta bohatost, kterou měla BSG a asi i lépe prokreslené postavy a kvalitnější herci. Všichni až na Chrisjen Avasaralu jsou hrozně nevýrazní a nezajímaví a je dost vidět, jak si je všechny Shohreh Aghdashloo herecky a charismatem maže na chleba. Čtvrtou sérii jsem ještě neviděl, ale těším se na to už jen kvůli tomu openingu.
V poslední době mě ale hodně dostalo The First. Není to teda space opera, už vůbec to není klasické sci-fi, spíše psychologické drama, ale pro mě to byl po všech těch veskrze průměrných seriálech totální balzám na duši a nečekaně i nejlepší seriálový zážitek loňského roku. Docela bych si troufnul říct, že co je Tenká červená linie pro válečné filmy, to je The First pro sci-fi o dobývání vesmíru.
@Dan9K (20.02.2020 13:01): Já se hodně těším na další sezónu The Orville.
@Jab (20.02.2020 13:09): BSG bylo super, i když si myslím, že na konci se v mytologii neorientovali už ani scenáristi. Někde mám obrázek vysvětlující zápletku a smysl mi nedává ani on.
@Jab (20.02.2020 13:09): BSG bylo super, i když si myslím, že na konci se v mytologii neorientovali už ani scenáristi. Někde mám obrázek vysvětlující zápletku a smysl mi nedává ani on.
@Jab (20.02.2020 13:19): Uznávám že ten mysticismus se konci rozjel někdy už více, ale já na tu jejich hru přistoupil. Holt už mě měli zaháčkovaného. Za vrchol považuji druhou sérii.
@Jab (20.02.2020 13:09): no ale tak tu jsem už samozřejmě taky viděl, dvakrát :-) jo, sci-fi je hodně, jen jsem chtěl vědět ohledně space oper :-)
@morlun (20.02.2020 13:14): V prvním díle se stačilo optat: "Prosimvás ruce nahoru, kdo je tady všechno robot?" :)
Ze začátku to šlo. Ale pak ten mysticismus a právě to otravování s tím, kdo zase další je cylon...
Ze začátku to šlo. Ale pak ten mysticismus a právě to otravování s tím, kdo zase další je cylon...
@Dan9K (20.02.2020 13:01): Pak už nám zbývá asi jen anime "Legend of the Galactic Heroes".
@Jab (20.02.2020 13:09): A pro mě je zase BSG jeden z top seriálů :)
@Paul (20.02.2020 13:09): Právě že mi to zní dobře, a i tomu B5 bych chtěl dát šanci.
@Jab (20.02.2020 13:09): A pro mě je zase BSG jeden z top seriálů :)
@Paul (20.02.2020 13:09): Právě že mi to zní dobře, a i tomu B5 bych chtěl dát šanci.
@morlun (20.02.2020 12:47): Expanzi doporučuju, i když jsem poslední sérii ještě nedokoukal. B5 jsem neviděl, ale BSG jsem kdysi děsně žral.
@morlun (20.02.2020 12:47): Expanse je výborná věc, i když B5 u mě zatím nepřekonala.
@Dan9K (20.02.2020 13:01): Plus Atlantis. Taky Stargate. Imho parametry space opery to má dost.
Ale obecně dobrých sci fi teď je... Vedle Expanse třebas Sense8, Altered Carbon, Westworld. Z kreslených samozřejmě Rick and Morty a Final Space. ;)
@morlun (20.02.2020 12:47): Naštěstí je to o dost lepší. BSG je odpad s těhotnými roboty. :)
Ale obecně dobrých sci fi teď je... Vedle Expanse třebas Sense8, Altered Carbon, Westworld. Z kreslených samozřejmě Rick and Morty a Final Space. ;)
@morlun (20.02.2020 12:47): Naštěstí je to o dost lepší. BSG je odpad s těhotnými roboty. :)
@Dan9K (20.02.2020 13:01): Expanse, spomínané aj nižšie.
@morlun (20.02.2020 12:47): mně to vůbec csfd nenašla.
Je vůbec ještě nějaká space opera, co by za to stála, krom BSG, Farscape, Firefly, Babylonu, Star Treků a Stargate Universe? Mam pocit, ze uz jsem viděl všechny :-(
Je vůbec ještě nějaká space opera, co by za to stála, krom BSG, Farscape, Firefly, Babylonu, Star Treků a Stargate Universe? Mam pocit, ze uz jsem viděl všechny :-(
@Richmond (20.02.2020 12:11): Svatá pravda. Na ty jsem trestuhodně zapomněl.
@JohnCZ (20.02.2020 09:12): Ha, další velký fanda Battlestar Galactici. Jsem zvědavý na ten nový seriál z toho universa co se připravuje.
Když už se tu probírají sci-fi seriály, co taková Expanze? Dá se od toho očekávat něco ve stylu již zmíněné BSG či Babylon 5? Slyšel jsem na to celkem rozpoluplné reakce.
Když už se tu probírají sci-fi seriály, co taková Expanze? Dá se od toho očekávat něco ve stylu již zmíněné BSG či Babylon 5? Slyšel jsem na to celkem rozpoluplné reakce.
@hanak_v_exilu (20.02.2020 12:00): Ještě bych asi příhodil Jistě pane ministře + Ano pane premiére. Tam mě kvalita dabingu taky příjemně zaskočila.
@Dan9K (20.02.2020 11:46): Oni jsou i titulkoví pozéři? Jediné tři seriály které jsem ochotný sledovat dabovaně jsou právě MASH, Simpsonovi a Červený trpaslík, protože je jejich dabing lepší než originál.
@Jab (20.02.2020 11:42): To jo :-) Naštěstí jsem to tehdy moc nevnímal. Voyager měl taky prapodivný dabing, minimálně první tři sezóny a tam mi to vadilo víc, protože už jsem toho mezitím dost načetl. TOS přišlo paradoxně tak pozdě, že mělo naopak skvělý dabing.
Ale puvodni Star Trek je dobrej. Koukal jsem na něj dycky u babičky, byl to jeden z mála pořadů, co měl duální vysílání a zároveň skryté titulky, další byl snad už jen Columbo a Mash. (Oslí můstek ke staré debatě o titulkových pozérech :-) )
@hanak_v_exilu (20.02.2020 11:28): Ještě s tím českým dabingem? Tam mě irituje ten šílený překlad. "Two to beam up." V překladu prý: "Transport - dvě sekundy". Nikomu pak nepřišlo divné, že u transportu pěti lidí je to anglicky "Five to beam up." Dále to předkládají jako "Transport - pět sekund." Takových perel je přitom v každém díle mnoho. Utrpení to sledovat. Ani se nedivím, že se tu DS9 neuchytil. Tohle dabované neštěstí skončilo tuším po dvou či třech řadách.
@JohnCZ (20.02.2020 08:15): Záleží co od toho čekáš. Jestli autentický Star Trek, tak TNG je nejlepší volba. Když ti sedne, tak se třeba k TOS časem dostaneš. VOY je z těch klasických asi nejpřístupnější páč se odehrává úplně mimo Federaci a DS9 do jisté míry taky. ENT je tak trochu úkrok stranou. Discovery je moderní seriál, ale tragický Star Trek, to bys do toho světa moc nepronikl. Vcelku je to fuk. Já jsem začal DS9 páč nic jiného tehdy nebylo. A pak jsem tomu úplně propadl a zhltal co se objevilo.
Jo Mass Effect je strašnej Babylon 5. Jinak já mám k Babylonu 5 hodně ambivalentní vztah. První série je pro mě v podstatě čistý odpad a od druhé to začíná být skvělý a graduje to až do konce čtvrté série. Pátá je pak už taková dojezdová. A pak jsou ještě filmy se střídavou kvalitou. V celém seriálu není jediný exteriér, efekty jsou na úrovni počítačových her té doby a člověk musí akceptovat fakt, že načesané vlasy nahoru dělají mimozemšťana, ale s tím si můże Babylon podat se Star Trekem ruku. Jinak Star Trek filmy jsou někdy dost dobrý. Mám rád první (geniální hudba a je to taková malá Vesmírná odysea), čtyřku, která je vtipná a šestku, která je prostě dobrý film. Filmy s Novou generací mě nijak nezaujaly a vůbec si je nepamatuju. No a ty nový filmy jsou spíš Star Wars.
@Paul (20.02.2020 10:42): No, je to strašně rushnuté a ukončené na sílu, takže pacingově mimo, ale ve výsledku to dává smysl a cením si toho, že se to i na tak malém prostoru snažili uzavřít pointou. Zároveň je tam ale dost vidět, že to byl teprve začátek něčeho, co mělo ještě přijít.
Jako celek to trpí kvalitativními výkyvy a má to vesměs ještě takový 90's feel se všemi plusy i mínusy, ale když na to přistoupíš, tak je to dost chytlavé.
Jako celek to trpí kvalitativními výkyvy a má to vesměs ještě takový 90's feel se všemi plusy i mínusy, ale když na to přistoupíš, tak je to dost chytlavé.
@JohnCZ (20.02.2020 09:31): Huh, to jsem zas neviděl já, ale tvůj čsfd koment mě přiměl se zajímat. Takže to má satisfakční závěr přestože to museli ukončit předčasně?
@Paul (20.02.2020 09:21): Tyjo, zrovna od Straczynského jsem viděl teď nedávno Jeremiaha a to se mi i přes určitou naivitu a fakt, že druhou sérii mu dojebala MGM (a následně zrušila), dost líbilo.
@Jab (20.02.2020 09:22): Ok, budu na to myslet. Díky za info!
@Jab (20.02.2020 09:22): Ok, budu na to myslet. Díky za info!
@Jab (20.02.2020 09:22): Tak není potřeba na ně koukat hned po sobě. S časem se to pozapomene.