[neexistující příspěvek]: Dlouhou dobu jsem dělal v obchodě, takže mohu reálně říct, že jsou lidé, kteří si takto koupí velmi drahý fotoaparát, pak odjedou na dovolenou, po 12 dnech ho přinesou zpět s tím že nevyhovuje a odchází se svými penězi pryč. A ve fotoaparátu nechají omylem nahrané snímky své manželky na pláži. Jo, i tohle se bohužel stává a v tomto směru mám stejný pohled jako ty, nemám to rád.
Ale třeba když jsem si kupoval soundbar k monitoru (originální příslušenství Dell), neměl jsem ani tucha, jak kvalitně hraje. Kupoval jsem ho tedy s tím, že ho na monitor připnu, vyzkouším a případně vrátím. Dlužno podotknout, že už jsem ho nesundal, zvuk mě velmi mile překvapil.
Ale třeba vrácení do 14 dnů jsem nedávno využil, když jsem si koupil větráky Fractal Design řady SL do PC s tím, že s nimi doplním větráky stejné firmy řady AL, které mám v PC již delší dobu. SL řada neumí měnit barvu, je pouze bílá, ale protože u větráku tuto schopnost nevyužívám, říkal jsem si, že mi bílá stačí, mé AL mám na bílou barvu nastavené nonstop. Jaké bylo mé překvapení, které jsem se samozřejmě z popisu výrobku nedočetl, že se intenzita svícení u řady SL mění s rychlostí otáček a že ta bílá je teplá bílá, oproti studené bílé u řady AL? Větráky tedy působili ve skříni jako pěst na oko, navíc neustále měnili intenzitu svitu. Tak jsem je zabalil a vrátil.
V takovýchto případech lhůtu na vrácení využiju velmi rád, je to totiž přesně ten důvod, pro který je lhůta stvořená. Kupuješ něco, co opravdu netušíš, jak Ti sedne, jak to přesně bude fungovat apod. A proto si myslím, že vrátit blbě svítící větráky, nebo špatně do ruky sednoucí gamepad, je zcela v pořádku.