@
marwel (26.05.2023 15:47): Ty brďo! Chvíli jsem
musel přemýšlet co, že je to zač to DLDSR a pak mi to konečně docvaklo. :) Vidím, že už prostě dávno nejsem hoden označení
PC master race jako dříve. Já vlastně na PC hraji v nativu, a nebo max. využívám FSR u 3 titulů (CP77, TW3 a MSFS 2020).
Pak jsem si vzpomněl jak mi známý s Nvidia GPU už před léty
básnil o tom jak hru vykresluje v ovladačích ve vyšším rozlišení, ale na monitoru se mu zobrazuje v nativním FHD. Tedy vlastně forma anti-aliasing, ovšem žere to výkon GPU. A pan kožeňák do toho opět zapojil AI aby to tak moc výkonu nežralo a vlastně ho generovalo navíc. Jednou Vás Nvidia uživatele ta AI bude i řídit. :)
Mám možnost zkoušet hry na 32" 1440p (QHD), 28" 4K, a nově i 27" 1440p (QHD). Máš pravdu, rozteč bodů jako na FHD 24 splní jedině 32". Pokud máš místo, šel bych do 32", obrazovka je skutečně velká ale za ten zážitek to stojí! V postatě jde jen o to jak moc jsi/nejsi limitovaný místem na stole.
[neexistující příspěvek]: za prvé: nepoužíval bych hanlivé označení simkády, protože na PC je takových simkád co se tváří jako simulátory mraky, třeba namátkou: Project Cars 2, WRC, Dirt Rally, apod., a za druhé: za to jaký mám názor na PS5 můžou naši "
nezaujatí" recenzenti (říkají si herní novináři) co chváli stalé stejnou šablonu her jako přes kopírák a rozplývají se nad dokonalostí každého titulu, plus pochopitelně neváhají rozdávat známky 11 z 10. Co na tom, že herní náplň je stále stejná.
Dobře to shrnul můj kolega z práce, jenž trefně poznamenal: PS nepotřebuji, jejich hry mám nasledované na YT (filmečky), takže je defakto všechny znám nazpaměť a mám je odehrané. :)
Každopádně dík, vyřídím dětem a tatínkovi!